Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 [PS3]

Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Dodih, eka mestaruusvyö voitettu kevyessä raskaassasarjassa. Kyssä kuuluukin, että kun tuli toi viesti, että haluutko vaihtaa painoluokkaa niin en tietenkään vielä, kun tarkotus voittaa kaks muutakin vyötä ennen sitä, mutta voiko sen viestin sitten acceptaa myöhemmin?

Voi hyväksyy myöhemmin...

Kaveri just sai sen viestin sen jälkeen kun nappas ekan vyön keskisarjassa. Säästi sen, ja paino "accept" vasta kun oli kaikki 3 vyötä kaapissa.. :D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Suhteellisen vaikeeta tulee olee kyl noi muut vyöt voittaa, kun oma overall 79 ja omassa sarjassa vielä P4P ranking 5:na oleva Jermaine Taylor overal 94 ja kaikki arvot huitelee siellä satasessa paitsi cuts ja swelling jotka taas itellä nostaa tuota overalia parilla :D

Tommonen kaveri ku huitasee sillä 100 powerilla countterupparin leukaa ni mun äijä on ygösellä maassa. Sit vielä, kun CPU nousee 4-5:in kertaa ylös kanveesista ja itellä kauhee taistelu, että selviää edes toisen kerran. Sen jälkeen onki paskat housuissa, koska kolmatta kertaa turha edes yrittää nousta ylös.

Mulla meni toi gamerface molemmilla kerroilla, kun kokeilin(sivuprofiilin kanssa ja ilman) niin läpi, mutta kummallakin kertaa sieltä tuli joku kapeanaama kiinalainen tulokseksi... toisen kerran jälkeen joutu tarkistaa peilistä, että näytänkö oikeasti tuolta :D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

^^

No joo...

Mulla kävi niin et olin ranking listalla jotain 14:sta kun mestari(joku random kaveri) haasto mut matsiin.

Sillä oli kokonaisuus jotain 91 luokkaa, ja ite olin hädin tuskin jotain 74:n kieppeillä. Jo ennen matsia ajattelin et nyt tulee turpaan, ja pahasti.

2 kertaa se mut laitto ottamaan lukua, ekassa erässä kerran kun veti vasta palloon pubiheijarin(haymakerin). Ja kolmannessa erässä kerran.

Kuudennen erän tienoilla ajattelin et kyllähän mä pistän ton kaverin ainakin kerran kylmäks. Ja rupesin paukuttaa pubiheijareilla sitä.

6 prkl:een erää mä sitä hakkasin ja ei lähelläkään tippumista ollu kaveri.

Matsin lopussa olin ihan varma et se voitti niiden tyrmäyksien takia, mut omaksi ihmetykseksi matsi päätty tasapeliin... :eek:

Pomppasin sitten ton matsin takia mun 74 kokonaisuuden kaverilla ykköshaastajaksi sinne 90+ kaverien sekaan. Mestareina Foreman, Rocky Balboa(ei ollu hyvä idea kun nyt ajattelee) ja tämä 'random nimi'.

Onneks siellä on ainakin yks sellanen kaveri ketä voi sitten käyttää hyödyksi tässä "stat päddäämisessä" :D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Joo itelläkin ekassa Legacyssa sain rank 15-17 paikkeilla haasteen ykköseltä ja oli joku 90 kaveri. Johin erissä sitä kunnes lopussa se tyrmäs mut lopulta. Mut tommosella overal 94+ kaverilla niin on jo melkein kaikki powerit jne. siel 100:ssa ja ainoot mitkä tiputtaa tota ni on just cuts ja swelling. Koko ajan pitäs olla tarkkana. Tossa ekassa oli etuna se, että olin paljon pidempi ja pystyin hallitsee sitä otteluu ulkopuolelta jabeilla jne. mutta toi Taylor on mua isompi täs toises Legacys niin aika kuses oon, kun pitäs sisäl taistella vetää upparei ja koukkui ja se osaa väistellä ja nopeet kädet.

