Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petteri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Final Fantasy XI hype

Tilasinpa laajakaistan koneelleni
FFXI pc-versio tähtäimessä
saattaapa olla että importtaan USAsta
onko tiedossa mistä olisi hyvä tilata?

krl85 sanoi:
Tilasinpa laajakaistan koneelleni
FFXI pc-versio tähtäimessä
saattaapa olla että importtaan USAsta
onko tiedossa mistä olisi hyvä tilata?

dvdboxoffice:sta itse tilasin ja voin suositella, halpaa ja nopeaa!
nyt takaisin pelaamaan :)

Tässä itsekkin kuumeisesti odotan tuota Euro julkaisua. Play.comista pelin tilaaan, hintaa tulee 40e joka on mielestäni halpahinta. Vieläkun ottaa huomioon että saa molemmat lisäosat mukana.

Pes 4ever sanoi:
Tässä itsekkin kuumeisesti odotan tuota Euro julkaisua. Play.comista pelin tilaaan, hintaa tulee 40e joka on mielestäni halpahinta. Vieläkun ottaa huomioon että saa molemmat lisäosat mukana.

Mitä ihmettä? Kovalevy ja kaikki mukana ja silti vain 40e, ohhoh. Ilmeisesti tosin tarkoitat PC-versiota, sillä PS2:n PAL-versiosta ei ole kuulunut mitään - liekö koskaan tuleva edes.

Unreal-Hawk sanoi:
Mitä ihmettä? Kovalevy ja kaikki mukana ja silti vain 40e, ohhoh. Ilmeisesti tosin tarkoitat PC-versiota, sillä PS2:n PAL-versiosta ei ole kuulunut mitään - liekö koskaan tuleva edes.

Joo jäin tosiaan mainitsematta toi et oon ostamassa nimenomaan PC-version. Kun eihän sitä tosiaan ole tulossa sitä PS2-versiota.

Hei square-enixin euroopan sivuilla oli ilmoitus että
FFXI JULKAISTAAN EUROOPASSA 16.9 !!
Samaten siellä kerrotiin mustaa valkoisella, että final fantasyn ekaa nettipeliä ei julkaista pleikkari 2:lle.
Asiasta lisää www.square-enix-europe.com

Nämä asiat on varmaan ollut jo selvillä, mutta ajattelin ilmoittaa aikani kuluksi.

Viimeksi muokannut moderaattori:

En tiedä onko paras paikka kysyä tätä, mut kysyn kuitenkin :)

Elikkä onko kukaan tilannu Play.com:sta mitään peliä ennen julkaisua? Jos on niin koska peli on saapunut, julkaisupäivänä vai muutama päivä sen jälkeen?

apua tarvitaan...

Onko mitään muita mahdollisia tapoja maksaa kuin visa (suomalaiselle)?
Mitä?

Itsellä kun ei ole visaa...
Toinen mahdollisuus on antaa rahat jollekkin jolla on visa ja maksaa hänen kortillaan, mitenköhän tälläinen onnistuisi?

sori olen vähän nyyppä näissä asioissa

Sammon visaelectron toimii kuulemma hyvin, ja senhän saa jos vaan viitsii kävellä Sampo pankin ovista sisälle...

Itse laitoin juuri upouuden konepaketin tulemaan...

-AMD Athlon 64 Boxed 3500+
-A8V Deluxe + Wlan sovitin, 939pin
-17" TFT Viewsonic VP171B, MikroBitin testi voittaja 9/2004
-Gecube ATI RADEON X800 Pro 256MB GDDR3
-NEC ND3500 Dual Layer, 16X Dual, bulk
-Seagate 160GB Barracuda 7200.7, Serial ATA
-Nexus Breeze Case 350W silent
-Logitech UltraX Flat keyboard OEM
-Microsoft Optical mouse by Starck, sinen malli
-1024Mb DL3 KIT (2kpl muistia) DDR 400 (3-3-3)
-Sony 1.44Mb
-Windows XP home edition

hintaa 2200...toivottavasti peli on hintansa väärti ;)

Pystyisikö joku hankkimaan World passin sinne Cerberukselle olisi asiallista päästä haastamaan Suomeakin ettei tarvitsisi kokoajan turvautua Mika Häkkis englantiin....

Juzecko sanoi:
Sammon visaelectron toimii kuulemma hyvin, ja senhän saa jos vaan viitsii kävellä Sampo pankin ovista sisälle...

Itse laitoin juuri upouuden konepaketin tulemaan...

-AMD Athlon 64 Boxed 3500+
-A8V Deluxe + Wlan sovitin, 939pin
-17" TFT Viewsonic VP171B, MikroBitin testi voittaja 9/2004
-Gecube ATI RADEON X800 Pro 256MB GDDR3
-NEC ND3500 Dual Layer, 16X Dual, bulk
-Seagate 160GB Barracuda 7200.7, Serial ATA
-Nexus Breeze Case 350W silent
-Logitech UltraX Flat keyboard OEM
-Microsoft Optical mouse by Starck, sinen malli
-1024Mb DL3 KIT (2kpl muistia) DDR 400 (3-3-3)
-Sony 1.44Mb
-Windows XP home edition

hintaa 2200?...toivottavasti peli on hintansa väärti ;)

Pystyisikö joku hankkimaan World passin sinne Cerberukselle olisi asiallista päästä haastamaan Suomeakin ettei tarvitsisi kokoajan turvautua Mika Häkkis englantiin....

Kyllähän se world pass aina onnistuu :)

asiallista... kitos etukäteen. Pitää palailla asiaan kun on kone saatu toimintakuntoon ens viikonloppuna...

