Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 [PS3]

Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

näyttää hävinneen kaikilta..onkohan ea palvelimella tullut jotain fibaa..yhen pelin pelasin ja voitto nyt ranking listal 400 oon

eli luultavasti kaikil hävinny.KIITOS EA tästä paskasta
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Miten tuon oman naamaan saa tuohon peliin kun ei tuo englanti suju niin hyvin että älyäisi tuosta easportsin sivulta jotain.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

onneks itellä oli mutuamia otteluita, ei varmaan vituta niitä kellä record jtn 120-15-0 :D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Heh, näitä sattuu... jollekkin lafkalle ehkä useimmin kuin toisille, mutta silti :rolleyes:

Alotin Legacyn uudella äijällä Light Heavy Weightissä, kaveri nimeltään Alejandro "El Terrible" Ramirez :p 9(9)-1-0 statsit. Tappio tuli, kun tuli tarjous joltaan kaverilta joka oli rankissa 7 sijaa ylempänä, voitettavis oli, olin vieny kolme ekaa erää, mutta sit herpaannuin taas ja tyrmäs mut viidennes. Oma peli kyllä alkanu kulkee ku tajunnu, että vaikka sen kaverin saaki tyrmäyksen partaalle ni voi käydä vähä kerää happee eikä hakata vaa sitä tattia ja sit kaveri ottaa countterin ja oot ite maissa :D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Pääsekös PS3-pelaajat netissä pelaamaan? Itse koitin boksilla äskön ja tuli ilmoitus, että EA:n servereihin ei saa yhteyttä. :confused:
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Pääsekös PS3-pelaajat netissä pelaamaan? Itse koitin boksilla äskön ja tuli ilmoitus, että EA:n servereihin ei saa yhteyttä. :confused:

En oo varma toimiiko ATM, mutta tuossa tunti sitten oli ainakin teksti, että joku maintance menossa ja ilmeisesti kaikki nollaantuneet ainakin plese puolella... statsit siis.

Ärsyttävä bugi muuten Legacyssa, että kun otat muiden tekemiä boxereita mukaan legacyyn importamalla niin naamat menee vituilleen, mutta Klitskon naama... siis se 2d naama. Luin EA:n foorumeilta ja tosi monella sama homma.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Huoh mita paskaa... Ite oon lomalla nyt, joten en pysty pelaamaan FNR4 pariin viikkoon. Toivottavasti ne saa korjattua taman bugin nopeasti, ei oikein jaksais aloittaa alusta tekee uutta recordia. Pelista sentaan postikulujen kera tullut maksettua 60 euroa, etta saisi luvan olla myos rahalle kunnon vastinetta.

Toisaalta oma record oli 134-23, ei se haittaa jos vertaa niihin joilla olin jtn 500 matsia ja muutama tappio :D Ite haluun teha semmosen 2500-150 recordin tas vuoden aikana, sit ois tyytyvainen.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

näköjää palautun normi recordit, oli kait joku homma, kerkesin tosin siinä välissä jo tekemään uuden 4-0 :D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

En oo Onlinee kerenny ku yhen matsin pelaa, kun Legacya hakannu. Siinä matsis olikin sit tämmönen paljon kehuttu spammaaja ja olihan kiva matsi, kun itellä Cotto ja kaverilla Ray Leonard ja kakskyt tuumaa pidemmät kädet :D

Platina tästä pelistä voi olla aika tuskan takana, kun pitäs tossa World Championshipissa voittaa joka painoluokan vyö kans.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

näytti statsit tulleen joo takas...ihme peli tää.saa mättää niin paljon ku analogia jaksaa heiluttaa ja kaverit ei väsy ollenkaan. onlinessa kukaan ei käytä muutakuin tysonia tai foremania.kaukana hyvästä nyrkkeilystä.tosin on tullut muutamia pelaajia vastaan jotka oikeasti nyrkkeilee,väistää torjuu jne eikä hakkaa analogia niinku joku reikäpää. meni peli hyllyyn niin kauaks aikaa että päivityksiä tulee.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

näytti statsit tulleen joo takas...ihme peli tää.saa mättää niin paljon ku analogia jaksaa heiluttaa ja kaverit ei väsy ollenkaan. onlinessa kukaan ei käytä muutakuin tysonia tai foremania.kaukana hyvästä nyrkkeilystä.tosin on tullut muutamia pelaajia vastaan jotka oikeasti nyrkkeilee,väistää torjuu jne eikä hakkaa analogia niinku joku reikäpää. meni peli hyllyyn niin kauaks aikaa että päivityksiä tulee.

Kylla se stamina tippuu ottelun aikana. esim. 6 erassa stamina on yleensa jo alle 50% ja ihan viimeisissa erissa sulla on tosi vahan staminaa jaljella. Ite suosittelen kayttamaan Tysonia vastaan Frazieria. Foremania vastaan kannattaa ottaa Frazier/Lewis.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Kylla se stamina tippuu ottelun aikana. esim. 6 erassa stamina on yleensa jo alle 50% ja ihan viimeisissa erissa sulla on tosi vahan staminaa jaljella. Ite suosittelen kayttamaan Tysonia vastaan Frazieria. Foremania vastaan kannattaa ottaa Frazier/Lewis.

