Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
juussi sanoi:hä!! onko finalfantasy11 tullut jo pleikkarille pakko hakea jos on ja paljon kk maksu??mutta eikös se tarvinnut sen kovalevyn
juussi sanoi:hmmm...toimiiko jenkki versiot mun pleikassa jos modaisin sen ja tilaisin sen kova levyn?
enhän mä sitä ainoastaa sen finalin takia modaisi...muutenkin tulee hyviä pelejä joita pelata...esim fortinbras joka pelaa socomia niin sillä on vaikka mitä online pelejä ja sillä on semmoisiakin pelejä mistä ei edes euroopassa ole kuultuXShava sanoi:Mielestäni nettipelit jenkeissäkin tunnistavat modin, eli et pääsisi nettiin pelaamaan. Ja kun FF XI on nettipeli, niin ei mitään järkeä sen takia modia laittaa.
Näin ollen ainut mahdollisuus päästä pelaamaan FF XI pleikkarilla on, että hommaat konsolia myöten kaikki jenkki kamaa. Adapteri tosin käy PAL -versio.
juussi sanoi:enhän mä sitä ainoastaa sen finalin takia modaisi...muutenkin tulee hyviä pelejä joita pelata...esim fortinbras joka pelaa socomia niin sillä on vaikka mitä online pelejä ja sillä on semmoisiakin pelejä mistä ei edes euroopassa ole kuultu
juussi sanoi:joka pelaa socomia niin sillä on vaikka mitä online pelejä ja sillä on semmoisiakin pelejä mistä ei edes euroopassa ole kuultu
jukeboxi86 sanoi:Nyt vois sitä Worldpassia cerberukselle tarjota vaikka privaan.
juhuri sanoi:Kokeilepa tätä: ********* (privassa)
Ostettu maanantaina 17:30 voimassaoloaika 167 tuntia, joten pitäisi vielä toimia.. ei jaksa laskea