Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XI

Vastaus: Final Fantasy XI hype

Nonniin nyt pelittää kone, nyt voisin ottaa sen worldpass koodinpätkän vastaan...huomena on pakko päästä jo pelaamaan :cool:

FFXI Benchmark 2 High asetuksilla tulokseksi 6335... sillä pitäs pärjätä
Ja huomena pelikauppaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Final Fantasy XI hype

Juzecko sanoi:
Nonniin nyt pelittää kone, nyt voisin ottaa sen worldpass koodinpätkän vastaan...huomena on pakko päästä jo pelaamaan :cool:

FFXI Benchmark 2 High asetuksilla tulokseksi 6335... sillä pitäs pärjätä
Ja huomena pelikauppaan.

Laitoin worldpassin sulle privana..
Jos joku muu tarvitsee lähipäivinä niin viestiä, 3 jäljellä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Final Fantasy XI hype

Onko kukaan Tamperelainen sattumalta saanut käsiinsä kyseistä peliä.

Saa pistää vaikka privaa, jos on tiedossa liike, joka sattumalta ei olisi niin nöpönnuukaa tuon julkaisupäivän kanssa.

edit:
Ja tähän perään vielä pari kyssäriä.

Eli kun tuossa tulee kuukausi ilmaista peliaikaa, niin onko se kalenterikuukausi, vai kuukausi eteenpäin aktivointipäivästä?

Ja tarviitaanko heti aloittaessa luottokortti vai tarvitaanko sitä vasta ilmaisen kuukauden jälkeen?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Final Fantasy XI hype

nothing sanoi:
Ja tarviitaanko heti aloittaessa luottokortti vai tarvitaanko sitä vasta ilmaisen kuukauden jälkeen?

Ainakin jenkkiversiossa piti jo rekisteröityessä syöttää luottokorttitiedot.
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Jos molempiin riittää kiinnostusta niin miksei... Ei aina tarvi tuijotella tiukkapipoisesti menneisyyteen. Typerää teilata ajatukset vain tuijottelemalla kirjoittamatonta "sääntökirjaa"...

Tuomiokirkonkadun Playeronesta saa FF XI:n 49,95 hintaan sieltä minä sen hain tuossa 5 tuntia sitten. Tosin tällä hetkellä kone rupesi lataamaan päivityksiä peliin (jäljellä n.5h :confused: ), kun olin siirtymässä hahmon luontiin. Tiedä sit onko normaalia ja ainakaan tämänpäivän puolella en pääse peliä testaamaan, ja huomena vielä töihin :( . Luottokortti hässäkkä on nyt onnellisesti jo ohi...

Ja kiitoksia muuten worldpassista...
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Juzecko sanoi:
Tuomiokirkonkadun Playeronesta saa FF XI:n 49,95 hintaan sieltä minä sen hain tuossa 5 tuntia sitten. Tosin tällä hetkellä kone rupesi lataamaan päivityksiä peliin (jäljellä n.5h :confused: ), kun olin siirtymässä hahmon luontiin. Tiedä sit onko normaalia ja ainakaan tämänpäivän puolella en pääse peliä testaamaan, /QUOTE]

On normaalia, kun juuri päivittivät systeemiä. Levyllä tuleva koodi on kuitenkin hivenen vanhempaa. Niin pitää päivitellä.
 
Vastaus: Final Fantasy XI

No niin nyt alko jo pelittää, vedin välissä vähän unta palloon. Cerberuksella ollaan nimella Juze. Mistähän voi muuttaa kuvanlaatua paremmaks, kun on aikamoista pikselimössöä?
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Juzecko sanoi:
No niin nyt alko jo pelittää, vedin välissä vähän unta palloon. Cerberuksella ollaan nimella Juze. Mistähän voi muuttaa kuvanlaatua paremmaks, kun on aikamoista pikselimössöä?

