Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 [PS3]

Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Niin tää stamina vähän ihmetyttää. Saat vastustajan staminan nollille, kun hakkaat pelkkiä body puncheja.

Mikäs tässä niin ihmetyttää? Eikö juuri vartaloiskujen tarkoitus ole imeä mehut vastustajasta?

Iskujahan saa huitoa ihan liikaa, ennen kuin stamina alkaa laskemaan, mutta kyllä mun mielestä tuo vartaloiskujen vaikutus on ihan hyvin mallinnettu...
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Nää tuurivoittajat on ihan hemmetin ärsyttäviä. Vastustaja lyö muutaman iskun sillon tällön ja sit takoo haymeikkereitä ja pam tipahtaa yhestä iskusta. Voitin ekan, tokan, kolmannen, neljännen ja viidennessä haymeikkerillä tipahtaa yhdestä.

Ray Robinsonin Heart mukamas 98 ja on miltei mahdoton saada kaksi kertaa ylös. EA:n miehet kusinu taas.. Arvosana: 8,7. (bugit ja nää jutut syö arvosanaa)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Tulipa tänään Legacyssä vastaan ihan hauska härö.

Vastustajan kotipaikka oli "Guantanamo, Finland"... :rolleyes:
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

onhan tää aika huvittavaa ku ei osaa yhtään noita harjoituksia. mul on asikaisella overall 72 ja oon middleweight mestari ja nyt light heavyweight mestari myös, mut vastustajat on overall jtn 85-90.

justiinsa, jermain taylorille menetin vyön, löin 62 counteria joista 55 osu, lähes kaikki vasemmalla koukulla jossa power 95. Eikä kertaakaan edes ollut stunned :D

ei helvata, rematchissa mätink u vierasta sikää ja käytin 3kertaa lattiassa. sitte 7erässä oli taylor stunned ja ihan pieni energia enää ja yritin tyrmätä niin kaveri vetää koukun leukaa ja putosin enkä enää noussu :D ei luoja
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

noi online pelit on mun mielestä ihan täyttä paskaa.nyrkkeilystä ei oo tietoakaan:)ottaa nopeen kaverin ja takoo mahaan puolelta toiselle niin nopeesti ku pystyy niin siin ei oo paljoa sanomista toisella.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

noi online pelit on mun mielestä ihan täyttä paskaa.nyrkkeilystä ei oo tietoakaan:)ottaa nopeen kaverin ja takoo mahaan puolelta toiselle niin nopeesti ku pystyy niin siin ei oo paljoa sanomista toisella.

Ne onlinematsit on taidoista kiinni. Pystyt ihan hyvin blokkaamaan ne bodypunchit ja lyömään counterit vastaan. Tai toinen tapa lyödä samaan aikaan bodypuncheja, jolloin molempien staminamittari pysyy miltei samana.

Se on ainakin totta, ettei se pelaaminen muistuta nyrkkeilyä lainkaan. Mutta olisihan se hieman tylsää jos pitäisi lyödä muutama lyönti minuuttia kohden, ja hakea pelkkiä pisteitä.

Ite viihdyn hyvin onlinen parissa, record tällä hetkellä 115-20-0-2DNF%. Rankingissa 196 kun viimeksi vilkaisin. Sitä rankkia saa nostettua helposti kun pelaa vain p*skoja vastaan, jotka ei suojaa yhtään. Eniten se rank kuitenkin nousee kun voitat jonkun top 50 nikkarin.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

joo ei pelissä sinänsä mitään vikaa.mukava pelailla tota legacy modee...mut kyl tos online pelissä on paljon parannettavaa. mutta middleweight sarjassa on tää yks kaveri jolla pystyy ainakin tekee tota vartalo tekniikkaa. mutta hauskinta tässä on se että eilen pelasin 5 matsii onlinessa ja huom vastustaja oli eri joka matsis mutta ne pelas samalla middleweight ukolla ja kaikki käytti tota samaa. no mut tästä jatketaan treenausta ja konsolifinin turnaukseen sitten. viel ei näkynyt hirveesti osanottajia turneeseen.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

joo sehän on hyvä että kaikilla on samat lähtökohdat, voi käyttää samaa taktiikkaa, onko se mielekästä siit voi olla montaa mieltä.