Itte eilen illalla ennen safkaa pelasin pari nettipeliä ja juurikin olin Frazier vihun Tysonia vastaan ja suhkot helppo voitto sieltä tuli. Enkä tuota stamina valittamista oikein tajua, että se ei muka tipu, myöhemmissä erissä se on tosiaan jo alhaalla. Voisihan se kyllä paljon nopeammin tippua, että näistä spammereistä päästäisiin eroon, mutta kyllä tommosen spammerin vikoissa erissa tiputtaa(ei kokemusta kyllä, mutta luulisin :D)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Ite pelasin ilmeisesti tommosta ns. spämmeriä vastaan 4 ottelua putkeen ja kaikki päätty minun tyrmäysvoittoon 8. erässä enkä tehny muuta ku väistelin ja blokkailin kaverin iskuja 7 erää ja muutama jabi sillon tällön ja tietenki muutama paha haymakeri lopussa. Viidettä rematch kutsua ei enää tullu vaan joku vittuilu viesti siitä, että olin liian passiivinen loseri tai jotaki. Jäi kyllä hyvä mieli tuon urakan jälkeen. :) Eli hyvä peli tästä tuli ku muistaa olla lähtemättä lyöntikilpailuun mukaan.

Kokeilin itsekki parissa matsissa vain hakata täysillä menemään, mutta sillä ei pitkälle pötkitty vissiin se vaatii sellaista nopeutta jota ei mun peukaloista lähde.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Ite en viitti onlinessa ottaa Alia, koska menee ottelut silloin tosi pitkiksi. Mielummin tyrmaa 5 eran sisalla, kuin ottaa lahes taydet erat.

Kerran pelasin itse tekemalla ukolla, jonka Height oli 6.8 ja reach very long. Vastassa oli pelaaja joka kaytti Tysonia, joten ei ollut mitaan mahiksia voittaa. Yritin heittaa jabeja, mutta koko ajan se vain vaisti ja teki countereita. Height / Reach matter on ihan kusetusta.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Dodih, eka mestaruusvyö voitettu kevyessä raskaassasarjassa. Kyssä kuuluukin, että kun tuli toi viesti, että haluutko vaihtaa painoluokkaa niin en tietenkään vielä, kun tarkotus voittaa kaks muutakin vyötä ennen sitä, mutta voiko sen viestin sitten acceptaa myöhemmin?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Tänään tuli peli hommattua ja voi vain sanoa että on todella nätti ja hyvä. Tutoriaalin jälkeen Asikainen vs. Mora joka päätyi itselleni tuomariäänin.

Ongelmana kumminkin tuo GameFace jolla olen nyt yrittänyt 4 kertaa ottaa kuvan ja 3 kertaa jäänyt 23% ja nyt viimeisen kerran 49%. Omasta mielestäni kuvat hyviä ja ruksit laittanut oikeille paikoilleen. Onko mitään vinkkiä?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Ongelmana kumminkin tuo GameFace jolla olen nyt yrittänyt 4 kertaa ottaa kuvan ja 3 kertaa jäänyt 23% ja nyt viimeisen kerran 49%. Omasta mielestäni kuvat hyviä ja ruksit laittanut oikeille paikoilleen. Onko mitään vinkkiä?

Mullakin jämähti tohon 49% kohdalle kun tein naaman myös sivuprofiilikuvalla. Kerran keskeytin ja kokeilin uudestaan mutta jäi taas siihen - mutta jonkun ajan odottelun jälkeen se jatkoi taas. En kyllä muista kuinka kauan jouduin odottamaan, ehkä 10 minuuttia tai jotain.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Tänään tuli peli hommattua ja voi vain sanoa että on todella nätti ja hyvä. Tutoriaalin jälkeen Asikainen vs. Mora joka päätyi itselleni tuomariäänin.

Ongelmana kumminkin tuo GameFace jolla olen nyt yrittänyt 4 kertaa ottaa kuvan ja 3 kertaa jäänyt 23% ja nyt viimeisen kerran 49%. Omasta mielestäni kuvat hyviä ja ruksit laittanut oikeille paikoilleen. Onko mitään vinkkiä?

Niin kuin tjamtjam kertoikin, niin peli aina toisinaan jämähtelee tuohon naaman prosessointiin, mutta kärsivällinen odotus palkitaan.

Olisipa mukava tietää tarkalleen mitä ne päivitteli online servereille tuossa 14. päivä.
Ilmeisesti sielläkin kyllästytty tuohon, kun yksi mies pitää vyötä ja nyrkkeilee tittelistä vain itsensä/aliaksen tai sellaisen kanssa jolla ei ole paljookaan kokemusta tästä pelistä.
 
Ylös Bottom