Onko muuten sillä hahmo valinnalla mitään erityistä merkitystä? Itse ajattelin Humea tai Elvaania. Onko muuten jotain tiettyä rotua suurin enemmistö. Eli tyyliin kaikki haluavat olla normi ihmisen näkösiä. Tai onko femaleita enemmä kuin miehiä...?

Juzecko sanoi:
Onko muuten sillä hahmo valinnalla mitään erityistä merkitystä? Itse ajattelin Humea tai Elvaania. Onko muuten jotain tiettyä rotua suurin enemmistö. Eli tyyliin kaikki haluavat olla normi ihmisen näkösiä. Tai onko femaleita enemmä kuin miehiä...?

Lähtöarvot vaihtelee roduittain:
http://ffxi.allakhazam.com/Starting_Stats.html

Tarutaru on mukava jos aikoo pelailla maagi-ammatteja (kuten minä) :)

Viime tilastojen mukaan (14.3.2004):
Hume (M) 20.09 %
Tarutaru (M) 16.88 %
Elvaan (M) 15.19 %
Mithra (F) 13.09 % [nouseva]
Hume (F) 11.25 % [laskeva]
Tarutaru (F) 10.02 % [laskeva]
Galka (M) 7.62 % [nouseva]
Elvaan (F) 5.86 % [laskeva]

MALE: 60.95 %
FEMALE: 39.05 %

Pystyykö Visa Electronilla muka ostamaan lisää peliaikaa, kun tuolla aikasemmin sellasta mainittiin. Jos voi niin olis kivä jos joku laittais tarkat ohjeet, että miten kun mulla se ilmottaa aina Erroria, kun yritän käyttää sitä.

jukeboxi86 sanoi:
Pystyykö Visa Electronilla muka ostamaan lisää peliaikaa, kun tuolla aikasemmin sellasta mainittiin. Jos voi niin olis kivä jos joku laittais tarkat ohjeet, että miten kun mulla se ilmottaa aina Erroria, kun yritän käyttää sitä.

Aiemmin Visa Electronista:
- Sammon Visa Electron toimii
- toimii vain jos tilillä rahaa :)

Juu kone pakettiin vaihdoin tehokkaamman näytönohjaimen, Nvidian Geforce 6800 GT:n kun joka puolella on vain eioota muista. Onneksi FFXI on optimoitu
nvidian korteille.
Eikös se Worldpass ollu vaan jono kirjaimia, jotka lyödään aloittaessa sisään? Jos voisit sen juhuri pistää vaikka privana niin olisin kiitollinen.
Kone tuleekin vasta keskiviikkona, eli 15.päivä. Tiukille menee :rolleyes: , toivottavasti kaikki toimii, koska seuraavana päivänä FFXI ilmestyy tännekin päin.

Kokeilin muuten piruuttaan vanhalla koneellani, mitä FFXI Benchmark program 2 antaa. Low asetuksilla 1502 :p ja kaameita grafiikka bugeja, tuskin ne maailmat on täynnä harmaata ja valkoista mössöä...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Juzecko sanoi:
Eikös se Worldpass ollu vaan jono kirjaimia, jotka lyödään aloittaessa sisään? Jos voisit sen juhuri pistää vaikka privana niin olisin kiitollinen.
Kone tuleekin vasta keskiviikkona, eli 15.päivä. Tiukille menee :rolleyes: , toivottavasti kaikki toimii, koska seuraavana päivänä FFXI ilmestyy tännekin päin.

Joo ihan numerosarja se worldpass on. Ostaessa saa 5 worldpassia, jotka voimassa muistaakseni 150 tuntia ostohetkestä, joten en viitsi vielä viikonloppuna ostaa :)

Enää muutama päivä Euroopan julkaisuun...!
Eli niin kuin tiedämme, kuukauden peluu maksaa n. 10. Ymmärrettävästi monien kuukausien pelaamisen jälkeen rahaa tulee palaamaan.
Miten pitää toimia, jos haluaa lopettaa nettipeluun ja kuukausimaksujen maksamisen. Kuinka nätisti tai mutkattomasti se käy?
Minkälaisen systeemin Square-enix tähän on kehitellyt, sillä se olisi kiva tietää ennen sitoutumista maksun pyörteisiin...

TiduZzZ sanoi:
Enää muutama päivä Euroopan julkaisuun...!
Eli niin kuin tiedämme, kuukauden peluu maksaa n. 10?. Ymmärrettävästi monien kuukausien pelaamisen jälkeen rahaa tulee palaamaan.
Miten pitää toimia, jos haluaa lopettaa nettipeluun ja kuukausimaksujen maksamisen. Kuinka nätisti tai mutkattomasti se käy?
Minkälaisen systeemin Square-enix tähän on kehitellyt, sillä se olisi kiva tietää ennen sitoutumista maksun pyörteisiin...

En itse peliä vielä omista, mutta eilen illalla tuli play.com:sta maili jossa sanottiin et peli on lähetetty ja pitäs olla täällä 3-5 päivän päästä.

Sellasta olen kuullut et ton "pelitilin" vois jäädyttää 3kk:deksi. Ja ilmeisesti jos sen jälkeen ei maksa niin tili poistetaan. Korjatkaa jos olen väärässä.

Niin koskas tuota nyt sitten saa Suomesta?

Huomennako?

Tuli meinaan niin kauheat himot, kun lueskelin tämän ketjun läpi.
Aina ollut sitä mieltä, että en mistään nettipelistä maksa kuukausimaksuja, mutta nyt tuntuu siltä, että voisin tehdä poikkeuksen.

Ylös Bottom