Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 [PS3]

Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Lyhyt ensi testi takana ja ei pettäny peli. Toki noi ongelmat mitä täällä on jo käyty monesti läpi, että stamina ei putoa tarpeeksi vaan voi hakata kuin tuulimylly jne. mutta muuten kyllä erinomaista menoa.

Legacyn aloitin omalla ukkelilla ja yritin naamankin tehdä, mutta ei siitä tullut oman näköistä joten otin valmiin ja säädin sitten niitä. Otin vain "oikeat" ukot mukaan eli Alit ja Tysonit ja muut legendat jäi nyt ulkopuolelle, latasin myös Klitskon veljekset, Hayen, Trinidadin, Mayweatherin jne. mukaan.

Middleweightista aloitan ja nyt on tuo amatööriturnaus menossa ja kolme äijää tuossa pieksin, mutta nyt tenniksen pariin ja illalla sitten lisää!! :p
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Mika sun record sitten on? kylla pitas ainakin rankkiin paasta aika nopeesti. Jos sul on kova keskeytysprosentti, voi olla etta et oo paassy sen takii listalle.

13-11 on ja 9 knocout voittoo.keskeytysprosentti 12 muistaakseni.ihmmetelen sen takia vaan ku jotku on listoilla jollain kahdella tai kolmella voitolla.kyllä pitäs rankki tulla noilla jo.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Voi voi, 6-2 (6KO) statsit atm. Just oli fight joka meni espn klassikeihin tonne. 10 erää, hävisin 93-94 92-95 ja 93-94. Mikä raastavinta niin ***** 8 sek ennen vikan erän loppuu niin kaaduin vaikka muuten oli mun erä eli olis voitto tullu ilman tota kotiin.

Toinen tappio tuli, kun olin kaverin kaatanu jo kolme kertaa, mutta itte en sitten päässy ees toista kertaa ylös matosta.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Voi voi, 6-2 (6KO) statsit atm. Just oli fight joka meni espn klassikeihin tonne. 10 erää, hävisin 93-94 92-95 ja 93-94. Mikä raastavinta niin ***** 8 sek ennen vikan erän loppuu niin kaaduin vaikka muuten oli mun erä eli olis voitto tullu ilman tota kotiin.

Toinen tappio tuli, kun olin kaverin kaatanu jo kolme kertaa, mutta itte en sitten päässy ees toista kertaa ylös matosta.

mulla kävi tänää vähän toisinppäin.kolme kertaa itet kävin kentässä ja pääsin ylös mutta voitin silti matsin tais trophyjakin tuosta tulla ku kolmesti pääsi ylös..yhden erän hävisin vaan.mikä tää espn classic juttu on.mullakin pari matsia mennyt jo sinne. :):)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Pystyykö tässä mitenkään ottamaan kaverilistan kaverin kanssa quick matchia tms. online? Koitin jonkin aikaa ettiä semmosta, mutta ei vaan löytynyt. Pakkohan sen on olla siellä jossain?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Pystyykö tässä mitenkään ottamaan kaverilistan kaverin kanssa quick matchia tms. online? Koitin jonkin aikaa ettiä semmosta, mutta ei vaan löytynyt. Pakkohan sen on olla siellä jossain?

se on siel online, my corner ja sieltä player hub tjsp.. sieltä address bookista valkkaat kaverin. sama systeemi ko nhl09:ssä.

onko muilla ihmisillä vaikeuksia legacyssä vetää noita treenejä? ite oon omasta mielestäni onnistunu hyvin mutta sitten tulee suorituksen tasoks "bum".. ei helvetti menee järki siihen.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

se on siel online, my corner ja sieltä player hub tjsp.. sieltä address bookista valkkaat kaverin. sama systeemi ko nhl09:ssä.

onko muilla ihmisillä vaikeuksia legacyssä vetää noita treenejä? ite oon omasta mielestäni onnistunu hyvin mutta sitten tulee suorituksen tasoks "bum".. ei helvetti menee järki siihen.

