Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 [PS3]

Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Joo itteeni ei haittaa tää nappulapäivitys, kun oon tattiexpertti. Joten ihan turha :D

Itseäni on alkanu pistämään silmään, kun ei nää vastustajan recordia vasta kun ottelijat esitellään. Eli ennen matsia ei voi tietää kenen kanssa oikein on lähtenyt ottelemaan.

Eilen pääsin kaksi kertaa "Heavyweight Champion TITLE" pelaajan kanssa haasteosioon, mutta aina hän lähti pois. :( Samperi kun olisi saanut tuon matsin, niin täällä olisi voinut olla Online world championship mestari! :D

Toivoisin sellaista uudistusta, että noiden mestarien olisi pakko otella ensimmäistä vastaantulevaa tai muuten menettää mestaruuden. Ja muutenkin miksi pitää olla vain 1 mestari, miksei vaikka 5:ttä??
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

mitenköhän voi voittaa tollaasella 6.2 " äijällä jonkun helvetin lyhyen ja nopean inside boxerin joka mättää hullunlailla kokoaika ja hyökkää päälle jatkuvasti, mättää kroppaan ja päähän ja mun stamina on kokoaika ihan nollassa. Ei pysty oikein edes suojaamaan ja väistelemään vaik oon siinä ihan hyvä.

Otin 3x peräkkäin samalta äijältä kuokkaan, ilmeisesti täytyy vaan todeta että sellasia vastaan ei kandee otella tollasella ulottuvalla äijällä, kyllähän oikeassakin nyrkkeilyssä vastustaja valitaan sellaiseksi joka sopii itselle.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

mitenköhän voi voittaa tollaasella 6.2 " äijällä jonkun helvetin lyhyen ja nopean inside boxerin joka mättää hullunlailla kokoaika ja hyökkää päälle jatkuvasti, mättää kroppaan ja päähän ja mun stamina on kokoaika ihan nollassa. Ei pysty oikein edes suojaamaan ja väistelemään vaik oon siinä ihan hyvä.

No jos oot esim. Ali ja vastustaja on Tyson: Sun kannattaa lähteä alta pois ja suojata paljon. Tyson tekee todennäikösesti body movingia koko ajan, joten sunkin kannattaa tehdä. Lyö paljon suoria, ja väistät aina countterit.

Lyhyemmät ottelijat on paljon parempia tässä pelissä, se on todettu. Tysonilla sun ei tartte muuta kuin laitat suojauksen bodyyn ja liikutat kroppaa, niin saat koko ajan countereita. :)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

huhh. Otin pelin pitkästä aikaa hyllyn perukoilta. Mut muistan nyt miks se sinne lähti jossain vaiheessa. Vituttaa niin törkeästi nuo nettipelit, otin äsken jtn ranking ties mikä 700voittoa.. Mätkin sitä ekat kaks erää se vaan huoju ja heilu ja kävi kaks kertaa lattiassa, sitte se tokeni siitä ja oteltii tasaisesti loput 8erää ja se voitti pisteillä. täysin käsittämätöntä..
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Kertokaapa jotkut hyvät yksinpelisliderit tähän peliin. Millaisilla asetuksilla tykkäätte itse pelata ja millaisia tuloksia niillä saa (arcade/sim). :confused:
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Kertokaapa jotkut hyvät yksinpelisliderit tähän peliin. Millaisilla asetuksilla tykkäätte itse pelata ja millaisia tuloksia niillä saa (arcade/sim). :confused:

Itsekin sain tämän pelin tänään ja sliderisäädöt kyllä kiinnostaisi itseäkin mikäli joku sellaiset on väsännyt. Ainoa huono puoli tässä on kun omaa lärviään ei saa murjottavaksi kuin tuon Eye lisälaitteen kautta :mad:

EDIT: Pystyyhän tuon oman naamansa näköjään laittaa EA:n sivujen kautta.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Onlinessa record 600-138-2%DNF. Rankissa joku 180, joskus top 100 ollut. Ei oikein jaksa kovin aktiivisesti takoa tätä, muutama matsi tulee aina silloin tällöin hakattua. :)

Nää uudet päivitykset söivät peli-iloa, vaikka tekivätkin pelistä aidomman. Oli se silloin ennen paljon mukavempaa, kun sai headbutata ja bodyspammata niin paljon kuin haluaa. :rolleyes:
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Pääsitkö muuten ikinä taistelemaan L-,XL- tai XXL vyöstä, btw?
En ole päässyt, koska pelaan quick matchia. En oo oikeen innostunut Online world championshipista, koska siinä on tosi vaikee 0.1% mahollisuus päästä ottelee tittelistä. :D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

En oo oikeen innostunut Online world championshipista, koska siinä on tosi vaikee 0.1% mahollisuus päästä ottelee tittelistä. :D

Sitten kun pääsee ottelemaan ja jos on voittamassa, niin vastustaja lähtee pelistä pois. Tämän pelin platina on äärimmäisen vaikea.:D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Tuskin tätä enää kukaan pelaa kun on uudempikin markkinoilla, mutta alelaarista tarttui mukaan ja olen netissä selkääni ottanut nyt toistakymmentä matsia. Ajattelin vaan tulla kysymään enemmän pelanneilta, että käytätte/käytittekö tässä nappulaohjausta vai tuota tatilla lyömistä? Tuntuu että muut painaa niin nopeasti lyöntejä sisään ettei itse millään ehdi tolla tatilla veivaamaan samaan tahtiin.:confused:
 
Ylös Bottom