Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 [PS3]

Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

nyt tämä beta-testi menee hyllyyn siihen asti että tätä voi pelata.....Legacyssa ei anna nyt sitten vaihtaa painoluokka kun tulee freezea.. uskomatonta pelleilyä tuolla ea:lla...

Tääkin on aika outoa, että tätä ei esiinny kaikilla, mutta monella kuitenkin(mitä EA:n foorumia lukee). Esim. Itsellä meni toi painoluokan vaihto ihan sutjakasti ja nyt sitten onkin jo oma ura loppupuolella. Ei sillä etten vielä pystyis monta vuotta nyrkkeilee, 27v ja overall 88, mutta vedän ton 10 ottelua vielä, että saan 50 täyteen ja voin retiraa GOATina :)

Raskas-sarja ei kyllä vedä vertoja haastellisuudessaan kevyelle raskaalle sarjalle. Toki oon kehittynyt joo, mutta tossa ennen hyppyäkin niin jouduin tosissaan taistelee esim. Jermaine Tayloria vastaan 12 erää ja pisteillä voitto, mutta raskaassa sarjassa kaikki päättyny ennen 7 erää. Fast Eddie Chamberski niin vanha, että taidot kääntyny laskuu ja ei vastusta.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

perkele ku ei osaa päättä matseja voittoon! monesti käyny nyt niin että joku rank 100-200 pelaaja jolla on voittoja ihan vitusti niin oon pystyny tasaväkiseen kamppailuun ja ollu useasti mahd tyrmätä, tai oonki tyrmänny mut sit ne nousee ja en saa käännettäy sitä eduks, mut sitku ite putoaa niin matsi on siinä. *****

hyvä tiltti tuli vikassa ottelussa, en tiedä kummalle voitto tuomittiin. Kaveri tyrmäs mut , löin päällä samaan aikaan, ja tuomari pisti pelin poikki ja menetin pisteen, mut kuitenki kerkesin tipahtaa, sit yhtäkkiä olinki takas pystyssä ja se erä loput 10sec rullas niin että äijät vaan jäpitti keskellä, ja siihe ne sit jäiki. En tiedä tilttasko oma peli vai oliko molempien ruudulla sama.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

perkele ku ei osaa päättä matseja voittoon! monesti käyny nyt niin että joku rank 100-200 pelaaja jolla on voittoja ihan vitusti niin oon pystyny tasaväkiseen kamppailuun ja ollu useasti mahd tyrmätä, tai oonki tyrmänny mut sit ne nousee ja en saa käännettäy sitä eduks, mut sitku ite putoaa niin matsi on siinä. *****

hyvä tiltti tuli vikassa ottelussa, en tiedä kummalle voitto tuomittiin. Kaveri tyrmäs mut , löin päällä samaan aikaan, ja tuomari pisti pelin poikki ja menetin pisteen, mut kuitenki kerkesin tipahtaa, sit yhtäkkiä olinki takas pystyssä ja se erä loput 10sec rullas niin että äijät vaan jäpitti keskellä, ja siihe ne sit jäiki. En tiedä tilttasko oma peli vai oliko molempien ruudulla sama.

Ite suosittelen ottamaan vaan p@@@@ja vastaan matseja ainakin alussa, koska otat ihan helposti turpaan noilta top 100 pelaajilta. Kannattaa käyttää aika paljon illegal bloweja, tyrmäyshetkellä varsinkin. Ite oon onnistunu joskus saamaan 10 illegal blowii matsin aikana, ja tullut vaan 1 varoitus :D Kannattaa kuitenkin varoa, koska 3sta varoituksesta tulee DQ.

Ei tossa oikein pysty nousta kuin 1-2 kertaa kanveesista. Pitää olla kova munkki jos nousee kolmannen kerran.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Nyt kyllä on alkanut menemään hermot tähän onlineen. Lähellä piti etten laittanut ohjainta paskaksi. Itellä oli Foreman vastustajalla Ali, tyrmäsin 2 kertaa ja kummallakin se pääsi ylös sitten kun minut laitetaan kerran kanveesiin (tuurilla yhdellä lyönnillä) ei pääse millään ylös.

Record 150-35 ja ollu nyt 10 tappioo ja muutama voitto :( Rankki on pudonnut sairaasti, viel eilen oli 300:n joukos nyt joku 650.

Miten hitos tuolt pääsee ylös, ihan kusetusta että ei pääse ees ekal kerral ylös.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Huomenna viikonlopuks kotiin... ketä haluis online matsii? Parin viikon tauko jo takana joten vähän hakemista, mutta eiköhän se lähde. Tennari, BilriX?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Huomenna viikonlopuks kotiin... ketä haluis online matsii? Parin viikon tauko jo takana joten vähän hakemista, mutta eiköhän se lähde. Tennari, BilriX?

