Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XII (12)

Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Näyttää mielestäni siltä, että peli ei mene erilliseen taisteluosuuteen taistelun sattuessa. Vai onko kaikki nuo screenshotit pelkkiä taistelushotteja?

Odotan tuosta hyvää peliä. Pidän siitä, että tuon Archen ase on jousipyssy! Cool.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

danholo sanoi:
Näyttää mielestäni siltä, että peli ei mene erilliseen taisteluosuuteen taistelun sattuessa. Vai onko kaikki nuo screenshotit pelkkiä taistelushotteja?
.
Näinhän se on kerrottu jo ajat sitten olevan. Veikkaisin hieman samantyylisiä taisteluita kuin mainiossa Dark Cloud - pelissä ja sen jatko-osassa Dark Chronicle.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

En ole muuten itseasiassa lukenut yhtäkään previewtä FFXII:stä, joten tuo on minulle täysin uusi tieto. Tiedän vain, että hahmoina on Van ja Arche.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Nämä kuvat pitävät uskoa yllä. Itse asiassa (vastauksena jonkun aikaisempaan kommenttiin), FFXII näyttää mukavan yhtenäiseltä, eli kaikki kuvat näyttävät olevan samasta maailmasta, en sen paremmin osaa selittää. Mutta todella hyvältä kyllä näyttää. Viimeinen linkki vie sitten E3 2005-trailerin luo, mikäli joku ei ole sitä nähnyt (trailerissa ei kylläkään ole yhtään pelikuvaa, vain mahtavilta näyttäviä välipätkiä).

http://img486.imageshack.us/my.php?image=mag487iu.jpg
http://img486.imageshack.us/my.php?image=mag607ui.jpg
http://img486.imageshack.us/my.php?image=mag619ow.jpg


http://files.filefront.com/ff12+e32005+trailer/;3854014;;/fileinfo.html
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

danholo sanoi:
En ole muuten itseasiassa lukenut yhtäkään previewtä FFXII:stä, joten tuo on minulle täysin uusi tieto. Tiedän vain, että hahmoina on Van ja Arche.
IGN on hyvä lähde
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

danholo sanoi:
En ole muuten itseasiassa lukenut yhtäkään previewtä FFXII:stä, joten tuo on minulle täysin uusi tieto. Tiedän vain, että hahmoina on Van ja Arche.

Se on muuten Vaan :p
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

zacharia sanoi:
IGN on hyvä lähde

Niin varmasti onkin. Niin myös RPGFan.com. En ole kuitenkaan asiasta sen koommin lukenut, koska ei tee mieli. Final Fantasyt on sellaista laatukamaa, että ne tulee ostettua vaikka ei pelistä tietäisikään mitään. Sitten kun pääsee pelaamaan, on sen tuoma maailma täysin uutta ja yllätyksiä täynnä!
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

danholo sanoi:
Final Fantasyt on sellaista laatukamaa, että ne tulee ostettua vaikka ei pelistä tietäisikään mitään. Sitten kun pääsee pelaamaan, on sen tuoma maailma täysin uutta ja yllätyksiä täynnä!

Kamaa se on, mutta laadusta voidaan sitten olla montaa mieltä.

Minua ei meinaa jaksaa innostaa enää FF:t, sillä kymppi antoi suuntaa sille, mihin ollaan menossa ja siitä suunnasta en oikein pidä. Vaikkakin kymppi on erittäin kiva pelata, ei siinä ole sitä samaa tarunhohtoista tunnelmaa, kuten pleikkareiden tai SNESin finaleissa. Jopa FFVIII:ssä on parempi tunnelma kuin FFX:ssä, vaikka tekijätiimi on aikalailla sama.

Ennen olin kiinnostunut kovastikin FF:stä, mutta nyt en tiedä tästä seuraavasta yhtikäs mitään. Pari nimeä kuullut ja yhden teaserin ja se on siinä. Eikä missään vaiheessa tullut sellaista wau-fiilistä, että tuo on pakko ostaa. Mutta koska kuitenkin olen sarjan, ainakin vanhempien pelien fani, niin eiköhän tämäkin peli löydy hyllystä aikanaan.

