Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X-2

Ainiin, unohtu vielä kysyä että paljonko voisi mennä mahdollisesti ennen kuin FFX-2 tulee platiniumiksi? En millään viitsisi tuhlata 50 , vaikka peli onkin loistava kaikin puolin. Eniten kyllä kiinnostaisi FFXII, kun XI on kk-maksu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Just_me
Ainiin, unohtu vielä kysyä että paljonko voisi mennä mahdollisesti ennen kuin FFX-2 tulee platiniumiksi? En millään viitsisi tuhlata 50 , vaikka peli onkin loistava kaikin puolin. Eniten kyllä kiinnostaisi FFXII, kun XI on kk-maksu.

FFX:llä meni muistaakseni yli 1½ vuotta, eli nopeammin se FFX-2 tuskin tulee.
 
Mikä se new game plus muuten on? (Joo oon nyt lähetelly pari tälläst turhaa viestii mut kiinnostais kyl ostaa X-2, kun X oli todella loistavah.)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Just_me
Mikä se new game plus muuten on? (Joo oon nyt lähetelly pari tälläst turhaa viestii mut kiinnostais kyl ostaa X-2, kun X oli todella loistavah.)

Lopputekstien jälkeen tulee viesti, jossa kysytään haluatko tallentaa. Tallennettuasi, save nimetään 'New Game Plus':aksi ja sen lataamalla valikkoon tulee kolmas valinta, New Game Plus. Pystyt käyttämään tässä moodissa edellisen pelikerran kykyjä, tavaroita ja rahoja. Key Itemit resetoituu - Al Bhed Primereita lukuun ottamatta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Just_me
Ainiin, unohtu vielä kysyä että paljonko voisi mennä mahdollisesti ennen kuin FFX-2 tulee platiniumiksi? En millään viitsisi tuhlata 50 , vaikka peli onkin loistava kaikin puolin. Eniten kyllä kiinnostaisi FFXII, kun XI on kk-maksu.

Jos sinulla on 30e kattona, niin eiköhän puolen vuoden päästä saa käytettynä tuohon hintaan.
 
Juu, siis tuhlasin vasta tyhmyyksissäni yhteen pc peliin sellaset 50 kymppii, en edes ajatellut ffx-2:ta joka ei ollut ilmestynyt silloin.

Mut kyl mä sen 30 ostaisin :)
 
Vastaus: Final Fantasy X-2

nyt sitä saa platinumina... toissapäivänä lähi anttilasta noudin. vasta muutaman tunnin ehtinyt mättään eli vielä hieman oudolta ja kiireelliseltä napinhakkaamiselta toi taistelu vaikuttaa
 
Vastaus: Final Fantasy X-2

Juuri tuolta minustakin tuntui, kun ekan kerran pelasin x-2:sta fantsukympin jälkeen.
siihen tottuu.
 
Vastaus: Final Fantasy X-2

Siitähän on tasan vuosi, ja 2 päivää kun X-2 saapui Suomeen. Kyseinen peli oli muuten meikäläisen odotuslistan kärjessä :D Peli on jo vedetty useampaan otteeseen läpi, enkä ole vieläkään 100% saanut, en tosin ole pelanutkaan sitä pariin kuukauteen. Pelin taistelutekniikka on kyllä paljon parempi mutta tämä tehtäväsysteemi tekee pelistä tylsähkön. Pelihän on vielä aika lyhyt.
 
Vastaus: Final Fantasy X-2

Juri sanoi:
Siitähän on tasan vuosi, ja 2 päivää kun X-2 saapui Suomeen. Kyseinen peli oli muuten meikäläisen odotuslistan kärjessä :D Peli on jo vedetty useampaan otteeseen läpi, enkä ole vieläkään 100% saanut, en tosin ole pelanutkaan sitä pariin kuukauteen. Pelin taistelutekniikka on kyllä paljon parempi mutta tämä tehtäväsysteemi tekee pelistä tylsähkön. Pelihän on vielä aika lyhyt.

3 kertaa vedin läpi ja viimeisella kerralla tuli se 100%. Voinen sanoa että TÄYSIN kaikkea ei pidä tehdä ,että tuon 100% saa, mikä antaa vähän mahdollisuuden varaa.

Jossain vaiheessa kun aloittelen ff putkea niin pitää vetää X ja X-2 peräkkäiten läpi ;)
 
Vastaus: Final Fantasy X-2

foeprkl sanoi:
nyt sitä saa platinumina... toissapäivänä lähi anttilasta noudin. vasta muutaman tunnin ehtinyt mättään eli vielä hieman oudolta ja kiireelliseltä napinhakkaamiselta toi taistelu vaikuttaa
Jep. Mullakin oli aluksi semmonen olo, että mun refleksi ei riitä sen taistelun tahtiin. Myöhemmin se tuntui loistavalta.
 
Vastaus: Final Fantasy X-2

ostin samalla prismasta strategiaoppaan ja pelasin pelin 100% läpi toisella kerralla, laiska kun olen. :)
 
Ylös Bottom