Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIN Vs RUS (TO KLO 22:00 SVER -> Paikalle väh. aikasemmin)

Vastaus: FIN vs USA PE/LA KERTOKAA TOIVOMUKSIA KUMPANA PVÄNÄ!

Eli FIN vs USA on nyt joko perjantaina tai lauantaina. Nyt saa sitten ehdottaa että kumpi päivä on parempi. Ainut ehto toiveelle on, että kertokaa se nopeasti :D

Aikatauluista sen verran, että meille varmaankin käy 19-23 pelin alkamisajan kohdaksi. Tuon myöhemmin tuskin enää saadaan 32 pelaajaa onlineen. Katsotaan nyt miten jenkkipojat sitten tähän vastaavat. Tää eka peli on tämänkin vuoksi vaikein, koska meillä on hirvittävä aikaero.
 
Vastaus: FIN vs USA PE/LA KERTOKAA TOIVOMUKSIA KUMPANA PVÄNÄ!

Kumpikin käy itselle, mutta mielummin lauantai.
 
Vastaus: FIN vs USA PE/LA KERTOKAA TOIVOMUKSIA KUMPANA PVÄNÄ!

Lauantai on parempi. Jaksaa paremmin pelailla kun ei tarvii töissä raataa samana päivänä..

-V
 
Vastaus: FIN vs USA PE/LA KERTOKAA TOIVOMUKSIA KUMPANA PVÄNÄ!

Perjantaina pääsisin minä pelailee
 
Vastaus: FIN vs USA PE/LA KERTOKAA TOIVOMUKSIA KUMPANA PVÄNÄ!

Varmaan käypi molemmat päivät, ehkä perjantai on parempi, jos valita täytyy.

Game on!!!!

Ping tuonne jenkkeihin +400. JEEEEE ;)
 
Vastaus: FIN vs USA PE/LA KERTOKAA TOIVOMUKSIA KUMPANA PVÄNÄ!

3-2 lauantaille, kattelen huomisen iltaan ja ilmotan sitten magin foorumeille sen päivän kumpaan on enemmän tulossa jengiä ekaksi vaihtoehdoksi ja tokaksi sen, jolle vähemmän. Huomatkaa, että silti kumpi tahansa päivä voi tulla pelipäiväksi, eli pysykää ajan hermoilla ja katselkaa tätä topikkia!
 
Vastaus: FIN vs USA PE/LA KERTOKAA TOIVOMUKSIA KUMPANA PVÄNÄ!

¨Kumpikin käy mutta ehkä ennemmin perjantai. Jos saa kovastikkin sitte turpaan nii vois pitää pikaharkat lauantaina tai sunnuntaina..
 
Vastaus: FIN vs USA PE/LA KERTOKAA TOIVOMUKSIA KUMPANA PVÄNÄ!

Perjantai.

La:na on Pyhän Patrickin päivä ja kun olen melkein harras/irlantilainen niin...
 
Vastaus: FIN vs USA PE/LA KERTOKAA TOIVOMUKSIA KUMPANA PVÄNÄ!

mieluummin lauantai ja aika ei mieluiten puolen yön tietämissä eikös ne jenkit kuitenkin elä menneisyydessä.

mitä nyt eilen pikaisesti tein tuon speed testin losiin, niin ping näytti 300.

turpaan tässä tulee väistämättä mutta minkäs teet. Taistellaan kuitenkin loppuun asti.
 
Vastaus: FIN vs USA PE/LA KERTOKAA TOIVOMUKSIA KUMPANA PVÄNÄ!

Kumpi tahansa käy, eikä kellon ajallakaan ole väliä :eek:
 
Vastaus: FIN vs USA PE/LA KERTOKAA TOIVOMUKSIA KUMPANA PVÄNÄ!

it's looking like this Saturday, 3/17 12pm noon eastern, is it ok if you guys are sver pmc?

let us know if this is cool with you guys

Jos nyt oikein tulkitsen USAn viestiä toisella foorumilla, niin he ehdottaa meille että peli olisi Lauantaina klo 18.00 (meidän aikaa). Heillä kello on silloin 12:00. Ja me saadaan pelata SVERillä.

Luulen että nää USA-pelit on aika nopeasti ohi, mut yritetään parhaamme. :D
 
Vastaus: FIN vs USA PE/LA KERTOKAA TOIVOMUKSIA KUMPANA PVÄNÄ!

Itse pääsen kumpanakin päivänä mutta koittakaa järkätä niin ettei ihan aamuyöhön mene, luoja tietää miten kauan siinä menee että saadaan yhteislähdöt sun muut onnistumaan.

Toivon että meillä alkaa pelaajat hieman aktivoitua nyt lähi-iltoina, päästäis testailemaan taktiikoita ja hiomaan tiimipeliä ihan kunnon porukalla.
 
Vastaus: FIN vs USA PE/LA KERTOKAA TOIVOMUKSIA KUMPANA PVÄNÄ!

Lauantai sopii mainiosti. Voi Perjantain pyhittää harjoittelulle.

Pingi itsellä 195- 210 väliin(100/100).
 
Vastaus: FIN vs USA PE/LA KERTOKAA TOIVOMUKSIA KUMPANA PVÄNÄ!

Valitettavasti en tänä viikonloppuna pääse pleikkarin ääreen, joten ainakin yksi varamies tarvitaan minun tilalle. :(
 
Vastaus: FIN vs USA PE/LA KERTOKAA TOIVOMUKSIA KUMPANA PVÄNÄ!

Mitäs säännöt sanoo siitä jos ei saada 32 pelaajaa kasaan? :( Tai jonkun nimi ei ole ilmoitettujen joukossa?
Niin ja lauantai sopii hyvin! :)
 
Vastaus: FIN vs USA PE/LA KERTOKAA TOIVOMUKSIA KUMPANA PVÄNÄ!

valitettavasti minulla alkaa nyt tuo talviloma ja matkoilla san miguelin kanssa;). mutta toivottavasti varamiehiä löytyy tilalle? flash,flash bang,bang teemalla voittoon jenkeistä,toverit!!! ei mitään kuin pelin iloa teille kaikille:)
 
Vastaus: FIN vs USA PE/LA KERTOKAA TOIVOMUKSIA KUMPANA PVÄNÄ!

Lisäystä Deriwonin viestiin:

Laittoivat mulle eilen viestiä kun pelattiin et pelit olis lauantaina..ajasta eivät maininneet, mutta eiköhän se tuo klo 18.00 sitten olis..
 
Vastaus: FIN vs USA PE/LA KERTOKAA TOIVOMUKSIA KUMPANA PVÄNÄ!

whii! annettahan ameriikkaalaasille seleekähä!

mullekkin ehkä paremmin käy lauatai.. ajalla ei niin väliä kunhan ei oo ihan alkuillasta/iltapäistä..

mutta oon menos seinäjoelle vlopuks ja sielä ei kotona oo nettiä... mutta pitää ottaa pleikkari mukaan mikäli jostain päin keksin keinon piästä peliin.

-AERGHGH! Simo-seta
 
Ylös Bottom