Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 [PS3]

Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Millon tämä peli tulee? ei varmaan täksi vuodeksi ehi tulemaan..

E: toivottavasti pelis on suosikki nyrkkeilijäni vladimir klitsko :D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

"Available summer 2009" Prkl ku ei jaksa oottaa! :) En tiedä onko täyttä soopaa mutta joku oli laittanu pientä listaa nyrkkeilijöistä IGN:n sivuilla ja kyllähän noita ihan kivasti on
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Tätä kyl odotetaan hartaasti... toivottavasti nyrkkeilijöiltä on muokattu joitakin ärsyttäviä ns. "nimikko-lyöntejä", koska netti oli kolmosessa pullollaan ärsyttäviä wannabe Ali-äijii jotkaa rämpytti pelkkää äksää, josta kyseinen liike tehtiin. Toisekseen toivottavasti on poistettu esim. nyrkkeilijöistä 2x muita enemmän osumaa ottava se lihava punapää. Nimeä en tähän hätään muista. Kolmannekseen, mahdollisuus lyödä padin näppäimillä pois.

Nämä siis online puoleen. Offline puolella nämä ei tietenkään kaveri porukalla pääsee häiritsemään. Tämä sarja on vaan semmoinen et kaveriystävällisyys on kaukana jos kokemusta on pelaajilla vähänkään erilailla. Tässä kun kokenut pelaaja päihittää joka kerta satunnaisen tatin veivaajan.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Mimmones oli tuo Fight Night 3en nettipeli? Itellä oli PS2lla se niin en netissä päässyt pelaamaan. Onko esim. ranking-listat jokaiselle painoluokalle?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Mimmones oli tuo Fight Night 3en nettipeli? Itellä oli PS2lla se niin en netissä päässyt pelaamaan. Onko esim. ranking-listat jokaiselle painoluokalle?

Ööö... ei tainnu olla. Vois verrata NHL:n aula pelimuotoon.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

mike tyson löytyy myös kehistä, onkohan sikaliikkeenä korvan pureminen:)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Hyvältä näyttää ja Iron Miken mukanaolo ei oo todellakaan hassumpi veto. Toivottavasti vaan parantaisivat ottelijoiden liikkuvuutta. Muuten olis itse ottelut täydellisiä kun sais hiukan realistisempaa tempoa siihen. Ja uramoodin vois suunnitella alusta asti uusiks
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Hyvältä näyttää ja Iron Miken mukanaolo ei oo todellakaan hassumpi veto. Toivottavasti vaan parantaisivat ottelijoiden liikkuvuutta. Muuten olis itse ottelut täydellisiä kun sais hiukan realistisempaa tempoa siihen. Ja uramoodin vois suunnitella alusta asti uusiks

Tuo uramoodi kyllä olisi se tärkein korjauksen paikka. Esim. FN2:ssa uramoodi oli valtavasti parempi kuin FN3:ssa. Kuitenkaan ei tarvittaisi edes mitään "ydinfyysikkoja" tekemään uramoodia uudestaan, vaan lähdettäisiin perusasioista. Ensinnäkin, jonkunlaiset rankinglistat kehiin, ehkä mahdollisuudet siirtyä painoluokasta toiseen riippuen miten kehittää ja miten menestyy. Mahdollisuus päästä mestariksi, vaikka häviäisikin ottelun tai pari, jne. Tuossa nyt ihan tuollaisia oikeaan nyrkkeilyyn liittyviä asioita mitkä pitäisi löytyä pelistä jollain tavalla, eivätkä löytyneet FN3:ssa.

Tuon heikon uramoodin takia tuli pelattua peliä aika vähän aikaa, vaikka itse nyrkkeily oli timanttia. En pahastuisi kyllä myöskään laajemmasta nyrkkeilijäkaartista. Mukana on olleet suurin osa vanhoista huipuista, mutta vähän vain aktiivihuippuja ja muutenkin aika vähän ottelijoita. Jos ottelijoita ei saa enempää, niin sitten toivoisi uramoodissa vastustajilta enemmän syvyyttä/karismaa/vaihtelua. Enkä tarkoita mitään showpelleilykarismaa, vaan nyrkkeilijänä kunnon olemusta.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Jees hype hype! Kuten tuolla ketjun alussa jo itsekkin todettu niin toivottavasti panostettu uramoodiin, että ei mitään Pontiac Championeita jne. vaan noustaan ihan rankingia ylöspäin ja tappio tai pari ei vielä sun uraasi tuhoa. Toivottavasti myös nettipeliin panostettu, voin kuvitella kuinka hyviä turnauksia sitä saisi esim. täälläkin järjestettyä.

Sitten fiilispuoli on aina tärkeä tämmösissä peleissä, toivottavasti on panostettu siihenkin.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Niille jotka ei vielä tiedä niin Amin Asikainen on mukana pelin rosterissa:)

Hienoa hienoa, löytyykös täydellistä rosteria jostain, kun tuon kaivoit? Jos meinaan Asikainenkin on kehissä niin luulisi, että löytyy aika monta nyrkkeilijää jokaisesta luokasta. Vai onkohan Asikainen vaan löydetty jostain ja samalla tavalla kuin viimeksi niin Asikainen on sua vastassa joka painoluokassa ja pontiactrophyssa :eek:

Toivottavasti olis saanu lisenssit kovilta nyrkeillijöiltäkin...
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Hienoa hienoa, löytyykös täydellistä rosteria jostain, kun tuon kaivoit?

Tuskin kaveri on mistään kaivanut tuota. Vaan jos katseli eilen nyrkkeilyä maikkarilta, niin siellä Amin oli tuon itse tainnut sanoa. Itse en lähetystä katsellut, kun olin paikan päällä, mutta näin oli jo illalla luettavissa eri paikoista. Toinen vaihtoehto kuulemisen lisäksi siis lukea tuo asia jostain boardilta.

Niin ja mitä tulee muihin kavereihin, niin boxipuolella jo totesinkin että ottelijoita on vasta kourallinen julkitettu Leonard, Ali, Tyson, Lewis ja Wright Aminin lisäksi. Amin kyllä aika kovassa seurassa, mutta ovat puhuneet kai 40-60 ottelijasta, jolloin sinne kyllä mahtuu vähän heikompiakin joukkoon varmasti.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Tuskin kaveri on mistään kaivanut tuota. Vaan jos katseli eilen nyrkkeilyä maikkarilta, niin siellä Amin oli tuon itse tainnut sanoa. Itse en lähetystä katsellut, kun olin paikan päällä, mutta näin oli jo illalla luettavissa eri paikoista. Toinen vaihtoehto kuulemisen lisäksi siis lukea tuo asia jostain boardilta.

Niin ja mitä tulee muihin kavereihin, niin boxipuolella jo totesinkin että ottelijoita on vasta kourallinen julkitettu Leonard, Ali, Tyson, Lewis ja Wright Aminin lisäksi. Amin kyllä aika kovassa seurassa, mutta ovat puhuneet kai 40-60 ottelijasta, jolloin sinne kyllä mahtuu vähän heikompiakin joukkoon varmasti.

Jees, äsken googlella yritin selailla ja tosiaan tuli vain unofficial listoja esiin. Itse toivon, että olis Roy Jones Jr, Shane Mosley , Hatton ja PacMan.
 
Ylös Bottom