Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Exile
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Final Fantasy XI

Wile sanoi:
Sun täytyy antaa se kirves sille "trade"-käskyä käyttämällä.

Jeps, kiitoksia. Liian monimutkaisia nämä nykypäivän pelit näköjään;). Hyvä kuitenkin, että löytyy aina viisaampia joilta kysyä apua.

Mitäs pitää tehdä siin PlayOnlinessä ku yritetää logata sisälle ja mulle tulee koko aika ID tai salasana väärin, vaikka oon kirjottannu ne oikein.

Edit: Eli oon sen FF asentannu ja päivitykset hakennu. Ku sit siel yritetää Logata sisälle nii se siinä töppää. Pystyykö tätä peliä pelata ilman CD? Eli se tallentais sen kovalevylle?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mitenkäs teillä on yhteys pelannut, eilen pitkin päivää pelailin silloin tällöin ja pahimmillaan yhteys katkesi noin 5 min välein. On melko turhauttavaa. Live yhteys toimii ja on aina toiminut lähes moitteetta joten taitaa olla pelkkä Play Online joka pätkii. Tällä menolla ei kyllä tee kauaa mieli pelata..

Huonoa:
Play online yhteys pätkii (ehkä muilla ei ongelmia).
Play online ylipäätänsä. Eli olisi saanut olla Live:n integroitu.
3 (?) vuotta vanha ja se näkyy. Itseäni tämä harmittaa uudella konsolilla pelattaessa.
Hidasta päästä alkuun pelissä.

Hyvää:
Kaikista huonoista puolista huolimatta, tämä on ainoa peli jota olen pelannut FFXI hankinnan jälkeen :D

Jään innolla odottamaan koska tulee XO:lle kehitetty MMORPG.

Jep, kyllä mullakin on muutaman kerran parin päivän aikana toi yhteys pätkässy, mutta ei nyt sentään viiden minsan välein. Kyllähän toi vei/ vie edelleen aikansa päästä peliin kunnolla sisään, mutta itse pidän tota vaan hyvänä asiana. Muakin alkuun häiritsi toi vanhahtava ulkoasu, mutta nyt sitä ei enää huomaakkaan. Eipä sitä täälläkään suunnalla ole XI:n- taloon tulon jälkeen tullut oikein mtn muuta pelattuakaan. Kai se kertoo jtn pelin koukuttavuudesta.

Mulla se katkas kerran yhteyden mutta silloin olikin just menossa joku huoltotoimenpide. Pienenpientä lagia ilmenee välillä kaupungissa mutta ei niin pahasti että siitä haittaa olisi.

EDIT: jooja se krafiika näyttää iha äkspoks pelilt et ei sillee niinq mikää häävi åå

Doodi nyt toimii toi. Nyt se asentelee uusia päivityksiä. Pääsispä jo pelaa :P

Hei mulla ei susotu saentaa tota netistä jotai tuo peli sanoo että version update communication error *cannot connect to server. please check network settings
* miksi se tommoista heittää kyllä mulla live toimii¨'

dog-man sanoi:
Hei mulla ei susotu saentaa tota netistä jotai tuo peli sanoo että version update communication error *cannot connect to server. please check network settings
* miksi se tommoista heittää kyllä mulla live toimii¨'

Teet niin kuin siinä sanotaan eli tarkistat network settingsit. Pistät kaikki mahdolliset jutut sieltä sallituiksi ym. Kai.

Enpäs vielläkää pääse pelaa :( Ku teen äijää nii mitä siihen World juttuu pitää laittaa? Ku laitan siihen nii se kyselee jotain salasanaa. Kertokees mitä siin piti tehdä :o

no nyt on asennettu mutta en saa tehtyy mitää äijää ku se sanoo et jotai o niin täynä yms... että jotai emt tuleeks teille jotai semmost

ku tehee hahmon ni mikä toi world juttu on ja sit se pasword en tajuu mitä niihi pitää pistää

dog-man sanoi:
ku tehee hahmon ni mikä toi world juttu on ja sit se pasword en tajuu mitä niihi pitää pistää

Täysversiossa voit käyttää world pass -salasanaa jotta pääset haluamallesi serverille. Tässä sen voi jättää tyhjäksi - kaikki menee betaserveri hydralle :)

hanurist koko homma... servut kuulema nii täynä ettei mahu enempää pelaajii :( millonkoha noi korjaa tonki ongelman xD

dog-man sanoi:
hanurist koko homma... servut kuulema nii täynä ettei mahu enempää pelaajii :( millonkoha noi korjaa tonki ongelman xD
Eipä tuo oikeastaan ole mikään ongelma, normaali käytäntö kun servut täyttyvät.

Taidettiin Wilen kanssa olla tossa jossain vaiheessa samaan aikaan armoryssä. Olin siinä just kattelemassa uutta päällepantavaa, joten moikatakkaan en kerennyt. Leather vest lähti matkaan, kun just seiska levelille olin päässy. Hamon nimihän oli Eijay...

ilman näppäimistöä aika huono rupee kirjottaa toho.... ja sit ku ei ees tiedä mitä ekana pitää tehä aika vaikeeta toi... :( ja sit ku ei tol padil ku rupee kirjottaa ni prkl ne kirjaimet siin o ni pienii ette niit taho nähä

juhuri sanoi:
Täysversiossa voit käyttää world pass -salasanaa jotta pääset haluamallesi serverille. Tässä sen voi jättää tyhjäksi - kaikki menee betaserveri hydralle :)

Jaa ku en edes kirjota siihen mitää se alkaa pukkaa erroria. No huomenna koitan uudestaa

Ylös Bottom