Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jormaaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fight Night Round 4 [X360 Hype]

Harmittaa ku on rajoitettu vaa 3 erään toi demo. Ei pääse näkee miten pahaan kuntoon saa naaman taottuu. 3 erän lopus kerkes just saada molemmat silmät turvoksii ja veren valumaan silmäkulmasta. Silti voitin vain pisteillä.

Harmittaa ku on rajoitettu vaa 3 erään toi demo. Ei pääse näkee miten pahaan kuntoon saa naaman taottuu. 3 erän lopus kerkes just saada molemmat silmät turvoksii ja veren valumaan silmäkulmasta. Silti voitin vain pisteillä.

Mä oon voittanu aina vain pisteillä ja joka kerta ihan samoilla, vaikka menisi paremmin tai huonommin.

Mä oon voittanu aina vain pisteillä ja joka kerta ihan samoilla, vaikka menisi paremmin tai huonommin.

Mä oon voittanu ekan erän KO:llakin. Olin pelissä Pacman. Hatton yritti lyödä, mut väistin sen ja
löin oikeen käden koukun, niin Hatton putos eikä enään noussu:).
Eli siis one punch knockoutit on mukana...

huhhuh. En ole koskaan ennen pelannut nyrkkeilypelejä, mutta tää on kyllä niin loistavan tuntunen tekele että täytynee käydä julkaisupäivänä noutamassa. Voin vain kuvitella miten hienoja live mättöjä tässä saa aikaan :)

Voin vain kuvitella miten hienoja live mättöjä tässä saa aikaan :)

Noin minäkin aattelin jo FN3 kanssa, mut toisin kävi. Nautin yksinpelistä paljon enemmän.
Saapi nähä onko tässä jo mahdollista lukita napit pois käytöstä. Oli FN3 aika surkeaa liven puolella jos tuntemattomia vastaan pelas. Jokanen käytti nappeja niin koita siinä sitten TPC:llä huitoa.

Noin minäkin aattelin jo FN3 kanssa, mut toisin kävi. Nautin yksinpelistä paljon enemmän.
Saapi nähä onko tässä jo mahdollista lukita napit pois käytöstä. Oli FN3 aika surkeaa liven puolella jos tuntemattomia vastaan pelas. Jokanen käytti nappeja niin koita siinä sitten TPC:llä huitoa.

FNR4 ei ole nappeja kaytössä ollenkaan...

Nonni, sainpas ekan knockoutin. Ekassa erässä heti knockdown ensimmäisen minuutin aikana ja seuraavassa erässä KO. Ärsyttää vaan, kun on juuri pääsemässä vauhtiin niin tulee erät vastaan.

Tovi on aikaa GameCuben Round 2:sta, jota tuli pelattua tosi paljon.

Sen jälkeen on tullu kateltua töllöstä huomattavan paljon nyrkkeilyä.

Varmaankin siitä johtuen tuntu että aikamoisia eläviä kivipaaluja nuo jannut tossa nelosessa on (olivat varmaan Round kakkosessakin, mutta sillon siihen ei vaan kiinnittäny huomiota). Ukot voi ottaa suojaamatonta osumaa naamatauluun aivan uskomattomia määriä eikä se tunnu vaikuttavan yhtään mihinkään muuhun kun huitovan hahmon voimiin.

Ois mahtavaa jos tota pelitasapainoa heilautettas enemmän sinne puolustuksen puolelle. Peli pakottas pelaamaan varovaista puolustuspeliä tai muuten kanveesi kutsuisi hetkessä.

Kolmesti tuli demo pelattua eikä kumpikaan ukoista käynyt kanveesissa vaikka perille menneet iskut oli kolmen erän aikana sadoissa.

Noh. Toi nyt on demo ja ostoslistalla peli jokatapauksessa vahvasti on.

Kiitoksia demosta huomauttaneelle.

nyt on vihdoinkin päästy testaamaan, ja alun kankeuden jälkeen kyllähän tätäkin mielellään mättää. tällä hetkellä mieleen tuli ainakin seuraavat:

- demo bugaili pahasti, äänet katkesivat ja musa jäi soimaan yms. latausajat mielettömän pitkiä ja välillä näytti vihreää nappia proceed, mutta mitään ei tapahtunut. nooh nämä todennäköisesti ovat poissa koko versiosta.

- valinnan vähyys. toivon todella että options valikko puuttuu vain demosta, ja koko versiosta löytyy mm useampi eri kamera kulma (mm kehän keskelle keskitetty eikä ärsyttävästi tyyppien ympäri pyörivä), hud pois ja päälle ja muut fnr3:sta tutut vaihdoehdot

- haymakerit, kun vihdoin oli saanut round 3:n haymakerit opeteltua tatilla, niin pitäähän jonkun mennä vaihtamaan koko systeemi uusiksi. en myöskään tykännyt että haymakerit piti tehdä juuri RB pohjassa koska tatin pyörittäminen tuntuu jotenkin kankeammalta niin (tottumiskysymys varmaankin)
signaturet olisi saanut jättää mun puolesta pois, mutta positiivista oli että ainakin näiden kahden jätkän signaturet eivät vaikuttaneet yhtä tehokkailta ja hyviltä kuin fnr3:n omat (esim alin signature jolla pelkästään pystyi käytännössä voittamaan kenet tahansa)

- nopea tempo. tuntuu että peli on selvästi nopeutunut, ja mikä on varmasti monen mielestä hyvä asia, tuntui mun makuun hieman liikaa pelkältä huitomiselta missä strateginen osuus on selvästi vähentynyt.

