Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X

  • Viestiketjun aloittaja TeaR
  • Aloituspäivämäärä
Jaa-a. Eipä tunnu kyseistä vempelettä löytyvän mistään. Siinä uusimmassa Xploderissa on tuo "Game Accelerator"- toiminto, mutta erillistä laitetta en ole löytänyt mistään.
 
Tässä mukava koodi joka toimii Xploderissa ja Codebreakerissa:
Mastercode
F01000A4 0000000E

PAL2NTSC
202D98D8 24120002
2011AE48 26060002
2011AEA0 24060002

Y-Fix
002D9B78 00000000<- Convert last 2 digits to '10' on some TVs
002D9BD8 00000000 <-Convert last 2 digits to '10' on some TVs
002D9C20 00000000 <-Convert last 2 digits to '10' on some TVs
002D9CA0 00000000<-Convert last 2 digits to '10' on some TVs

Toimii mulla ainakin (jouduin muuttamaan Y-FIXIN loppuosat 10:ksi)

Videot ei muuten sitten toimi kunnolla, mutta kai joku hieman viisaampi henkilö osaa kehittää joker-koodin tuota varten.
 
Muuten tuosta Game Acceleratorista, niin en usko että se osaa keskittää ruudun video moodia vaihdettaessa.
 
celestial mirror FFX:ssä

Sattuuko kukaan tietämään, mistä FFX:ssä saa Celestial Mirrorin? Sitä kuulemma tarvitaan, jotta saa parhaat aseet.
 
Re: celestial mirror FFX:ssä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan z-man
Sattuuko kukaan tietämään, mistä FFX:ssä saa Celestial Mirrorin? Sitä kuulemma tarvitaan, jotta saa parhaat aseet.

Tämä kuuluis kyllä "peliapu" osioon, mutta autetaan nyt sen verran, että celestial mirrorin saa sieltä yhdestä metsästä, missä mentiin niitä "pilviteitä" pitkin taivaalla (en muista nimeä, kun niin kauan kun olen pelannut). niin siellä oli joku tyyppi, jolta oli hmm... taisi olla aviomies hukassa ja kun menet sinne yhteen paikkaan (joku pieni metsä-aukio jossa oli myös aarrearkku, aika lähistöllä sitä apua kaipaavaa tyyppiä) ja siellä jutella sen aviomiehellä tai mikä nyt olikaan ja sitten vielä jutella sille apua kaipaavalle tyypille, jonka jälkeen nainen, joka ennen vartioi katkennutta puuta, niin on hävinnyt ja tadaa, löydät peilin.

Oli vähän huonosti selitetty, mutta en enää oikein muista nimiä tai muuta yksityiskohtia kun niin kauan sitte olen pelannut... (vuosi sitten)
 
Re: Re: celestial mirror FFX:ssä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Tämä kuuluis kyllä "peliapu" osioon, mutta autetaan nyt sen verran, että celestial mirrorin saa sieltä yhdestä metsästä, missä mentiin niitä "pilviteitä" pitkin taivaalla (en muista nimeä, kun niin kauan kun olen pelannut). niin siellä oli joku tyyppi, jolta oli hmm... taisi olla aviomies hukassa ja kun menet sinne yhteen paikkaan (joku pieni metsä-aukio jossa oli myös aarrearkku, aika lähistöllä sitä apua kaipaavaa tyyppiä) ja siellä jutella sen aviomiehellä tai mikä nyt olikaan ja sitten vielä jutella sille apua kaipaavalle tyypille, jonka jälkeen nainen, joka ennen vartioi katkennutta puuta, niin on hävinnyt ja tadaa, löydät peilin.

Oli vähän huonosti selitetty, mutta en enää oikein muista nimiä tai muuta yksityiskohtia kun niin kauan sitte olen pelannut... (vuosi sitten)

Oikein, mutta ennen Celestial Mirroria tarvitset Clouded Mirrorin, jonka saat Remiem Temppelistä Calm Landsin vierestä. Tuon Clouded Mirrorin saadaksesi joudut ratsastamaan kilpaa Chocobolla. Ei mitenkään erityisen hankalaa. Clouded Mirrorin saatuasi kiiruhdat Macalania Woodsiin ja lähdet kävelemään niitä "pilviteitä". Teet yllämainitun ja Clouded Mirrorista pitäisi tulla Celestial Mirror.
 