Ittellä menee ihan ok. Sparraus on tosi helppo(ainakin tolla tasolla mikä tossa on, kun aloitetaan) ja siitä tulee champion ja 6 pinnaa plussaa helposti. Pelkkä jabien antaminen ja blokkaaminen ja väistely riittää, mutta tulee siinä välillä viljeltyä koukkujakin. Siit seuraavasta mis pitää pysyy pystys ni 5-6 on kans aika helppo, yrität pitää etäisyyden ja paukuttaa jabeja(toki täs on sit eri, että ootko inside vai outside fighter et pystytkö paukuttaa niit jabei sielt pitkält).

Maizebag on helppo, riittää että, kun se heiluu niin vedät edes takas aina kaks kertaa siit välist ja sit isku, kun luku nollas, champion jos haluut ni et saa osuu kertaakaa siihe mut jos keskittyy ni se onnistuu,

Heavybag combo on sinällään yksinkertanen, mutta kun vaikka selvästi laitat sormen vaikka vasemmalle ylös niin silti se iskee välillä koukun. Kokeilin laittaa sormen eri asentoon, kun normaalisti pelatessa ja toi tarkkuus parani kyl huomattavasti ja virhelyöntejä tulee paljo vähempi, mutta ei tollee pelata pystyis normisti.

Double end bag vai mikä se on niin se on aika vaikee alussa IMO, kun ei jätkän nopeus vaan riitä. Oon siitä ottanu 2-4:sta, mutta vitosta tuli, kun treenasin ennen Legacya sitä muutaman kerran Pac-Manilla. Täs kannattaa lyödä uppareita, kun niistä saa eniten eli sen 500 pojoo.

Ainoo inhottava onki sit se ***** heavy bag push, prospectii siin pääsin ja pitäs kyl reenata ton legacyn ulkopuolel sitä, kun ei uskalla kokeilla siinä, kun ei varmasti pääse yli 2:sta atm.

YouTubeen kannattaa muuten kirjoittaa Fight Night Round 4 Training, siellä on semmosella käyttäjällä kuin XxSiNZzoO todella hyvät videot noista tutoriaaleista ja varmaan noiden takia, kun ennen pelin saapumista noita kattelin niin itellä menee noi ihan ok. Championia kaveri pukkaa tossa työnnössäkin.


Siin oli hyvän näköinen combo! :)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

se on siel online, my corner ja sieltä player hub tjsp.. sieltä address bookista valkkaat kaverin. sama systeemi ko nhl09:ssä.

onko muilla ihmisillä vaikeuksia legacyssä vetää noita treenejä? ite oon omasta mielestäni onnistunu hyvin mutta sitten tulee suorituksen tasoks "bum".. ei helvetti menee järki siihen.
En ois varmaan ikinä tajunnut tuota kautta mennä, kiitos.

Mä vedän treenit suosiolla automaatilla. En jaksa latausruutua kattella yhtään enempää, ja noi treenitkin on aivan sairaan turhauttavia.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Tossa heavy bag combossa kun pitää ylä- tai alukulmiin tökätä tikkua niin kannattaa tökätä sitä mahdollisimman keskelle - eli esim. oikeaan yläkulmaan ei 45:n asteen kulmassa vaan enemmänkin jotain 80:n asteen kulmassa. Ja kun treenaa niin ihan rauhallisesti tekee niitä - tärkeintä on pitää putki päällä.

Heavy bag pushissa kannattaa pitää etäisyyttä siihen säkkiin että sillon kun lyö väärään kohtaan se säkki ei tönäise takaisin (sehän nimittäin liikkuu taaksepäin kun lyö väärään kohtaan, siitä punaisesta renkaasta lattiasta näkee hyvin.) Ja ite lyön jabia/suoraa kun punainen viiva on ylhäällä ja koukkua vartaloon kun viiva on alhaalla. Jostain myös luin et vois koko ajan lyyä jabia/suoraa mutta kun viiva on alhaalla niin laittaa ne menemään vartaloon, onko se nyt L1:llä. Yleensä saan contenderin tässä - ja hyvällä tuurilla (eli se viiva ei vaihda paikkaa kovin useasti) voi tulla champion.