Juu viikonloppuna käy vallan mainiosti. Tällä viikolla duunissa iltavuoro ja ei iltasin tahdo aikaa pelaamiseen riittää. Pitäs tuo turnausottelukin vetää viikonvaihteessa läpitte.
Viimeks pelasin anakonda85:ttä vai kebardia? vastaan ja tauluun tuli aikas mukavasti.
Sääli, että mamma sotki pelit, kun saapui kotiin ennen aikojaan...
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Juu viikonloppuna käy vallan mainiosti. Tällä viikolla duunissa iltavuoro ja ei iltasin tahdo aikaa pelaamiseen riittää. Pitäs tuo turnausottelukin vetää viikonvaihteessa läpitte.
Viimeks pelasin anakonda85:ttä vai kebardia? vastaan ja tauluun tuli aikas mukavasti.
Sääli, että mamma sotki pelit, kun saapui kotiin ennen aikojaan...
Ei kerkee viikonloppuna, kun mökillä ollaan. Joku viikonloppu saattais keretä.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

kertokaas mulle millä helvetillä mä hävisin äsken ottelun onlinessa

vastustaja odotti kokoaika paikallaan mun hyökkäystä, oli siinä signature punch asennsosa alhaalla millä lyöhään se hook , löi vartaloon sen aina, päähän ei osnu kertaakaan ja mä painoin päälle ja yritin lyödä, hävisin tuomaripisteillä, ihan käsittämätöntä vaikka olin koko 10erää aktiivinen osapuoli ja osuin päähän.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

kertokaas mulle millä helvetillä mä hävisin äsken ottelun onlinessa

vastustaja odotti kokoaika paikallaan mun hyökkäystä, oli siinä signature punch asennsosa alhaalla millä lyöhään se hook , löi vartaloon sen aina, päähän ei osnu kertaakaan ja mä painoin päälle ja yritin lyödä, hävisin tuomaripisteillä, ihan käsittämätöntä vaikka olin koko 10erää aktiivinen osapuoli ja osuin päähän.

Joku keksiny taas viihdyttävän pelityylin... voi luoja näitä ihmisiä. Onko se tosiaan sen arvoista kuluttaa tuolla tavalla 20-30min ja saa sen voiton? :rolleyes:

Miten olis, että pitää hauskaa vaan ja kattoo mihin se riittää? Tulikos tähän muuten jo se eka patchi? Onko muuttanu peliä mitenkään jos tuli?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Multako kysyit että onko sen arvoista, no kyllä oli, Halusin kokoaika näyttää sille että ***** tolla taktiikalla ei pärjää, mut ei saatana että otti päähän ku hävisin, en vaan päässy iholle.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Multako kysyit että onko sen arvoista, no kyllä oli, Halusin kokoaika näyttää sille että ***** tolla taktiikalla ei pärjää, mut ei saatana että otti päähän ku hävisin, en vaan päässy iholle.

Ei käsitit väärin. Mietin, että onko se tosiaan sen arvosta kaverin vinkkelistä, että 20-30min seisoo paikallaan samaa lyöntiä lyöden ja voittaa vrt. pelaa viihdyttävästi ja ottaa sitten vaikka turpaa. Itse kyllä valitsisin tuon viimeisen ihan koska vain, senhän takia näitä pelejä pelataan.

Miten muuten ottelit? Luulis, että tommosta vastaan pääsee sisäpuolelta laittaa hyvin lyöntejä, blokkaa sen signaturen eka alas ja sit huitoo päähän iskuja. Jos vittuuntuneena vielä niin jos saat ekaan 10sekkaan blokattuu sen ja muutaman iskun päähä niin peruutat ite nauhoihin ja katot et alkaako se kaveri liikkuu... jos ei ni erä sulle :D

Se on kyllä vaikeeta jos sillä on tyyliin Ray Leonard ja sulla joku tappi ja se on pidempi ja vikkelämpi ni aika kusessa kyl ollaa.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

tänään otin urani makeimman voitin, vastustaja oli sijalla 100 ja mulla ranging 1812, voitin pisteillä , vaikka tyrmäsin 3 kertaa, niin se vaan nous aina, onneksi voitin pisteillä vaikka se oli kyllä hyökkäävä osapuoli. Mut nouseeko ranking enempää voittaa tollasen hyvän tai sitte jonkuun ranking 2000 ukon?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Vieläkös konsolifinin porukka ottaa faittia keskenään. Itse en ole päässyt netin ääreen aikoihin. Itse en juurikaan pysty menemään nettiin matsaamaan kuin 9 jälkeen iltasella, kun juniori on nukkumassa. Ilmotelkaa, jos teille sopii matsia.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

alkaa muuten vituttaa aika urakalla tää peli. Käyny kaks kertaa putkeen, eka oli ranking 120 ja sitte 66. Hallitsen ottelua ihan täysin, kaverin naama ihan muussina ja käy lattiassa. Sit meikä tippuu kaks flash ko:ta putkeen, ihan täysin yllättäen.

Mun power 100 molemmissa, ja löin äsken vissiin 35counteria päähän, vastustaja pudottaa ekalla counterilla flash ko:n, Ihanku kone arpois tota ku on tollanen paremman ränkingin omaava vastustaja. Ei *****
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

En suosittele jatkuvasti ottaa noita top 100 heppuja vastaan. Sieltä löytyy niin tuurimaista peliä, että huhhuh.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

millonkahan se päivitys tulee että tätä jaksais taas ruveta pelaamaan....kellään tietoa?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

millonkahan se päivitys tulee että tätä jaksais taas ruveta pelaamaan....kellään tietoa?
Mitä päivitystä mahdat tarkoittaa? PS3-versiohan on jo kertaalleen kyllä päivittynyt.

PS. Tänään ilmeisesti on tulossa Storeen ladattavaa lisämatskua tappeluillan neljänteen rundiin.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

jaa....enpä oo pitkään aikaan peliä koneessa käyttäny.....pitäiskö tuo ruveta kokeilemaan....korjaakohan se tuon painoluokka-bugin? pitääpäs ruveta katseleen
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Sitä nappulapäivitystä tässä odotellaan. Hakkaaminen tatilla on tyhmää, tulee mitä iskuja sattuu (ja hitaasti).
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

No nysse päivitys tuli. Paljo hauskempaa vetää nappuloilla.
 
Ylös Bottom