Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 [X360]

Jormaaa

New Member
Täälläkin jo julkaistu jotain tietoa ja nyt vähän uutta tietoa tullut pelistä. Netissä löytyy paljon linkkejä, joten en nyt lähde niitä listailemaan. Eiköhän lähes kaikilla lontoo taivu sen verran, että voi itse katsella linkkejä.

Pelissä on luvattu täysin uuden moottorin lisäksi mm. parantaa etäisyyksiä, fysiikkamallinnus täysin uusiksi, jne. Jälkimmäisen asian tuloksena tarkoitus olisi mallintaa paremmin esim. hipaisuja tai puolittaisia torjuntoja, jne.

Toivotaan että nyrkkeilystä saadaan oikein realistisen oloista. Kuitenkin itse olen sitä mieltä, että pelissä kehän sisällä oltiin jo 3:ssa todella hyvällä mallilla. Sen sijaan kehän ulkopuolella oltiin todella heikosti viime osassa mukana. Harjoittelu oli tylsää ja turhauttavaa. Tämän lisäksi ei kehän ulkopuolella oikeastaan uramoodissa mitään muta tehtykkään.

En nyt mitään huttua kauheasti kaipaa, mutta harjoittelua pitäisi saada monipuolisemmaksi. Tämän lisäksi loukkaantumiset toisivat oman kivan lisän. Samoin esim. se että otteluilla olisi tarkempi kalenteri ja sen mukaan sitten voisi esim. painoa pudotella tms. Eli siis hyvällä harjoituksella ja ajoittamisella olisi hyvissä asemissa, kun taas huonoilla heikossa asemassa.

Tärkeintä olisi kuitenkin mielestäni uramoodiin saada kunnon ranking-tuntuma. Vime osassahan juuri uramoodi oli täysin vitsi näiden "Dodge Challenge"-titteleiden jne. kanssa. FN2:sta oli menty roimasti taaksepäin. Olisi hyvä palata kakkosen malliin ja kehittää sitä lisää. Samalla sitten voisi kehittää paremmin sitä rivalry-asetelmaakin jne.

Mukana on paljon oikeita nyrkkeilijöitä ja toivon, että Lennox Lewisien, Mike Tysoneiden ja Sugar Ray Leonardien lisäksi mukana on paljon tämän hetken nyrkkeilijöitä. Samalla myös toiv. pelin mennessä lähemmäs simulaatiota ovat eri nyrkkeilijät saatu lähemmäs oikeita esikuviaan. Aiemmissa kun tuntuu että vain tasot/taidot ovat eri, mutta tyyli ei eri vastustajilla.
 
Vastaus: Fight Night Round 4

Näyttää aivan samalta kun Fight Night Round 3.
Tarkotan siis sillä, että näyttäisi siltä että videokuva on otettu FNR3 pelistä, nimittäin Alilla ja Frazierilla täysin samat kuteet ja varastolla näyttävät tappelevan joten.. Voihan tietysti olla, että olen väärässä mutta kovasti näyttää kolmosen pelailulta.

Kuinkas varmaa on, että on juuri FNR4 pelailua tuo?

Edit: Alakulmassa lukeekin Fight Night Round 4, jos vaihtaa parempaan videoon, kuten vaikka tähän. Paljolti kuitenkin näyttää samanlaiselta kun kolmonen, joten jos ei mullistavia uudistuksia, niin menee alekorista noukkimiseksi niinkun ensimmäinen kolmososakin kyseistä sarjaa.
 
Vastaus: Fight Night Round 4

Näyttää aivan samalta kun Fight Night Round 3.
Tarkotan siis sillä, että näyttäisi siltä että videokuva on otettu FNR3 pelistä, nimittäin Alilla ja Frazierilla täysin samat kuteet ja varastolla näyttävät tappelevan joten.. Voihan tietysti olla, että olen väärässä mutta kovasti näyttää kolmosen pelailulta.

Kuinkas varmaa on, että on juuri FNR4 pelailua tuo?

