Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XII (12)

No eipä tuolla niin väliä. Ehtiipä tässä odotellessa pelailla vanhoja FF:iä läpi, mutta arvattavissahan tämä oli.
 
Mutta mitä noita trailereita olen katsellut, niin tarpeeksi hyvältä näyttää, että viitsisi odottaakin. Ainakin välillä näytti siltä, ettei olisi satunnaisia tappeluita. Välillä taas näytti aivan FF X:ä. Mutta loistavalta näytti.
 
Mielestäni olisivat saaneet pitää vanhanmalliset taistelut, siis sen mekaniikan. Itseasiassa tuo uusi systeemi näytti aivan hirveältä!
 
Se on aika hassua, kun FF:n taistelusysteemistä ja random-battleista on valitettu monta kertaa, mutta heti kun sitä muutetaan, niin sitten jo kauhistellaankin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arttq
Se on aika hassua, kun FF:n taistelusysteemistä ja random-battleista on valitettu monta kertaa, mutta heti kun sitä muutetaan, niin sitten jo kauhistellaankin.

No joo Random battlet voisi ehkä poistaa, mutta ei nekään minua ole pahemmin häirinnyt. Final Fantasyissa mielestäni ainoa oikea taistelusysteemi on vuoropohjainen.
 
With the new Active Dimension Battle system, even when all three battling characters are defeated, the game is not over, but the battle ends and you return to the field, you can choose other characters in your team to continue the battle. If all the characters are defeated, then it is the real Game Over Hmm..pelissä siis kuulutaan johonkin suurempaan kokonaisuuteen?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
With the new Active Dimension Battle system, even when all three battling characters are defeated, the game is not over, but the battle ends and you return to the field, you can choose other characters in your team to continue the battle. If all the characters are defeated, then it is the real Game Over Hmm..pelissä siis kuulutaan johonkin suurempaan kokonaisuuteen?

Tuohan tarkoittaa sitä, että taisteluissa voi käyttää kaikkia ryhmän jäseniä, vähän samaan tapaan kuin kympissä, paitsi näköjään tässä ei haittaa vaikka ruudulla olevat kolme hahmoa putoaisivat, vaan sen jälkeen pystyy vielä pelaamaan jäljellä olevilla hahmoilla.
 
Tuo kyllä merkitsee sitä, että viholliset, ainakin pomosellaiset, ovat todella kovia - juuri niin kuin kympissäkin. Eihän siinä mitään, haasteellisuus on vain plussaa. Omana huolena on vain se, miten SE saa tuon toimimaan, vaikka onhan se osannut aina tehdä toimivia systeemejä (FFVIII lukuunottamatta :D) peleihinsä.
 
Final Fantasy 8 on sarjan paras osa, ihan oikeasti:)

Yleensä ainakin minä kehittelen muutamasta jampasta selvästi vahvemman kuin muista ryhmän jäsenistä, ja jos ne kolme vahvinta tippuu, voi olla aika toivotonta voittaa kovia pomomatseja heikommilla hahmoilla.
 
http://www.gpara.com/comingsoon/ff12/20040604-1.htm
Kuvia uudesta hahmosta. Hahmon nimi on ilmeisesti Basshe.
 
Jees, noista japanilaisista äänne-merkeistä käännettäessä ei voi ikinä olla varma varsinaisesta länsimaisesta kirjoitusasusta, kunnes peli täälläpäin julkaistaan.
Ja juu mun muuten piti tehdä tuosta Magic Boxin jutusta jotain uutisen pätkääkin, mutta se sitten jotenkin unohtui...
 
NewsFlash

Final Fantasy XII:sta toimintapätkää 15.06.2004

Japanilaiselta FinalFantasy12.org -sivulta löytyy imuroitavaksi lyhyt video Final Fantasy XII:sta, jossa näkyy aikaisemmin julkaistuista trailereista tutun materiaalin lisäksi hiukan myös uutta kuvaa pelistä.

FFXII -video, wmv-tiedosto (6 Mt)

Final Fantasy XII julkaistaan Japanissa talvella tai vasta keväällä ja länsimaissa joskus sitäkin myöhemmin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan laatikko
aaargh,miksi noitten henkilöiden pitää näyttää ihan pop-tähdiltä.
Niinpä...! Pop-tähti trendi tais lähtee liikkeelle kympist ja se näyttää jatkuvan! Muutenkin toi FFXII näyttää aika samalta ko kybä: sama vuoropuhelusysteemi, samannäköisiä henkilöitä jne. Mutta niistä huolimatta FFXII on kuitenkin pakkohankinta, vai mitä!! (Eihän se kymppikään ollut loppujen lopuksi NIIN huono peli)
 
Ylös Bottom