Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XI

Vastaus: Final Fantasy XI

En tiedä mistä San o´driasta saa world passeja mutta ostan huomena sellaisen kun vaan löydän...
 
Vastaus: Final Fantasy XI

pistetty privaa...osereon ja yoshirama.
Vielä 3 World Passia jäljellä, voimassa 166 tuntia.
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Kiitti tosi paljo tosta World Passista. Täytyypä tässä tutustua uuteen serveriin :)
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Huomena tehdään Northerin kanssa suomalainen linkshell, infoa myöhemmin koska nyt pitää nukkua... :(
 
Vastaus: Final Fantasy XI

juu tässä vähä aikaa pelannu oon..ooisko kukaan samoilla leveleillä
(hahmoupdatettia)
Yoshirama lvl 10 elvaan war
Yoshiramand lvl 4 blm taru
yoshiramao lvl 4 rdm hume

mitä sanotteko..kannattaa varmaa pitää vaa parii jätkää pelissä..?
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Melkeen kannattas yhdellä samalla hahmolla tehdä noita eri jobeja, siitä on kuitenkin paljon enemmän hyötyä (varsinkin kun tulet tarviimaan subjobin myöhemmin)...ja halvempaahan se on myös.
Suomalaisen linkshellimme nimi on Suomiperkele eli kaikki "tulokkaat" sinne vaan...
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Suomiperkele... Pitääpä kokeilla ;)

Itse olen tällä hetkellä lvl 13 Warrior ja piileskelen Valkrymin ( sp? ) Dyyneillä.
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Hetken mielihäiriössä tarttui kauppareissulla kouraan toi FFXI. Siis serveriäkö ei voi itse valita ja siihen tarvitaan se World Passi? Jos näin, niin minäkin haluaisin semmoisen passin, ainakin tolla servulla missä testailin (mikä sitten lie ollutkaa) kaikilla oli joku Ping Pong Japanese nimi, eikä ne mitään puhuneet kun yritin niille jutella :)


Edit: Passin sain, kiitos henkilölle ircissä (nickiä en muista).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Final Fantasy XI

Eilen tuli ostettua wp Cerberukselle. Jos jollain on tarvetta niin pistäkää pm.
Käyttökertoja: 4
Voimassa: 19.11 asti
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Ajattelin kysyä, että vieläkö on sama tilanne kuin vuosi sitten(?) että vain Sampon Visa Electron hyväksytään kun rekisteröidytään PlayOnlineen? Itselläni olisi Osuuspankin, ja en jaksaisi avata uutta tiliä pelkästään tätä varten.
 
Vastaus: Final Fantasy XI

ippanis sanoi:
Ajattelin kysyä, että vieläkö on sama tilanne kuin vuosi sitten(?) että vain Sampon Visa Electron hyväksytään kun rekisteröidytään PlayOnlineen? Itselläni olisi Osuuspankin, ja en jaksaisi avata uutta tiliä pelkästään tätä varten.

Kyllä minun tietojeni mukaan edelleen on tuollainen tilanne, eli vain Sammon electron käy :(
Mutta sitä en tiedä miksi asia on näin. Onko näin että vain Sampo sallii ulkomaan electron maksut? Vai mikä tuohon vaikuttaa?
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Oma "Visa" FFXI:n pelaamiseen: https://www.epassporte.com/secure/finalfantasy.cgi
About ePassporte
ePassporte is the world's leading online prepaid payment card, branded by the world's leading payment system Visa. ePassporte allows consumers to use a Virtual Visa to shop online securely and privately wherever Visa is accepted, and send and receive funds instantly worldwide. ePassporte account holders can also use the ePassporte Visa Electron card at millions of Visa merchant locations or withdraw cash at Plus/ATMs around the world. Those features, combined with ePassporte's innovative mobile payment solutions, have made ePassporte the premier pre-paid Visa payment card in the world.
 
Ylös Bottom