E: Ei edes ärsyttävä bugi tuo, että kun oot mestari niin toi sisääntulomusiikki menee väärinpäin. Miten mahdollista, että ne ei tätäkään testannu ennen ilmestymistä. Ja muutenkin outoa, että kun oot esim rank 5 tai ihan sama mikä ja huonompi rank vastassa niin tuut sitä ennen kehään aina.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

E: Ei edes ärsyttävä bugi tuo, että kun oot mestari niin toi sisääntulomusiikki menee väärinpäin. Miten mahdollista, että ne ei tätäkään testannu ennen ilmestymistä. Ja muutenkin outoa, että kun oot esim rank 5 tai ihan sama mikä ja huonompi rank vastassa niin tuut sitä ennen kehään aina.

Huomasin kaverin kans ton saman 'musiikit väärinpäin' bugin.

Mut toi sisääntulojärjestys taitaa riippua siitä et ootko haastaja vai puolustaja.

Tai no, siltä se ainakin vaikutti kun kaveri haasto mestarin matsiin, silloin tuli mestari viimisenä. Ja sit ku entinen mestari:)D) halus uusintamatsin, niin se tuli ekana sisään.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Huomasin kaverin kans ton saman 'musiikit väärinpäin' bugin.

Mut toi sisääntulojärjestys taitaa riippua siitä et ootko haastaja vai puolustaja.

Tai no, siltä se ainakin vaikutti kun kaveri haasto mestarin matsiin, silloin tuli mestari viimisenä. Ja sit ku entinen mestari:)D) halus uusintamatsin, niin se tuli ekana sisään.

Joo siis mestarina sä tuut aina vikana sisään ellet sitten haasta toista mestaria, mutta mun pointti oli se, että jos oot vaikka rank 1 ja haastat rank 29 niin silloin sä tuut silti ekana sisään vaikka oot selvästi korkeammalla rankissa ja oikeasti tulisit 20min myöhemmin kuin tuommoinen neverhööd äijä.... :D :D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Onko mahdollista, että noita trophyja tulisi lisää päivityksen kautta? Meinaan niitä on ihan sairaan vähän. Ja platinium on mahdoton saada, kun pitäisi voittaa nuo kaikki kolme online world championship belttiä.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Onko mahdollista, että noita trophyja tulisi lisää päivityksen kautta? Meinaan niitä on ihan sairaan vähän. Ja platinium on mahdoton saada, kun pitäisi voittaa nuo kaikki kolme online world championship belttiä.

Mitä luin tuota EA:n foorumia niin, joku siellä valitti tosta, että platinium liian vaikea, kun kaikilla ei välttämättä ole edes internet mahdollisuutta niin siellä joku välitti sen devaus-tiimille, mutta mitään vastausta ei siihen tainnut tulla ainakaan vielä.

Nyt oon overall 84 ja kaks vyötä ja seuraavaks Jermain Taylor 94 overall vastassa jos sais sen vikan vyön otettua ja sitten raskaaseen sarjaan. Paska homma vaan se, että jos otan turpaan niin ilmeisesti noi vyöt ei mee kaikki Taylorille, että voin rematchata vaan ne jakaantuu taas Taylor+ kahdelle muulle ja joudun matsaa taas sen 3+ matsia ainakin.

Treenaus menee aika nappiin nykyään, jostain kumman syystä niin Maize Bag jota aluks kehuin helpoimmaks niin on nykyään vaikein :D. Heavy Bag Push menee championilla melkee aina ja combot menee aina. Sama double end bag on tosi helppo, kun jalatkin jo liikkuu niin ehtii aina osua ja saa ne bonukset. Tossa taitaa riittää joku 22-28k(en muista) niin tykitän keskiarvolla sinne 35k.

Ainoo et vituttaa, kun otin noita cab-boxereita, Klitshkon veljekset, Hayen ja Valuevin raskaaseen sarjaan, mutta en tajunnut, että nehän on kaikki jo lopettanut, kun sinne ehdin ja nyt mulla on tää naama-bugi, että mulla on W.Klitshkon naama tossa 2d kuvassa... noh, onneks muuten toimii.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Tää on sinänsä aika kuraa tää legacy. Kun oot mestari, joudut ottelemaan samoja top 6 tyyppejä vastaan koko loppu uran. Ne ei reteeraa koskaan. Tää koskee ehkä pelkästään Heavyweightia, koska siinä ei pysty vaihtaa painoluokkaa.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Tää on sinänsä aika kuraa tää legacy. Kun oot mestari, joudut ottelemaan samoja top 6 tyyppejä vastaan koko loppu uran. Ne ei reteeraa koskaan. Tää koskee ehkä pelkästään Heavyweightia, koska siinä ei pysty vaihtaa painoluokkaa.