- ja kuten ylempänä jo sanottiin, jätkät saa ottaa suoria ja hookkeja pataan ihan kunnolla ja energiat eivät juuri vähene. lukuunottamatta muuttamaa random iskua silloin tällöin joka syystä tai toisesta vie energiat alas (joskin ne myös palautuvat melkeempä samantien takaisin täysille)

- uusi lyönti systeemi (oikea tatti). fnr3:sta ei tullut koskaan pelkillä napeilla pelattua, joten nappien puuttuminen on mun makuun vaan hyvä asia, joskin tämä uusi lyönti systeemi ei aivan toimi. nyt kun maha lyönnitkin tulevat tatista, on huomattavasti vaikeampaa saada lyötyä juuri se lyönti jota yrittää, varsinkin hookkeja ja uppercutteja tehdessä usein tulee vain maha jabi. nooh ei huolta onneksi vanhatkin kontrollit voi ottaa käyttöön.

muuten ei oikeestaan huonoja puolia ole vielä esiin tullutkaan ja peli on ollut muutoin selvästi parempi kuin fnr3.

demo helvetin kovaa tavaraa pakko ostos varasin jo gamestopista

One word; fantastic.
Selkeästi sarjansa parhain, että planeetan parhain nyrkkeilypeli, että parhaimpia urheilupelejä kautta aikojen.

Demon perusteella varsin vahva esitys, ja kun FN3:sta on kulunut jo tovi niin eiköhän tämä mene ainakin jossain vaiheessa hankintalistalle. Ja olihan tuo Amin hauska nähdä Boxer Galleryssä edustettuna, vaikka vielä demossa ei hänellä päässytkään matsaamaan.

Hmm, koittanu kaks kertaa ladata demon, molemmilla kerroilla demo ei suostu meneen sitä ensimmäistä logo-kuvaa pidemmälle vaan koko boksi jäätyy noin minuutin odottelun jälkeen.

Hmm, koittanu kaks kertaa ladata demon, molemmilla kerroilla demo ei suostu meneen sitä ensimmäistä logo-kuvaa pidemmälle vaan koko boksi jäätyy noin minuutin odottelun jälkeen.

Itse olen ladannut demon uusiksi jo kolmeen kertaan, eikä peli vaan suostu etenemään tuosta ensimmäisestä kuvasta. Ja boxi tosiaan jumittaa tämän jälkeen.

Tiedä sitten, mikä on vikana, kun osalla demo toimii ja osalla ei.

Sama vika mulla. Käynnistän pelin ja pääsen alkuruutuun, sitten boxi hyytyy.

10+ matsia enkä oo saanu tyrmättyä :(

Onhan tää ihan mahtava, ennakkotilattava.

Onhan tuossa mekaniikka/pelattavuus ilmeisesti kehittynyt, grafikka on taas osin ottanut takapakkia. ottelijat ei ole niin luonnollisen näköisiä kuin aiemmassa ja meno on nykivämpää/"pelimäisempää" kun ovat jättäneet pois 3 osassa olleen liike-blurrauksen, joka toi tv/elokuvamaista pehmeyttä liikkeisiin. :( menee tosin hankintalistalle kun "nyrkkeiltävyys" on parantunut.

Onhan tuossa mekaniikka/pelattavuus ilmeisesti kehittynyt, grafikka on taas osin ottanut takapakkia. ottelijat ei ole niin luonnollisen näköisiä kuin aiemmassa ja meno on nykivämpää/"pelimäisempää" kun ovat jättäneet pois 3 osassa olleen liike-blurrauksen, joka toi tv/elokuvamaista pehmeyttä liikkeisiin. :( menee tosin hankintalistalle kun "nyrkkeiltävyys" on parantunut.

Mielestäni grafiikka on mennyt eteenpäin. Nyt tavoitellaan enemmän mielestäni kaikinpuolin nyrkkeilysimulaatiota, eikä vain puhdasta viihdettä. Tämä tulee grafiikankin kautta esille. Mielestäni sopivassa suhteessa viihdettä ja simulaatiota riittävästi, niin tulee hyvä paketti. Eniten odotan tarkempia juttuja Legacy Modesta, koska se tekee pelistä todella pitkäikäisen tai sitten vain pitää pelin huvimättönä silloin tällöin(vrt. FN3 ja sen uramoodi).

Ylös Bottom