En ole PC -versiota pelannut, kun se ei toiminut. Mutta eikös siellä ollut asetuksille oma ikoni. Siis missä pystyy asetuksia muuttamaan ennen kuin mennään Playonlineen?
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Voe että...
Aamulla poikkesin Lielahden Gigantissa (Tampereella).
Eikä tuota tietenkään vielä ollut. Toiveina oli, että olisi päässyt työpäivän ajaksi lueskeleen manuskaa ja suunnitella tulevia seikkailuja...

Mutta kun ei niin ei. Jos ei muuta niin haen töitten jälkeen PlayerOnesta. Mutta jos joku on Gigantista bongannut peliä, niin mikä oli hinta?
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Juzecko sanoi:
No niin nyt alko jo pelittää, vedin välissä vähän unta palloon. Cerberuksella ollaan nimella Juze. Mistähän voi muuttaa kuvanlaatua paremmaks, kun on aikamoista pikselimössöä?

FFXI config ikoni löytyy jostain.. start/programs/playonline/ffxi/ tai jotain :)

Isompi CoP:ta valmisteleva päivitys tuli pari päivää sitten jonka lataus tosiaan kesti muutaman tunnin..

Dvdboxofficesta nyt tilattu CoP laajennus.. Harmittavasti taitaa kestää vielä pari viikkoa enne kuin sen saa käsiin :)
 
Vastaus: Final Fantasy XI

nothing sanoi:
Voe että...
Aamulla poikkesin Lielahden Gigantissa (Tampereella).
Eikä tuota tietenkään vielä ollut. Toiveina oli, että olisi päässyt työpäivän ajaksi lueskeleen manuskaa ja suunnitella tulevia seikkailuja...

Mutta kun ei niin ei. Jos ei muuta niin haen töitten jälkeen PlayerOnesta. Mutta jos joku on Gigantista bongannut peliä, niin mikä oli hinta?


Itse kävin siinä Kalevan nurkilla Gigantissa, sanoivat ettei meille tule näin nopeasti uutuus pelit...
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Juzecko sanoi:
Itse kävin siinä Kalevan nurkilla Gigantissa, sanoivat ettei meille tule näin nopeasti uutuus pelit...

Joo siellä äsken itsekkin poikkesin.
Sama virsi. No siitä sitten PlayerOnesta peli mukaan. Hintaa karvan alle 50. Hieman hintavahan tuo, mutta ei kiinnostanut lähteä sateessa prätkällä etsiin sitä halvinta hintaa.

Parhaillaan installointi käynnissä. Toivotaan nyt ettei tule liikaa ongelmia...
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Nyt rupeaa olemaan mallillaan.

Kohta sitä WorldPassia tarvitaan.
Olisiko jollain tarjota?

edit:

Jos jollain on heittää WorldPass, niin voi pistää vaikka mailiin.
nothing (at) kolumbus.fi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Final Fantasy XI

nothing sanoi:
Nyt rupeaa olemaan mallillaan.

Kohta sitä WorldPassia tarvitaan.
Olisiko jollain tarjota?

edit:

Jos jollain on heittää WorldPass, niin voi pistää vaikka mailiin.
nothing (at) kolumbus.fi

Nyt pitäis olla :)
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Tarvetta olisi myös world passille cerberus serverille :p *pyytää kauniisti*
kiitos etukäteen (jos joltain löytyy vielä passi jossa on käyttökertoja)
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Mäqe sanoi:
Tarvetta olisi myös world passille cerberus serverille :p *pyytää kauniisti*
kiitos etukäteen (jos joltain löytyy vielä passi jossa on käyttökertoja)

Tsekkaas priva!
 
Vastaus: Final Fantasy XI

Oon nyt 4lv monk, aika pahasti pallo hukassa vielä, mutta alkaa selviytymään. Keido tai joku kyseli suomeksi kuulumisia, mutta en nähnyt silti tyyppiä missään. Ekaa missionia oon nyt selvitelly ja sillee
 
Ylös Bottom