Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XI

Vastaus: Final Fantasy XI

Mäkii kaipaisin tota Worldpassia kohtapuoliin kunhan saan vain tuon Sammon electron kortin kotiin, niin voin hoitaa rekisteröitymisen loppuun ja alottaa pelaamisen. Ilmottelen sitten kun saan sen, niin joku vois antaa sitte sen jos viittii.
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Hei kohta kun meitä on näin monta Cerberuksella niin eiköhä perusteta suomalainen linkshell, itse en ainakaan ole törmännyt moiseen...?
 
Vastaus: Final Fantasy XI

hä!! onko finalfantasy11 tullut jo pleikkarille :eek: pakko hakea jos on ja paljon kk maksu??mutta eikös se tarvinnut sen kovalevyn
 
Vastaus: Final Fantasy XI

juussi sanoi:
hä!! onko finalfantasy11 tullut jo pleikkarille :eek: pakko hakea jos on ja paljon kk maksu??mutta eikös se tarvinnut sen kovalevyn

Vain jenkeissä, eurooppaan ei tule ollenkaan valitettavasti PS2 -versiona. Tai tälläinen tieto asiasta on nyt tällä hetkellä. Juuri sen takia, ettei kovalevy ole tulossa Euroopassa myyntiin.

Suurimmalla osalla on tuo juuri ilmestynyt PC -versio. Osalla taan jenkki pleikkari+kovelevy jne.
 
Vastaus: Final Fantasy XI

hmmm...toimiiko jenkki versiot mun pleikassa jos modaisin sen ja tilaisin sen kova levyn?
 
Vastaus: Final Fantasy XI

juussi sanoi:
hmmm...toimiiko jenkki versiot mun pleikassa jos modaisin sen ja tilaisin sen kova levyn?

Mielestäni nettipelit jenkeissäkin tunnistavat modin, eli et pääsisi nettiin pelaamaan. Ja kun FF XI on nettipeli, niin ei mitään järkeä sen takia modia laittaa.

Näin ollen ainut mahdollisuus päästä pelaamaan FF XI pleikkarilla on, että hommaat konsolia myöten kaikki jenkki kamaa. Adapteri tosin käy PAL -versio.
 
Vastaus: Final Fantasy XI

XShava sanoi:
Mielestäni nettipelit jenkeissäkin tunnistavat modin, eli et pääsisi nettiin pelaamaan. Ja kun FF XI on nettipeli, niin ei mitään järkeä sen takia modia laittaa.

Näin ollen ainut mahdollisuus päästä pelaamaan FF XI pleikkarilla on, että hommaat konsolia myöten kaikki jenkki kamaa. Adapteri tosin käy PAL -versio.
enhän mä sitä ainoastaa sen finalin takia modaisi...muutenkin tulee hyviä pelejä joita pelata...esim fortinbras joka pelaa socomia niin sillä on vaikka mitä online pelejä ja sillä on semmoisiakin pelejä mistä ei edes euroopassa ole kuultu
 
Vastaus: Final Fantasy XI

juussi sanoi:
enhän mä sitä ainoastaa sen finalin takia modaisi...muutenkin tulee hyviä pelejä joita pelata...esim fortinbras joka pelaa socomia niin sillä on vaikka mitä online pelejä ja sillä on semmoisiakin pelejä mistä ei edes euroopassa ole kuultu

Joudut joka tapauksessa ostamaan Jenkki-PS2:n, jos mielit mennä pelaamaan nettiin. Saa kyllä olla todella vaivihkaa tehtyjä jenkkipelejä, jos ei ole Euroopassa kuultukkaan, tällainen kun on yleistä lähinnä Japanissa. Kannattaa katella tarkkaan noita (P-)Amerikkalaisia nettikauppoja, etenkin kun tuon PStwon julkaisu on näin lähellä, niin tuota PS2:sta saattaa saada erittäin halvalla.
 
Vastaus: Final Fantasy XI

juussi sanoi:
joka pelaa socomia niin sillä on vaikka mitä online pelejä ja sillä on semmoisiakin pelejä mistä ei edes euroopassa ole kuultu

Niin kaverilla taitaa olla Jenkki pleikkari, ei modia jos pelaa onlinessä muita pelejä kerta. Siis oli mikä online peli tahaansa, niin ne tuppaavat yleensä tunnistamaan tuon modin ja näin ollen et pysty jenkki pelejä pelaamaan netissä. Näin pääsääntöisesti.

Offline pelit taas toinen juttu.
 
Vastaus: Final Fantasy XI

jukeboxi86 sanoi:
Nyt vois sitä Worldpassia cerberukselle tarjota vaikka privaan.

Kokeilepa tätä: ********* (privassa)

Ostettu maanantaina 17:30 voimassaoloaika 167 tuntia, joten pitäisi vielä toimia.. ei jaksa laskea :)
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Eipä tässä mitään muuta :) , kun jos joku viittis antaa uuden worldpassin, kun ilmottaa että on menny vanhaksi. :(.

En eilen ihan kerennyt alottaa pelaamista kun tulikin niin paljon muita menoja ja tänään aamulla kun heräsin, niin sitten olikin mennyt vanhaksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Final Fantasy XI

juhuri sanoi:
Kokeilepa tätä: ********* (privassa)

Ostettu maanantaina 17:30 voimassaoloaika 167 tuntia, joten pitäisi vielä toimia.. ei jaksa laskea :)


Toi ei toiminu, niinkuin tossa aikasemmin jo totesin, joten uusi worldpass olis kiva saada sitten, kun joku kerkeää tai on reilusti varaa ostaa sellainen ;)
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Mä en enää sitä worldpassia tarvi, kun sain sen äskettain, mutta muille kyllä voitte hankkia.
 
Vastaus: Final Fantasy XI

huomenna voisin ehkä ostaa worldpassin töitten jälkeen...jos mulla on edes sen verran rahaa... :p Pitää sit myydä jotain roipetta
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Tuli sitten ostettua kyseinen peli pc:lle ja petyin kun avasin paketin. En nimittäin tiennyt etukäteen, että se vaatii luottokortin (heräteosto). Saa nähdä suostuvatko ottamaan pelin takaisin kauppaan, sillä se varkaus tunnistus lätkä oli juuri sen "Important: Please read" kohdan päällä ja juuri siellä kerrottiin että vaatii kortin. Luottokortti tilaus on kyllä tehty, mutta vielä en ole sitä saanut.
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Itse hain Sampo pankista ilmaisen (alle 26v) Visa Electron kortin joka käy myös peliin ilman mukisematta. Ja Visa Electronihan ei vaadi minkäänlaisia tuloja tai vastaavia, rahat pitää olla vain etukäteen tilillä jolta se poistaa heti kyseisen rahasumman, jonka olet käyttänyt. Mitään luottoja ei ole.
Kortti tulee parissa päivässä postissa kotiin ja mitään kuukausimaksuja ei ole.

Mutta Sampo pankki on siis ainoa Suomen pankeista jonka Visa Electron toimii FF XI:ssä ja yleensäkin nettikaupoissa...
Ja on muuten sinänsäkin turvallinen kortti käyttää nettikaupoissa, jos pitää sielä pieniä summia rahaa...
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Niin, oisko kellään ylimäärästä World Passii Cerberukselle vapaana? En tunne ketään, joka voisi antaa. Jos on tarve nakella ylimääräsii nii tääl on yksi halukas :D
 
Ylös Bottom