Double end bagissa kannattaa lyyä koukkua vartaloon (eli tikku alakulmaan) - se on mun mielestä helpompi kuin koukku päähän ja saa 500 pistettä. Ja olin myös huomaavani, että sitä bagia ei saa lyötyä kuin kaksi kertaa ja sitten se vaihtaa paikkaa. Tietty tässäkin - ja oikestaan näissä kaikisssa minipeleissä - on tärkeää pitää hyvä sarja päällä että saa pisteisiin hyvät kertoimet.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

En ois varmaan ikinä tajunnut tuota kautta mennä, kiitos.

Mä vedän treenit suosiolla automaatilla. En jaksa latausruutua kattella yhtään enempää, ja noi treenitkin on aivan sairaan turhauttavia.

Kannattaa kyl opetella pelaamaan traingin gameseja, koska et sa muuten niita opi ellet pelaa. Tuolla aulassakin on ihan oma valikko My Corner&Training games. Sitten on ihan kiva kun osaa ne hyvin ja saat joka kerta championin :)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

joopa, löyty taas yks vittumainen juttu. Oon nyt 38v, record 55-22-2 , voitin 30 matsia ainaki putkeen mut sit hävisin yhtäkkiä, hakkasin koko ekan erän ja löin 2 kertaa lattiaan, vastustaja sai ehkä kolme jabia muhun, ja mun damage oli täys, sain vähän korjattua sitä mut tokassa erässä hävisin tko.lla. Sit sain vyöt takas mut haaste matsissa taas sama homma, eli näköjään ei kestä iskuja yhtään ku on vanha, vaikka head toughness on ihan ok. peli pakottaa jäämään eläkkeelle vaikka muuten ei olis mitään vaikeuksia.

aikas paskaa kun Ali otti viimeisissä matseissa oikeastaan vaan turpaan ja sen jälkeen viimeisteli työnsä.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Aikas paskaa kun Ali otti viimeisissä matseissa oikeastaan vaan turpaan ja sen jälkeen viimeisteli työnsä.

Ootko kuullu semmotteesta kuin Rope a doub? "Alin taktiikka perustui siihen ajatukseen, että vaikka Jullex oli kova lyömään, hän ei ollut koskaan otellut pitkiä otteluita eikä tuntenut sitä fyysistä tilaa mihin nyrkkeilijä joutuu ottelun kestäessä kauan. Ali taas oli tottunut pitkiin otteluihin, joten hän oli ajatellut pääsevänsä niskan päälle mikäli ottelusta tulisi pitkä" :D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

aika kyseenalaisia tuomioita tässä pelissä..

mulla oli damage aika tapissa, mut olin just niittaamassa kaveria levyks ku tuomari lopettaa matsin, vaikka siis vastustaja ei suojaa ja mä mätkin sillee että ottelu pitäs keskeyttää, mut sit keskeytetää mun silmän takia vaik vastustaja ei oo lyöny koko erässä kertaakaan :D

joo nyt meni mielenkiinto legacyy, voi jeesus. Mun pitäs tyrmätä ekassa erässä 3 kertaa koska silmät ei kestä toista erää vaikka en otakkaa iskuja
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Milla taktiikalla te mäiskitte, kun porukalla on jotain 46(46)-0-0 tilastoja tääl :D. Ite alotin suoraa Legacyn niin ranking taitaa olla nyt 17, ja statsit jotaa 15(14)-4-0 eli neljä kertaa jo turpaaki ehtiny ottaa(kerran Aminilta :D). Alussa kyllä mäiskin, ehkä vähän liikaa mutta nyt on alkanu vähän paremmin skulaa. Counttereita on silti pirun vaikee saada, ehkä keskiarvolla muutama per peli saan counttereita vedettyä.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