Re: Re: Re: celestial mirror FFX:ssä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Oikein, mutta ennen Celestial Mirroria tarvitset Clouded Mirrorin, jonka saat Remiem Temppelistä Calm Landsin vierestä. Tuon Clouded Mirrorin saadaksesi joudut ratsastamaan kilpaa Chocobolla. Ei mitenkään erityisen hankalaa. Clouded Mirrorin saatuasi kiiruhdat Macalania Woodsiin ja lähdet kävelemään niitä "pilviteitä". Teet yllämainitun ja Clouded Mirrorista pitäisi tulla Celestial Mirror.

Ai niin joo, ihan unehtu tuo clouded mirror, noh, onneks oli DemonWithin korjaamassa...
 
oon nyt viemässä sitä rusty swordia sinne mushroom rock roadille,että saisin sen Auronin aseen.Kun mä meen sinne päähän missä on se iso hökötys ja jonne se miekka pitäs kuulemma laittaa,niin se yks äijä hopöttää jotain al bhediksi ja mä en saa sitä Auronin miekkaa!Miten mä saan sen?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan cyrus
oon nyt viemässä sitä rusty swordia sinne mushroom rock roadille,että saisin sen Auronin aseen.Kun mä meen sinne päähän missä on se iso hökötys ja jonne se miekka pitäs kuulemma laittaa,niin se yks äijä hopöttää jotain al bhediksi ja mä en saa sitä Auronin miekkaa!Miten mä saan sen?

Saadaksesi Ultimate Weaponit, täytyy sinulla olla Celestial Mirror (ks. ylempää).

BTW. Ensi viikolla käteen saapuu FFX: International :D. Menee taas muutama viikko kesästä sen kimpussa.
 
Nyt on FFX: International kädessä. Lik-Sangista kesti viikon ja yhden päivän :). Taitaapi mennä suurehko osa kesäslomasta salamoita väistellessä :D.

EDIT: Nyt on muutama tunti peliä takana. Samaa tuttua FFX:äähän se on, mutta tuntuu ja näyttää silti aivan eri peliltä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Niin surullista kun se onkin niin vasta kaksi päivää sitten hankin itselleni Final Fantasy X:n.

Turhaa tässä oikeastaan peliä on ruveta sen suuremmin hehkuttelemaan kun kaikki sitä ovat pelanneet.
Sen haluan kuitenkin sanoa, että ensimmäisen 15 tunnin pelaamisen perusteella kaikki kehut ovat olleet sen arvoisia.
Tässäpä onkin sitten mukavasti aikaa pelailla ennen joulua, sillä olen välttynyt suurimmilta spoilereilta ja tarinan kulku on täten täysin pimennossa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Niin surullista kun se onkin niin vasta kaksi päivää sitten hankin itselleni Final Fantasy X:n.

Etpä ole ainoa. Itse tilasin tuon pelin vasta kuukausi sitten ja saan sen käsiini vasta jouluna (kaveri tuo ameriikasta).

Pelasin juuri Star Fox Adventures -pelin läpi eikä sekään taida ola juuri kuumin nimi tällä hetkellä. En vaan jaksa koskaan maksaa maltaita noista uutuuksista, kun klassikoitakin on vielä niin paljon pelaamatta.
 
Pientä vinkkiä olisin vailla. Juuri sain pieksettyä tuon Lady Yunalescan ja pääsin airshipille. Vielä ei tee mieli lähteä lopputappeluihin vaan vähän vois boostailla äijiä. Eli mistä/mitä kannattais lähteä varustelupuuhiin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foeprkl
Pientä vinkkiä olisin vailla. Juuri sain pieksettyä tuon Lady Yunalescan ja pääsin airshipille. Vielä ei tee mieli lähteä lopputappeluihin vaan vähän vois boostailla äijiä. Eli mistä/mitä kannattais lähteä varustelupuuhiin?

Tämä olisi kannatanut varmaan laittaa peliavun puolelle, mutta joka tapauksessa sinin sisukset ovat mitä mainioin expauspaikka.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foeprkl
Pientä vinkkiä olisin vailla. Juuri sain pieksettyä tuon Lady Yunalescan ja pääsin airshipille. Vielä ei tee mieli lähteä lopputappeluihin vaan vähän vois boostailla äijiä. Eli mistä/mitä kannattais lähteä varustelupuuhiin?

