Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Kyllähän tässä tais käydä vähän niin kuin epäiltiinkin, että kisat kuolivat kesken kaiken. Vaikka noita kisojen sivuja päivitettiinkin pari päivää sitten, niin silti esim. CW ja USA on jättänyt leikin kesken. Tietysti jos saadaan pelit aikaiseksi Espanjaa ja Italiaa vastaan, niin mukavahan ne olisi pelailla pois. Mutta kohta voitaisi alkaa keskittää energia KFS vs. KFV pelien järjestämiseen. Sen verran mukavaa oli taas eilen pelailaa Kyöniä ja Tomppaa ja kumppaneita vastaan.

Toivoinkin jo hiljaa mielessäni että saataisiin kisat päätökseen.
Ehdotan joukkopaluuta KFS ja KFV riveihin. Pelataan muita maita vastaan jos he haluavat, mutta itseäni kutkuttaa enemmän. KSF VS KFV matsit.
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Joo tosi huonosti onnistui toi turnauksen järjestely. Johtunee osittain varmaan zipperistä kun tehnyt sovitut pelit tosi hankaliksi. Jos saataisiin omia matseja paremmin nyt kun kaikki on tahkonut ainakin sverin ja valorin ukot kuntoon. Se on aina mukavaa kun saa tutun nimen tipahtamaan (vastapuolelta). :)
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

juu no Saksa onkin jo tuossa vähän aika sitten poistunut kisoista. Ja CW ja USA kanssa. Ja nyt kun katsoin noita tilastoja niin huomaan että Italia ei ole pelannut yhtään matsia. Eli ne oli jo lopettanut kisat ennen kuin ne alkoikaan, mutta eivät vaan viittineet kertoa kenellekkään.

Eli siis, eiköhän meidänkin osalta nämä kisat ole tässä. Vähän liian pitkiksi nää olis venyneet, ei kaikilla riitä mielenkiinto loppuun asti. Ja sit kun eka kierros meni vähän niin kuin piloille, kun oli MAGissa ongelmia, niin siinä se sitten oli. Kuitenkin omalta osaltani annan kiitosta Murilkalle että jaksoi tällaisen turnauksen kuitenkin ideoida. Ihan kivaa oli.

Erosin tuossa juuri FIN-klaanista. Ja tänään kun tuli tuo paitatilaus (on muuten hieno paita), niin kukakohan sais lähetettyä mulle kutsun takaisin KFS-klaaniin? Home sweet home. :D
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Onko muutkin nyt sitä mieltä että kisat on nyt tässä ketkä on nyt sitä mieltä että siirrytään takasin KFS klaaniin mullekkin saa laittaa KFS klaaniin kutsun poistun kanssa FIN klaanista (viper8561)
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Harmittava takaisku! Oli ihan kivaa vaihteeksi ottaa turpaan niin pirusti noilta huippupelaajilta! ;) Ja olihan tuossa valorin ukossa hinkkaamista....
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Kiitos Appura. Eli olen takas KFS ja upseeri. Sitten kun haluatte tänne takaisin, niin vaikka mulle PSN viestiä niin kutsun teidät.

Ja hei, vaikka me ollaan KFS, niin kyllä mä silti voin sopia matsin Espanjaa vastaan. Jos ne haluaa vielä meitä vastaan pelata. Ja ihan hyvä että on Valor-ukot korkeilla leveleillä. Ei muuta kun sovitaan KFS vs. KFV peli-ilta, vanhojen hyvien aikojen kunniaksi. :D Ne vasta pelejä oli! ai ai...
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Itsekkin vaihdoin tuossa muutama päivä sitten takaisin KFS:n riveihin ja kyllä se vaan mukava oli palata "kotiin" :D

Ainakin minulta voi pyydellä kutsua KFS/KFV klaaneihin ja onhan meillä tuo värväyskeskus-ketjukin...
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Tänään ei ole sitten sitä Espanja-matsia? Voisi olla kyllä mukava ottelu vaikka itse turnaus olisikin peruttu.
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Tänään ei ole sitten sitä Espanja-matsia? Voisi olla kyllä mukava ottelu vaikka itse turnaus olisikin peruttu.

Juu ei tänään sitä matsia pitänytkään olla, vaan vasta viikon päästä. Kyllä me varmaan joku matsi ens lauantailla saadaan. Vaikka just Espanjaa vastaan tai Team Asiaa.
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Jos haluatte vielä näitä turnausmatseja pelata, niin olen sopinut matsin Team Asiaa [JPN] vastaan ens lauantaille klo 17:00. Oisko kiinnostusta?

Ja kun matsi on ohi, niin sen jälkeen vois pelata KFS vs. KFV matseja?
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Voishan sitä pelailla. Tosin voin jo kuvitella sen lagin määrän etukäteen.
 
Ylös Bottom