mulla pro taso ja silti sain turpaani usein lopullinen record ku jäin eläkkeelle 55(47)-23-2, p4p rank 1 ja kaikki mahd vyöt. Amin Asikaisella, overall parhaimmillaan 72 ku aika paljon tein autom treenejä. pidin vöitä jonkun 10v kunnes tuli sitte seinä vastaan pelissä
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Mulla ainakin kun oli yli 30v nyrkkeilijä ni swelling oli jossain 35 paikkeilla ja sit rupes tulee damagee niin paljon et hävisin 3 matsia putkee - yhen TKO:lla. Sitten ripustin hanskat naulaan tolta kaverilta. Recordi oli jotain 45-5 siinä vaiheessa. Ehkä otin liikaa iskua uran aikana. Vastustajien osumaprosentti oli korkee varsinkin vartaloon. No mähän en melkein koskaan vartaloa suojaa ja sinne tulee usein countteria. Pitäis varmaan koittaa sitäkin suojata välillä.. Tossa loppuvaiheessa taktiikkana toimi myös hyvin et mätti vastustajia melkein vaan yhteen kohtaan - ne otti siihen niin paljon damagea et ei voinu cornergamessa palauttaa tarpeeks healthia. Ja sitten oli helppoa tyrmätä ottelun loppupuolella. Tai sai TKO:n.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

aika kyseenalaisia tuomioita tässä pelissä..

mulla oli damage aika tapissa, mut olin just niittaamassa kaveria levyks ku tuomari lopettaa matsin, vaikka siis vastustaja ei suojaa ja mä mätkin sillee että ottelu pitäs keskeyttää, mut sit keskeytetää mun silmän takia vaik vastustaja ei oo lyöny koko erässä kertaakaan :D

joo nyt meni mielenkiinto legacyy, voi jeesus. Mun pitäs tyrmätä ekassa erässä 3 kertaa koska silmät ei kestä toista erää vaikka en otakkaa iskuja

Onhan toi ominaisuus tässä vähän liioiteltu, mutta tuttu ilmiö tosi maailmasta. Vanhoilla ottelijoilla (jotka on riittävästi ottaneet pataan) alkaa olemaan niin pahat arpeumat, että muutamasta osumasta alkaa tulee ikäviä vaurioita. En tiedä onko uraa mahdolista pidentää, jos muistaisi/osaisi suojella itseään paremmin aiemmin uralla. Itsehän eläköitin oman ottelijan kiistattomana raskaansarjanmestarina 33 vuoden ikäisenä. :D Kyllä vähän soi, mutta swelling oli jotai 25. Rekordi oli muistaakseni 50(40)-1-1. Ja uran aikana otin todella paljon osumia päähän :p
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

jep 39 vuotiaana joutui ripustamaan, sain onneks vyöt takas vaikka menetin ne just ton swelling takia, mut sain ne takas taktiikalla että ekassa erässä äijä levyks. Onnistu viel pro tasolla. Saa nähä jaksaako uutta uraa aloittaa, 84 ottelua alko olee jo aika puuduttavaa =)

Olkoon vaik kuin vanha äijä mut ei toi tollee voi olla, koska suojasin oikeesti ja otin iskuja vartaloon ,ehkä pari kevyttä jabia tuli naamaan niin molemmat silmät täysin ummessa. Ei helvetissä :D Kyllä nuorellaki kaverilla pitäs näkyä jos moukareita takoo kokoaika parikin erää, mut harvoinpa vastustajalla mitään oli, powerit oli 89-92 paikkeilla ja kerran voitin tko:lla
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Pitää huomen aloittaa uus Legacy. Ei viitti tätä jatkaa vaikka nyt saanut jo pelistä kiinni. 17(15)-8-0 ja ranking 14:sta. Oon niin pirun TYHMÄ ja kärsimätön. Sain mestaruusottelun ku ranking oli 17:sta ja aattelin et nyt tuli turpaan, kaverin overall 92 ja mulla oli 74, mutta meikä dominoi sitä... mutta vaikka tiesin, että kaverin iskut on niin kovia, että kannattaa jatkaa sitä omaa peliä eikä ruveta kilpahutkintaan niin menihän se ja 8.erässä jouduin kaks kertaa kanveesiin ja en enää pelastunu. Johin jokaista tuomarikorttia ja olin ekat 5. erää vieny 10-9. Nyt sen jälkeen kaks ottelua ja kaks kertaa turpaan ja sama homma molemmisa. Hallinnu, mutta ei kestä kärsivällisyys ja kaveri iskee countterin ja meikä maassa.

Oisko proilla jotaan vinkkejä. On vaikeet :D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

miks mun online kaik tieddot on hävin, ei oo nyrkkeilijöitä ja ottelutilastot 0-0
 
Ylös Bottom