Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy VII Remake

Square Enix sen kuin nauraa matkallaan pankkiin. :D Ensimmäisenä pari diiliä Sonylta, sitten Epiciltä vuoden yksinoikeusdiili PC:lle ja eiköhän Microsoftikin maksa sievoisen summan aikanaan tuodakseen pelin Game Passiin.
Ja sama rumba Part 2:n kanssa jne... Tuleepahan sentään samantien Yuffie lisärin kera PC:lle.
 
Jotenkin suppeet Graphics settingsit FF7 Remaken Pc versiossa, näyttäisi esim ambient occlusion ja Chromatic occlusion on/off säätimet puuttuvan kokonaan, ilmeisesti ei ole myöskään Ultrawide supporttia, fps valikossa on tosin 30/60/90/120 et siitä plussaa

settings FF7.png

Teknisesti porttaus näyttäisi olevan ainakin kumminkin kunnossa :)

 



ensimmäinen modi nyt julkaistu :), tästä se modi tulva nyt sitten alkaa :), hinta vain FF7 Remaken pc versiolla suht suolainen kun epic storessa 80 euroa
 



joo tuo Dynamic resolution oli ainakin aiemmin ongelma, mutta kiitos modaajien nyt sen saa pois kokonaan tuolla dynamic resolutionin disablerilla :) itselle tämä on juuri modeja varten, niin sanottu FF7 fanin playground :), vaikka vähä kallis semmoinen :D, mutta jahka saadaan sitten niitä modeja missä Yuffie, Nanaki ja Jessie ja kumppanit on pelattavia hahmoja niin sitten tämä on kyllä itselleni täysin worthy, ja lähtee oitis ostoon :), tai sitten vaihtoehtoisesti 5-10 bossia samaan aikaan niin sanottuja ultimate challengeja. Vaikka Shiva, Ifrit, Bahamut, Sephiroth combo :D
 
Viimeksi muokattu:
Olen laiska enkä googlaa mutta onko tuosta mitään muuta iloa pelin pelanneille kuin että on hienompi ja sulavampi? Mitään uutta siinä ei taida olla ellei osta lisäriä?
 
Olen laiska enkä googlaa mutta onko tuosta mitään muuta iloa pelin pelanneille kuin että on hienompi ja sulavampi? Mitään uutta siinä ei taida olla ellei osta lisäriä?
Photo Modea ei taida olla PS4-versiossa, mutta ominaisuuksien puolesta muuten aika tasoissa.
 
Se on muuten kulkaas 31.1.2022 Mestariteoksen (FF7) 25-vuotis juhlapäivä joten todennäköisesti sillon tapahtuu jotain mielenkiintoista, toivottavasti jotain näistä :)

FF7 remake part 2 trailer
FF7 netflix anime sarja jonka voisi työstää Powerhouse animation studios (castlevania)
Crisis core remake julkistus FF7 remaken enginellä
FF7 Eventti FFXIV:ssa
 
nyt pääsee muuten latamaan sen PS5 version pelistä plus jäsenet :), olen kyllä erittäin iloinen, että en ostanut missään vaiheessa peliä uudestaan (fyysinen ps4 versio meni ps4 pro myynnin mukava) vaikka monta kertaa käynyt mielessä, että ostan pelin nyt kun se on alessa, ja nytten sen kerta sen nytten sai "ilmaiseksi" :), kiva joululahja Square Enixiltä :)
 
Viimeksi muokattu:
nyt pääsee muuten latamaan sen PS5 version pelistä plus jäsenet :), olen kyllä erittäin iloinen, että en ostanut missään vaiheessa peliä uudestaan (fyysinen ps4 versio meni ps4 pro myynnin mukava) vaikka monta kertaa käynyt mielessä, että ostan pelin nyt kun se on alessa, ja nytten sen kerta sen nytten sai "ilmaiseksi" :), kiva joululahja Square Enixiltä :)
Mistä sen PS5-version saa ladattua? Mulle näkyy Valitse versio -kohdassa vain PS4-versio ja demo-versio vaihtoehtoina.
 

tuosta :) ja konsoleilla se löytyy myös storesta kun etsii FF7 remake :)
Itselläni tämä ilmoittaa vaan "ei ostettavissa". Pitäisikö pelin olla asennettuna, jotta tähän pääsee käsiksi? Vai enkö vain osaa?

Noh, sinänsä mikään kiire tätä ei ole päästä pelaamaan. Alunperin ajattelin ottaa tämän pelattavaksi kunhan jatkosta kuullaan jotain konkreettista.
 
Ylös Bottom