Toinen hyvä tyyli on pistää kaikille Monster Capture- aseet ja lähteä metsästämään hirviöitä. Siinä samalla tulee todella mukavasti rahaa/kokemuspisteitä. Sinin sisusten lisäkis Omega Ruins on todella hyvä paikka ja siellä olevat Mimicit antavat rahaa todella hyvin.

Vihdoinkin sain viime viikonlopun aikana tapettua Dark Animan ja sen jälkeen Penancen. Talking about hard... Huhhuh...
 
Joops. Monster arena on 3/2 koko pelistä. Mulla on uponnu siihen 100h enemmän ku juonelliseen pelaamiseen :) Mut kivaa se on.
 
puuh... monster arenalle kohta kerättynä kaikki paitsi omega ruins (n. puolet puuttuu) ja ? (sin ilmeisesti). celestial weaponeita ei ole valmiina vasta kuin auronilla eli niitä tarvisi varmaan hommailla. Tässä vaiheessa vaan nuo monster arenan omat möröt on vaan tosi kiukkusia eikä niitä vastaan tappelemisesta tule oikein mitään. Muutama dark aeoni tullut kanssa vastaan eikä niitä vastaan ole ollut mitään saumaa, eli Animan hommaaminen jäi vaiheeseen kun puuttuu muutama destruction sphere.
 
Itse innostuin juuri muutama päivä sitten pelaamaan taas FFXää, kun pitäisi siitä kotisivuja varten arvostelua värkätä.

Juonellisen pelin oon vetäny läpi, mutta sivutehtävistä oon vaan suorittanu sen verran, että sain Magus Sistersin.
Dark Aeoneja en oo piekseny, mutta tutkiessani Omega Ruinssia hakkasin sen "Omegan varjon". Celestial Weaponeita löytyy Yunalle (oon saanu myös Crestin ja Siglin), Auronille (Crest löydetty), Wakkalle sekä Rikkulle (Crest löydetty, lunttasin salsanan netistä :rolleyes: ). Kaikki viholiset oon saanu kerättyä Gagazetilta, aavikkosaarelta ja Calm Landsilta.

Sitten muutama pikku kyssäri:

1. Onko Omega Weapon pahempi kuin Dark Valefor?
2. Miten saa selville ilmalaivan salasanat ilman, että lunttaa netistä?
3. Missä paikassa ois paras kehittää hahmoja (itse treenaan Omega Ruinsseilla)?

Kiitos jo etukäteen!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snes
1. Onko Omega Weapon pahempi kuin Dark Valefor?
2. Miten saa selville ilmalaivan salasanat ilman, että lunttaa netistä?
3. Missä paikassa ois paras kehittää hahmoja (itse treenaan Omega Ruinsseilla)?

Kiitos jo etukäteen!

1. Omega Weapon on läpihuutojuttu, ainakin verrattuna esim. Final Fantasy VIII:hin. Joten kyllä, se on on helpompi kuin Dark Valefor, vaikka sekin on Dark Aeonien helpoimmasta päästä.
2. Nuo salasanat saa selville sellaisista sineteistä, joita on siroteltu ympäri Spiraa. Al Bhed täytyy olla hallussa, jotta niistä ymmärtää jotain.
3. FFX:ssä on naurettavan helppo saada vaikkapa 1 000 000 sphere leveliä 10 minuutissa. Täytyy vain omata ase(ita), jossa on Triple Overdrive, Overdrive->AP ja Triple AP. Tuon jälkeen tekee yhdestä hahmosta todella heikon, joka ottaa paljon vahinkoa (esim. Rikku, turha hahmo IMO), ja sen jälkeen mennä Monster Areenaalle. Myös noille Triple Overdrive/AP-tyypeille pitäisi Overdrive Mode laittaa Comradelle. Tämän jälkeen, kun tuo heikko tyyppi ottaa vaikkapa vahinkoa 9999, niin tämä menee noiden 3xAP/OD- tyyppien overdriveen, kolminkertaistuu, menee AP:hen, ja kolminkertaistuu. Tämän tekee kaksi kertaa taistelun aikana niin se on takuuvarma 99 sphere lvl.
 
Ylös Bottom