Ite vaihdoin just kevyestä raskaaseen, kun oli kaikki kolme vyötä jo kevyessä raskaassa tultu. Suoraan rank 1:ks ja katoin noita jätkiä niin luultavasti ei tuu enää yhtään yhtä pahaa vastusta kuin Jermain Taylor edellisessä sarjassa. Kaikki jotain 83-86 tyyppejä poislukien Eddie Champers 90 voi olla aika paha, mutta tämäkin tyyppi vasta rank 9 vai 10 vaikka on voittanut joku 20-30 ottelua putkeen :D

Äsken otin heti ekas matsis raskaansarjan vyön itelle, kun löin Vitali Klitshkon(ainoo joka ei oo retireny noista mun cabeista) TKO:lla. Ei kaverilla mitään palaa ollu, ainoo et kerran olin huolimaton ja kävin kanveesissa, kun onhan noilla poweria kuitenki :p

Oma overall 84, paljos teillä? Ikää taitaa olla 25 vai 26.

Noh, kohti G.O.A.T.ia painellaan :)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Hyvät pelit BilriXiä vastaa. 2 otteluu middle weightis ja voitot 1-1. Ekassa legendat kohtas, kun oma De la Hoya vs. Mayweather ja taisin tyrmätä 5-6 erä? Olin tappiolla pisteissä, mutta oma gameplaani meni hyvin ja aattelinki, että kohta se tuutii siellä :rolleyes:

Toka oli Hatton vs. Mundiene(vai miten se kirjotetaa?) ja ite luin lukua tossa, tosin taisi vastustajakin ottaa kerran(en muista enää ees? :D). Vaikee ottelu, kun en oo tottunu pelaa ns. "inside" ja nyt piti koska toi kaveri oli jättiläinen Rickyy verrattuna. Aika paljon sain counttereit sisääki, mut aika teräsleuka kaveri oli.

Pleikka taas rupes jo ekan pelin jälkee huutaa ku sylvi, kuten aina FNR4:n kanssa, etenkin kun +25 ulkona ja sisäl ni pakko laittaa se lepoo ny :)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Hyvät pelit BilriXiä vastaa. 2 otteluu middle weightis ja voitot 1-1. Ekassa legendat kohtas, kun oma De la Hoya vs. Mayweather ja taisin tyrmätä 5-6 erä? Olin tappiolla pisteissä, mutta oma gameplaani meni hyvin ja aattelinki, että kohta se tuutii siellä :rolleyes:

Toka oli Hatton vs. Mundiene(vai miten se kirjotetaa?) ja ite luin lukua tossa, tosin taisi vastustajakin ottaa kerran(en muista enää ees? :D). Vaikee ottelu, kun en oo tottunu pelaa ns. "inside" ja nyt piti koska toi kaveri oli jättiläinen Rickyy verrattuna. Aika paljon sain counttereit sisääki, mut aika teräsleuka kaveri oli.

Pleikka taas rupes jo ekan pelin jälkee huutaa ku sylvi, kuten aina FNR4:n kanssa, etenkin kun +25 ulkona ja sisäl ni pakko laittaa se lepoo ny :)

Toi oli sitten silkkaa sattumaa, että molemmat pelaajat joilla pelasin, niin nyrkkeili tuollain "oudosti". Ite en tykkää olla tuolla ulkona vaan mielummin iholla kiinni. Oli kyllä mahtava pelata, kun ei koko aikaa runkoon iskua tullu. Väistelyjä ja vastaiskuja.
Näin tuota peliä pitää pelata. Pysyy mielenkiinto ylhäällä pidempään.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Toi oli sitten silkkaa sattumaa, että molemmat pelaajat joilla pelasin, niin nyrkkeili tuollain "oudosti". Ite en tykkää olla tuolla ulkona vaan mielummin iholla kiinni. Oli kyllä mahtava pelata, kun ei koko aikaa runkoon iskua tullu. Väistelyjä ja vastaiskuja.
Näin tuota peliä pitää pelata. Pysyy mielenkiinto ylhäällä pidempään.

