Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Torstaina/sunnuntaina ehkä ehtii kentälle,ehkä ei. ;)
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Mä luulen että perutaan toi sunnuntai matsi. Niin monet on kuitenkin lomalla/poissa silloin. Eli torstaina kaikki vaan ketkä pääsee niin mukaan pelaamaan Venäjää vastaan!!
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Joo, pelailkaahan hyviä pelejä, varsinkin Espanajaa ja Italiaa vastaan pitäisi 4p olla otettavissa. Minä palaan asiaan parin viikon päästä, lomalta palattuani :cool:

(Eli kaikki ilmoitusluontaiset asiat siirtyvät tästä eteen päin Deriwonille ja sen nimeämälle apurille / apureille (wildlag?))
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Mä voin tulla pyörimään kentälle mukaan, jos ei muuten saada sakkia tarpeeksi. Koitan pysyä poissa tieltä ja tehdä edes jotain hyödyllistä :).

Täytyykin tänään vähän muistella miten tätä pelattiinkaan. Jos vaikka kokeilis TikuJaTakun move-asetuksia.
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Mä voin tulla pyörimään kentälle mukaan, jos ei muuten saada sakkia tarpeeksi. Koitan pysyä poissa tieltä ja tehdä edes jotain hyödyllistä :).

Juu paikalle vaan, että saadaan tarpeeksi pelaajia :)

Availen aulan siinä klo 21:00 aikoihin niin kerätään porukkaa kasaan. Ja juu, voin mä näitä pelejä järjestellä kun johtaja on lomilla. ;)
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Pässiäisen viettoon lähtö siirtyi huomiselle, joten koitan päästä illalla tulille heilumaan kranaattien ja ruiskun kanssa :p
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Koittaa ehtiä mukaan.
Emäntä ja lapset täällä niin tohon aikaan joutuu oleen hiljempaa. Eli johtajuudet jätän ruksailematta tälläkertaa.
Ehkä syytä sit useemmankin ottaa ne joukkueenjohtajan natsat hakuun jos ei saada 32 kasaan ettei ne mee arvonnassa ulkopuolisille.

-Leon
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Mä tulen kympiltä katsomaan tarvitaanko pelaajia ja jos tarvitaan niin hyppään mukaan.
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Olihan tuo huono vitsi kummatkin matsit. Snipulla pelatessa sai ampua useamman kudin rintaan/päähän AGVK:lla riippumatta siitä mitkä armorit oli päällä. Haulikolla onnistuin "mukamas" ampumaan ohi 3 metrin päässä paikoillaan makaavasta jannusta pari kolme kertaa, puukotti sitten minut. Mielestäni pitäisi vain röyhkeästi ottaa yhdeksi puolustus loadoutiksi 3x panssari, haulikko/joku muu mulkku ase, yms. juuriä tällaisia vastustajia(tuntu jopa, että jenkitkin kuoli helpommin) vastaan. No joo, avoimin mielin seuraavaa koitosta kohti.
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Takkiin tuli mutta ainaki yritettiin kovasti. Kumma juttu peleissä vaan oli kun ite en nähny vihollista nii silti kuolin. Näin vaan muutamia luoteja myrkypilvestä tulevan mua kohti ja mä taas en osunu ees niihin paikalla oleviin.:rolleyes: Ei se Venäjä ollu paljoa parempi kumminkaan saatinhan me melkeen molemmat kirjaimet vallattua :D

Nyt vaan seuraavaa matsia oottelee ... espanjan poijat vai mitk meillä on seuraavaksi vastassa?
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Hävittiin paremmalle. oltiin huonompia. turha selitellä. Tosin annettiin vastustajalle paras vastus mitä voitiin.
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Vai onko joku ei mieltä?

Samaa mieltä ja tässä matsit taas minun perspektiivistä

Puolustus

[video=youtube;fYDgoekk26o]http://www.youtube.com/watch?v=fYDgoekk26o[/video]


Hyökkäys

[video=youtube;B2H0fgI9aaw]http://www.youtube.com/watch?v=B2H0fgI9aaw&feature=youtu.be[/video]
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Samaa mieltä ja tässä matsit taas minun perspektiivistä
Puolustus

[video=youtube;fYDgoekk26o]http://www.youtube.com/watch?v=fYDgoekk26o[/video]


Hyökkäys

[video=youtube;B2H0fgI9aaw]http://www.youtube.com/watch?v=B2H0fgI9aaw&feature=youtu.be[/video]

Kyllä tuo vastustaja oli kova ja piti pintansa. Pari hyvää mahdollisuutta oli mutta ei ihan onnistuttu. Itselläni pelit eivät sujuneet niin hyvin. Tuossa hyökkäyksessä kun valitin lagista niin tuli sellainen lagipiikki joka heitti suoraan vihollisen eteen ilman että kerkesin reagoida.
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Tuosta lagista tuli mieleen, että kun pelasin yhten darienin "lämmittelynä" niin peli rullasi aivan järkyttävän smoothisti(loput pelit olivat sitä samaa vanhaa). Peli näytti samalta kuin jenkkien tekemät videot jossa lagi on kirosana. Miksi kaikki pelit eivät voi toimia samalla tavalla?
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Tuntuu että jotkut pelaajat imevät kaistaa enemmän kuin toiset :D
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Kyllä se näissä klaanimatseissa on huomattu, oli vastustaja sitten Euroopasta tai Amerikoista, niin lagi karkaa kyllä aina käsistä. Johtuuko se sitten siitä, että jos pelaajat pelailevat samalta alueelta, niin verkkoviive jotenkin korostuu MAG:n arkkitehtuurilla, TAI sitten joukossa on aina jotain mätiä omenoita lagipedaalien ja muiden kikkailujen kanssa. Lisäksi näissä vakavemmissa peleissä voi vastassa olla jotain FragFX:n kaltaisia virityksiä.

Paremmin nämä matsit menivät, kuin saksaa tai jenkkejä vastaan, mutta kyllä tuo lagi on jotenkin aivan älytöntä, kun edellisessä ja seuraavassa matsissa randomeita vastaan se aina kummasti on ihan normaalia.
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Nyt olis näin alustavasti ainakin sovittu matsi Espanjaa vastaan lauantaille 21.4.
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Onkos tosta Italia pelistä mitään uutta tietoa että missä vaiheessa ollaan heitä vastaan pelaamassa vai ovatko he luovuttaneet meille:confused:
 
Vastaus: FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Kyllähän tässä tais käydä vähän niin kuin epäiltiinkin, että kisat kuolivat kesken kaiken. Vaikka noita kisojen sivuja päivitettiinkin pari päivää sitten, niin silti esim. CW ja USA on jättänyt leikin kesken. Tietysti jos saadaan pelit aikaiseksi Espanjaa ja Italiaa vastaan, niin mukavahan ne olisi pelailla pois. Mutta kohta voitaisi alkaa keskittää energia KFS vs. KFV pelien järjestämiseen. Sen verran mukavaa oli taas eilen pelailaa Kyöniä ja Tomppaa ja kumppaneita vastaan.
 
Ylös Bottom