Edit: Alakulmassa lukeekin Fight Night Round 4, jos vaihtaa parempaan videoon, kuten vaikka tähän. Paljolti kuitenkin näyttää samanlaiselta kun kolmonen, joten jos ei mullistavia uudistuksia, niin menee alekorista noukkimiseksi niinkun ensimmäinen kolmososakin kyseistä sarjaa.

Jos minä oikein ymmärsin niin siinähän nimenomaan näkyy välillä FN3:sta pätkiä ja sitten kerrotaan miten asia on paremmin nelosessa. Eli ne varasto-ottelut ovat kolmosesta, muut nelosesta.
 
Vastaus: Fight Night Round 4

Jos minä oikein ymmärsin niin siinähän nimenomaan näkyy välillä FN3:sta pätkiä ja sitten kerrotaan miten asia on paremmin nelosessa. Eli ne varasto-ottelut ovat kolmosesta, muut nelosesta.
Okei. Mulla ei toimi jostain syystä äänet tässä mun läppärissä, niin mahdotonta oli arvata että se vois noin mennä. Hyvä, hienoa, ok. :)
 
Vastaus: Fight Night Round 4

juurikin näin... siin on välil kuvaa kolmosesta ja välil nelosesta. siit nelosen kuvasta näkyy kyl viel aika selvästi et se on jonkun verran kesken. esim grafiikat ei viel loista. mut kyl siit nyt heti huomaa et eri meininki.

ainiin, se on nyt virallista. http://www.youtube.com/watch?v=IF3vrRWrtLo&feature=related

"we going to have all the top fighters, including mike tyson in the game"
 
Vastaus: Fight Night Round 4

Ostan heti vaikka mitä maksaisi!
Niin nastan näköistä toi, ja vihdoinkin tietokoneetkin näyttävät jo tekevän jotain.
Ali vs. Tyson -> Ali ftw!!
Millos tää muuten tulee?
 
Vastaus: Fight Night Round 4

Kesällä kai tulossa, mutten varma ole. Mitään ei ole siis varmistettu vielä EA:n taholta. Kuvat näyttävät maukkailta ja pelattavuus toivottavasti(luultavasti) ovat taas kohdillaan. Ongelma/kysymysmerkki on edelleen se uramoodi. Jos on yhtään samaa kuin FN3:ssa, niin peli tulee olemaan todennäköisesti rental. Ei kauniit graffat tai hyvä pelattavuus riitä urheilupelissä, jos ei ole mitään syvyyttä, varsinkin nyrkkeilypeli ilman uramoodia on aika lyhytikäinen.
 
Vastaus: Fight Night Round 4

Olen hakannut varmaan monta tuhatta matsia ilman mitään uramoodia SmackDownissa...

Mutta toivottavasti tossa nyt voi ostella montaa eri pari housuja/hanskoja/kenkiä, toisin kuin 3:sessa. Eikös siinä ollut vain jotain 5 kpl housuja ja muita?
 
Vastaus: Fight Night Round 4

Haluaisin Sugar Ray Robinsonin ja Jack Dempseyn tähän peliin mutta molemmat vähän vanhempia joten voin vain unelmoida...

Oliko jossain listaa varmistuneista nyrkkeilijöistä?
 
Vastaus: Fight Night Round 4

Varmistetut ottelijat taitavat olla Ali, Tyson, Lewis, Sugar Ray Leonard ja wikipedia vielä lisää mukaan Winky Wrightin. Asikainen kyllä vähän väärässä seurassa, jos muutkin ottelijat ovat samaa tasoa kuin nuo julkistetut, mutta ehkäpä mukaan on yritetty saada mahdollisimman paljon eri maista ottelijoita(varsinkin maista siis jossa on yleisesti pelimarkkinoita).
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Haha aiva mahtavaa päästä suomalaisella mättämään tässä pelissä :)

Edelleenki kuuluu ostoslistalle, toivotaa nyt ettei se ura moodi jää liia vaisuksi taas.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Kyllähän tää melko varmasti tulee hankittua. Kaikkia edellisiäkin tullu pelattua. Ja kuten moni muukin on toivonut niin parempaa ura moodia toivoisin.
 
Ylös Bottom