Jooh sama. Itte en oikee osaa tota runkoo suojata vaan suojaan melkein aina päätä, pitäs opetella vähä tota et osaa lukee liikkeest mihi olis tulos. Ja sit en kans lyö tarpeeks runkoo, en tarkota spammaamista, mut yleensä sarjaa vedän päähä ja sit jotaa yksittäisii iskui runkoo.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Voitte ottaa meitsii vastaan joku päivä Bilrix ja Pleieri :) Täällä kun ei kauheasti muita innokkaita ole, niin mehän voidaan ottaa matsia?

Lisään teidät joku päivä listalle, tai te voitta lisätä mut nick on kebardi. Ei voi nyt viikkoon pelata, kun reissussa ollaan. Mites on?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Voitte ottaa meitsii vastaan joku päivä Bilrix ja Pleieri :) Täällä kun ei kauheasti muita innokkaita ole, niin mehän voidaan ottaa matsia?

Lisään teidät joku päivä listalle, tai te voitta lisätä mut nick on kebardi. Ei voi nyt viikkoon pelata, kun reissussa ollaan. Mites on?

Itseasiassa lisäsin sut jo aamupäivällä samalla kuin BilriXin :)

Tosin itellä tulee kanssa kunnon tauko, kun lähden toisella paikkakunnalle ens viikol ja pleikka jne. tulee vasta kuukauden päästä sinne, kunhan saan kämppä jne. asiat kondikseen. Viikonloppusin kyllä voi olla, että oon peleillä, mutta pitää kattoo. Meinasin tuohon turnaukseenki osallistuu, mutta harmi kun ei ehi :(
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Itseasiassa lisäsin sut jo aamupäivällä samalla kuin BilriXin :)

Tosin itellä tulee kanssa kunnon tauko, kun lähden toisella paikkakunnalle ens viikol ja pleikka jne. tulee vasta kuukauden päästä sinne, kunhan saan kämppä jne. asiat kondikseen. Viikonloppusin kyllä voi olla, että oon peleillä, mutta pitää kattoo. Meinasin tuohon turnaukseenki osallistuu, mutta harmi kun ei ehi :(
No saa nähä, että tuleeko tosta turnauksesta mitään. Osallistujia saisi luvan tulla enemmæn. :rolleyes:

Ensi viikon sunnuntaina vois ottaa matsia, tai ehkä jo lauantai iltana.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Aikasemmin en oo pystyny käyttää tos Legacys hyödyks sitä, että ajaa kulmaa ja köysii, mutta nyt kun foot speed jne. alkaa olla kohillaan niin huomannu, että saa kyllä noi kaverit tosi pinteeseen, kun saat ne nurkkaa ja alat iskee sarjaa ja pidät ne jalkatyöllä siel ahdistettuna. Ei mitää palaa, kun valitset viel iskut ettet anna liikaa counter mahdollisuuksii.

Raskas-sarja vaikuttaa aika kevyelt toho kevyee raskaasee verrattuna, 4 matsii ja kaks KO:ta tokas eräs ja yks kolmannes ja yks neljännes. Ainoo mitä vähä arvostan ni tää Chambers, mutta seki jo 32 ja arvot ruvennu tippuu, että GOAT on kyllä vaa ajan kysymys. Recordi 35(31)-1-0 ja P4P oon kolmas... Chambers muuten P4P ykkönen vaikka edelleen Heavy rankingissa sijal 8 vaikka voittaa koko ajan noit :eek:

Overall mulla 85 vai 86. Perkele, kun olis osannu treenata yhtä hyvin alussa niin olis aika härkä tullu :p

E: Lisätääs hieno KO edellisestä ottelusta ja Rank 1 ottaa ekan kerran lukua tokassa erässä. Tohon vielä toinen heti perään ja vyöt pysy(ylläri :))

El Terrible KO Mites muuten, kun joillaa semmosii videoit mis kuvakulma vaihtuu kesken ni miten semmosii saa? Ite yritin äske, mut ei onnistunu vaa tuli toi sama vaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Tulis jo se nappula-päivitys. Ei jaksa pelaa ennen sitä...
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

nyt tämä beta-testi menee hyllyyn siihen asti että tätä voi pelata.....Legacyssa ei anna nyt sitten vaihtaa painoluokka kun tulee freezea.. uskomatonta pelleilyä tuolla ea:lla...
 
Ylös Bottom