Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4

Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

oisko party pystyyn mis sumplitaan nää?
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Vaikka viimeisimmät Final Fantasyt eivät ole vakuuttuneet, voisihan tätä sentään kokeilla. Taumaturgi taitaa olla oma valintani.

Mielenkiintoisen vaikeaksi oli tehty rekisteröityminen. Asennusohjelma ei tunnistanut jo olemassa olevaa Square-Enix-tiliäni, mutta osasi kyllä uutta tiliä tehdessä valittaa, että meiliosoite on jo käytössä. Piti sitten tehdä uusi tili uudella meiliosoitteella. Toivottavasti tästä ei aiheudu myöhemmin ongelmia...
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Pitänee viikonlopun aikana (varmaan tänään illalla kun telkku muussa käytössä) testailla Remote Playtä ja napsia parit screen shotit Vitalla & uppia ne.
Serveriä odotellessa :D

Perinteisesti itsekin olen maagi, eli Thamaturge.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Perinteisesti itsekin olen maagi, eli Thamaturge.

Itse yleensä myös, mutta jottei kaikki päädy samaan nappaan nyt Gladiatorin. Päivitän nämä tuohon ensimmäiseen viestiin, missä myös lista mukana olevien PSN -tunnuksista.

Mielenkiintoisen vaikeaksi oli tehty rekisteröityminen. Asennusohjelma ei tunnistanut jo olemassa olevaa Square-Enix-tiliäni, mutta osasi kyllä uutta tiliä tehdessä valittaa, että meiliosoite on jo käytössä. Piti sitten tehdä uusi tili uudella meiliosoitteella. Toivottavasti tästä ei aiheudu myöhemmin ongelmia...

Täällä meni ongelmitta vanha tili, ainut ongelma tuo Rixan mainitsema tihrustelu.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Mulla on vaikeuksia päästä hahmonluontiin.

Olin jo valitsemassa tyyppiä kunnes menin backilla säätään BGM ääntä pienemmällä, niin empä pääse takaisin :). Start nappulaa kun yrittää painaa mitään ei tapahdu ja sitten heittää login ruutuun. Helppoa, taitaa olla pari muuta tyyppä linjoilla. Nyt character creation selection kohdassa ollessa hahmot eivät ilmesty lainkaan "missä hahmot"
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Now loading tais jyrähtää hahmon luonnin jälkeen,n.5 min lataillu.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Leidiis änd kentlemän Ripatto Horatto on luotu.

Kohtuu tönkkö toi queue ruutu kun ei toi numerointi liiku lainkaan alaspäin, eli ei muutakuin odottelua eikä cancelin painamista.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

preparing first time setup..

tulossa ollaan!
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

BhEQobXIMAA25zZ.jpg:orig


Kaupungissa frameratet pykii hieman. Siinä 20-30 menee.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Beta 3 -palvelin ei enää hyväksy lisää pelaajia. Mitenköhän kauan joutuu odottelemaan lisäpaikkoja?
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Beta 3 -palvelin ei enää hyväksy lisää pelaajia. Nyt tyrkytetään viitosta.

Näin tekee, pitää vain odotella. Tekee hahmon ensin ja tallentaa. Sitten pääsee valitsemaan serverin ja siellä on refress -nappi. Toimii 3min välein, mutta veikkaan että joutuu odottelemaan jonkin aikaa.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Itse varmaan tylsästi valitsen kanssa Gladiaattorin kunhan pääsen linjoille. Eilen tein tuon kaiken esivalmistelun, eli enää on edessä hahmon luominen ja serverin valitseminen.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Itse pääsen linjoille vasta muutaman tunnin päästä. Katsotaan sitten löydänkö teidät jostain.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Alan hetken päästä väsäileen hahmoa, yritän päästä samalle servulle mukaan.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Remote playlla pari kuvaa pelatessa tuli hieno bugi vastaan.

Koodaajat ollee "hivenen" laiskoja button settingeissään.

PS4 & DS4 normikombinaatiossa x = hyväksy ja o = cancel

PS4 + PSVita remote playssa x = cancel ja o = hyväksy.

Menee Sqeenixilla hivenen ristiin Japanin / länsimaiden hyväksymiskomennot :D.
^^ Tota muuten en saanut asetuksista muutettua ei voinut PS napin takaa Vitalla kustomoida näppäinasetuksia lainkaan :). Kovin on myös pientä teksti Vitan näytöllä :p.

Beta on beta :).

Hyvin tyypillisesti tässäkin pelissä alkutasot menee pitkälti tehtävien osalta ravaa sinne ja tänne. Taisin ekat örrimörrit tappaa 3 levelillä.
Fate"tapahtumat" antavat mukavaa lisämielenkiintoa tälle pelille.
Käytännössä noi Fatet on tapa 1 tai monta kestävää "Elite" vihollista muiden pelaajien kesken.
-> Esim level 6 ollessani menin Fate alueelle (kartassa sininen ympyrä jossa tähti keskellä), niin peli ilmoitti että olen vähän alalevelinen tähän tehtävään (tapettavat mosat oli myös lvl 6). No pari kertaa kuollutkin kyllä noissa Fateissa. Mutta hauskaa hubia on.


Näytä liitetiedosto 12365
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Nyt on gladiator hahmo tehty nimeltään ZekeDope GeGo ja liitytty beta 3 servulle.
 
Ylös Bottom