Paljon enemmän sen sijaan kiinnostaa pelitalo Mistwalkin(mistwalkerin?[tjsp]) pelit, jotka ilmestyvät X-kolmekuuskymppiselle. LUvassa kun on kuitenkin tuttua finalia törkeästi kopioituna, mutta ei kai sitä voi syyttää kun kerta talossa on vanhat Squaren äijät =)
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

FFX:ssä en pitänyt pelin täydestä lineaarisuudesta. Pidän siitä että RPG:ssä voin seikkailla kartalla. :D FFX oli kuitenkin ihan jees. Tosin siitä tuli vähän liiankin helppo sen jälkeen kun pisti sphere gridin täyteen ja parhaat aseet käytössä. Enpä ehkä rasittavimpia mini-gameja muista näiden aseiden saamiseksi... Huhuh.

Noh, odotan FFXII innolla siitä huolimatta. :)
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Azu sanoi:
Ei niin millään. Maaliskuun loppupuolella ilmestyy Japanissa, joten tuskin näemme sitä täällä paria kuukautta ennen.

Heh... olisin onnellinen jos peli nähtäisiin ennen vuotta 2007. Vaikkapa ensi jouluna.


Pitää vaan toivoa että edes joku näistä; G3, XII tai KH2 nähtäisiin ennen kesää Suomessa.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Pelin taistelusysteemihän on suurimmaksi osaksi otettu MMORPG FFXI:stä, jossa liikuttiin maastossa ja sitten jos vihollinen huomaa niin se käy kimppuun ja peli siirtyy "taistelumoodiin", eli valikot vähän vaihtuu. Mielestäni loistava idea ottaa se näihin single-player Final Fantasyihinkin.

Toinen asia, mistä olen iloinen FFXII:n kanssa, on Final Fantasy Tactics: Advancesta tuttu maailma ja rodut ym.

Itseasiassa FFXII sai monien muiden tulevien pelien kanssa minut viimeinkin ps2:n hankinnan harkitsemista :eek:
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype

Yksi asia, mikä pisti todella silmään on Active ja Wait moden suuri ero. Aikaisemmissa Final Fantasyissä ei ole hirveästi ollut väliä ottaako Activen vai Waitin (ehkä pahimmissa taisteluissa, mutta normaalisti eroa ei hirveän hyvin edes huomaa). Nyt tuo valinta muuttaa melko ratkaisevasti pelin tappeluiden luonteen. Taisteluiden tempo on aivan erilainen riippuen omasta valinnasta.

Kysyisinkin siis, kumman Konsolifiniläiset valitsevat, Activen vai Waitin?

Minä otan Activen, koska silloin taistelut ovat paljon nopeatempoisempia ja jännittävämpiä. Taktiikat pitää keksiä nopeasti ja niiden toteuttaminenkin on kiireistä. Waitilla taistelut töksähtelevät paljon, kun pitää valita mitä seuraavaksi tekee.
 
NewsFlash

Juomaa Final Fantasy XII:n kunniaksi 01.12.2005

Square Enix ja juomavalmistaja Suntory tuovat maaliskuussa Japanin markkinoille uuden virvoitusjuoman. Tarkoitus on tietysti juhlistaa tuoreimman Final Fantasyn julkaisua 16.3. ja juoman nimeksi tuleekin Final Fantasy XII: Potion. Peruspullojen lisäksi tarjolle tulee erikoismuotoiltuja premium-pulloja.

Square Enix on myös paljastanut, että Final Fantasy XII:n tunnuskappaleen on säveltänyt Taro Hakase ja nimekseen se on saanut Kookyooshi Kibo (Toivon sinfonia). Kappale julkaistaan myös CD- ja DVD-singlenä maaliskuun alussa. DVD sisältää musavideon lisäksi myös FFXII-trailerin.
 
Ylös Bottom