Vastaus: Final Fantasy VII PS3 remake NOT confirmed
FFVII: AC:ssahan on yksi hirveimmistä Square-ääninäyttelijöistä ikinä (Aeriksen).
Ja mitä tulee vielä FFVII Remakeen. Jos sellainen tehdään PS3:lle (ehkä jopa Sonyn rahallisella avustuksella, jos huhuihin on luottamista), en ymmärrä miksi pelattavuuden muutokset pitäisi rajoittaa Materia-systeemiin ja sisällön (ekstra-luolastojen yms.) lisäämiseen. Taistelu on kuitenkin iso osa FF-pelejä, ja jos kaikki taistelut olisivat yhtä sulavasti pelittäviä kuin FFXIII:ssa tulee mitä luultavimmin olemaan, mitä pahaakaan sen lisäämisessä olisi? Pelin pelaaminen muuttuisi, joten siinä olisi yksi lisäsyy remaken pelaamiseen. Toisaalta jos siihen jätetään satunnaistaistelut vuoropohjaisella taistelusysteemillä, monet pettyvät siihen, koska heillä ei riitä innostusta sietää sellaisia.
Öööhhh... FFXII:ssa on ehkä yhdet parhaimmista ääninäyttelijöistä ikinä missään pelissä ja ihan selkeästi parhaat ääninäyttelijät missään Squaren omassa pelissä (poislukien Kingdom Heartsit, joihin Disney on antanut oman apunsa ja ammattitaitonsa). Aivan loistavasti valittu kaikki vähänkään tärkeämmät hahmot, eikä merkityksettömissä sivuhahmoissakaan mitään vikaa ole (yksittäisiä tapauksia lukuun ottamatta). Britti-aksentti sopi maailmaan ja hahmoille kuin nakutettu. Äänenlaatu on keskinkertainen ja jollain tapaa metallisen kuuloinen, mitä luultavimmin siitä syystä, että yhdelle DVD:lle on ängetty niin älyttömästi tavaraa, ja jostain täytyi tinkiä, eli äänifilut pakattiin melko tehokkaasti.The Great Samu sanoi:Tosin ei ylitä FFXII:ista huonoutta, ehkä huonoin englanninkielinen ääninäyttely missään pelissä, ikinä.
FFVII: AC:ssahan on yksi hirveimmistä Square-ääninäyttelijöistä ikinä (Aeriksen).
Ja mitä tulee vielä FFVII Remakeen. Jos sellainen tehdään PS3:lle (ehkä jopa Sonyn rahallisella avustuksella, jos huhuihin on luottamista), en ymmärrä miksi pelattavuuden muutokset pitäisi rajoittaa Materia-systeemiin ja sisällön (ekstra-luolastojen yms.) lisäämiseen. Taistelu on kuitenkin iso osa FF-pelejä, ja jos kaikki taistelut olisivat yhtä sulavasti pelittäviä kuin FFXIII:ssa tulee mitä luultavimmin olemaan, mitä pahaakaan sen lisäämisessä olisi? Pelin pelaaminen muuttuisi, joten siinä olisi yksi lisäsyy remaken pelaamiseen. Toisaalta jos siihen jätetään satunnaistaistelut vuoropohjaisella taistelusysteemillä, monet pettyvät siihen, koska heillä ei riitä innostusta sietää sellaisia.