Legacy modessa ekat 50 matsia otin "taktisesti" ja yritin mukailla vähän oikeaa nyrkkeilyä, voitin suurimman osan matseista pisteillä tuli kyllä myös turpaan välillä. Nyt sitte oon viimeisessä 20 matsissa tyrmänny jokaisen ennen 3 erää, suurimman osan 3-4 kertaa ekassa erässä, lähinnä vaan huitoen kuin nakkikioskilla. näyttää toimivan..
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Lopahti mielenkiinto tähän legacyyn, kun 46 matsia olin pelannut (voittanut kaikki tyrmäyksellä) ja yhtäkkiä ilmestyi bugi, että se tilttasi aina siihen kalenteriin. Jäi G.O.A.T trophy noutamatta tämän takia, koska oli pakko ottaa retirement.

Rocky Marcianolla olen alottanut uuden, mutta ei nyt oikein löydy intoa pelata sitä enään. Mitä jos se taas tilttaa siellä loppu vaiheessa. Tähän legacyyn olisi saanut tulla muutenkin jotain uudistuksia, tässähän on ihan samanlainen ura kuin esim. Fight Night 2004: pelissä, pelkät krafiikat ovat erilaiset. Pitää otella mestarina koko ajan samoja äijiä vastaan, George Foreman ja Ali on siellä top 3 koko ajan eikä jaksais niit vastaan otella vuodesta toiseen.

Iso harppaus tässä pelissä on totta kai menty eteenpäin. Tätä jaksaa takoa varmasti seuraavat pari vuotta. Toivottavasti tämä pelisarja ei pääty tähän, vaan FNR5:sta ryhdyttäisiin työstämään ja ensi vuoden puolella. Siinä kun kaikki nykyiset bugit saataisiin pois ja legacyyn ehkäpä jokin omalaatuisempi mode, rupeaisi jo 10:n arvosanaa lähenemään.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Lopahti mielenkiinto tähän legacyyn, kun 46 matsia olin pelannut (voittanut kaikki tyrmäyksellä) ja yhtäkkiä ilmestyi bugi, että se tilttasi aina siihen kalenteriin. Jäi G.O.A.T trophy noutamatta tämän takia, koska oli pakko ottaa retirement.

Mitäpä jos laittaisit vaikka pykälää vaikeammalle ja jos sitten rupeaisi tulemaan haastetta? Tai vaikka vaihdat painoluokkaa?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Mitäpä jos laittaisit vaikka pykälää vaikeammalle ja jos sitten rupeaisi tulemaan haastetta? Tai vaikka vaihdat painoluokkaa?
Mulla oli Heavyweight, joten ei pystynyt vaihtamaan painoluokkaa. Muutenkin se matsi oli jo sovittu kalenterista (tallennettu) eli ei voinut tehdä mitään. Se tilttasi aina siinä simulointivaiheessa, kun yritin mennä <Start training>

Kaikennäköstä kokeilin, muttei vaan päässyt eteenpäin.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Mulla oli Heavyweight, joten ei pystynyt vaihtamaan painoluokkaa. Muutenkin se matsi oli jo sovittu kalenterista (tallennettu) eli ei voinut tehdä mitään. Se tilttasi aina siinä simulointivaiheessa, kun yritin mennä <Start training>

Kaikennäköstä kokeilin, muttei vaan päässyt eteenpäin.

Tää on foorumi höpinöitten mukaan tyypillinenkin ongelma ja ihme, et EA ei ole paljoo tuosta puhunut. Kaipa ne korjaa sit syksyn "päivitykseen" tämän.

Tarkoitin tuolla aikasemmalla, että nosta pelin vaikeustasoa ylemmäs jos pelaat PRO:lla. Ota se Champion ja näät kuinka vastustaja saa ilmiömäisiä counttereita vedettyä.
Ai, että rupee nyt jo vitut**** tuo, kun pamautat vastustajaa jabilla otsaan jonka vastustaja ilmiömäisesti torjuu nostamalla lapaset ylös ja saa tästä countterin. Toi pitäs ottaa kokonaan veke tästä pelistä... Sama on ihan normi torjuntojen kanssa. Torjunta lähtee yhtä nopeasti, kun oma isku? Ei kenelläkään voi olla tuollaisia refleksejä. Paitsi PS3:lla...
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Tää on foorumi höpinöitten mukaan tyypillinenkin ongelma ja ihme, et EA ei ole paljoo tuosta puhunut. Kaipa ne korjaa sit syksyn "päivitykseen" tämän.

Tarkoitin tuolla aikasemmalla, että nosta pelin vaikeustasoa ylemmäs jos pelaat PRO:lla. Ota se Champion ja näät kuinka vastustaja saa ilmiömäisiä counttereita vedettyä.
Ai, että rupee nyt jo vitut**** tuo, kun pamautat vastustajaa jabilla otsaan jonka vastustaja ilmiömäisesti torjuu nostamalla lapaset ylös ja saa tästä countterin. Toi pitäs ottaa kokonaan veke tästä pelistä... Sama on ihan normi torjuntojen kanssa. Torjunta lähtee yhtä nopeasti, kun oma isku? Ei kenelläkään voi olla tuollaisia refleksejä. Paitsi PS3:lla...

Niimpä. Outside fightereista ei ole juuri hyötyä, kun jabin voi väistää ihan hemmetin helposti. Oon samaa mieltä, että pitää tulla joku raja vastaan ettei ylety väistön jälkeen lyömään.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Nyt piti sitten alottaa taas uus legacy kun Duranilta katos tukka kun vaihdoin housujen väriä :( Ei se pelaamista haittaa mutta maku meni kuitenki
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

miten helkkaris tossa onlinessa pääsee rankki listalle.oon jo monta rankattua pelaajaa voittanu ja mulle ei silti tuu rank numeroo eikä statseja näy siel leaderboardissa.pitääks pelaa 1000 matsii vai hä.kertokaas jos joku tietää
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

miten helkkaris tossa onlinessa pääsee rankki listalle.oon jo monta rankattua pelaajaa voittanu ja mulle ei silti tuu rank numeroo eikä statseja näy siel leaderboardissa.pitääks pelaa 1000 matsii vai hä.kertokaas jos joku tietää

Jaa-a, ite oon tormanny samanlaisiin heppuihin jotka eivat nay ranking-listalla. Sun pitaa vaan voittaa tarpeeks otteluita, niin paaset sinne rank-listalle. Jos sulla on esim. 5 voittoo ja 20 tappioo et paase rank-listalle. Jos oon varma niin sinne rankkiin paasee vaan top 10 000 pelaajat, eli sun pitaa olla sen joukossa. Ite oon nyt joku 155 rankis, record jtn 134-23. huom. sain pelin hieman aikaisemmin, joten on jo kerkenyt pelata jonkin verran.

Sry: Ei voi kayttaa ruotsalaisia A:ta ja O:ta, oon kreikas.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

joo no mut ihme silti ku oon voittanu pelaajii jotka on rankingissa 3000-5000 välil niin kyl pitäs listalle päästä.eilen yhdellä kaverilla jota vastaa pelasin oli tilastoissa 3-6 ja silti se oli joku 5500 rankissa.joku tos mättää ku ei niit statseja näy
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

joo no mut ihme silti ku oon voittanu pelaajii jotka on rankingissa 3000-5000 välil niin kyl pitäs listalle päästä.eilen yhdellä kaverilla jota vastaa pelasin oli tilastoissa 3-6 ja silti se oli joku 5500 rankissa.joku tos mättää ku ei niit statseja näy

Mika sun record sitten on? kylla pitas ainakin rankkiin paasta aika nopeesti. Jos sul on kova keskeytysprosentti, voi olla etta et oo paassy sen takii listalle.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Nonih. Tänää tulin viikon lomalta ja peli oli saapunut :)

Nyt pitää ilmeisesti laittaa naama jotenkin johonkin ea-sportsin sivuille, että voin tehdä itseni peliin. Kokeillaan jos jotenki sais toimii :p

E: Joo oon ihan hukas. Mihi helvataa toi oma naama pitää lisää?

E: Löysin sittenki :)
 
Ylös Bottom