Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XIII

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

simo h sanoi:
Aika lapsellista vertailla Final Fantasyja keskenään. Todellinen fani pitää kaikkia täydellisinä mestariteoksina. Itse ainakin rakastan kaikkia osia erittäin paljon. Enkä halua vetää mihinkään parhuusjärjestykseen. Ei tarvitse.

Ymmärsinkö nyt oikein että pelaisit vaikka kuinka paskaa peliä ja pitäisit sitä mestariteoksena, kunhan olet pelisarjan fani?
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Eikö kukaan löytänyt mitään sarkastista viestistäni? Ei kannata ihan kaikkea kirjaimellisesti ottaa. Meni vaan hermot kun yhet kiistelee jostain niin mitättömistä asioista. Ihan tosissaan vielä. Voisivat ihmiset keskittyä topicin aiheeseen. Siitä puheenollen. Mikä on tän hetken tilanne? Kerkeääkö peli tän vuoden aikana, vai joudutaanko taas odottamaan vuosi. Eikö pelin pitäny jo joidenkin tietojen mukaan viime kesällä tulla?
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

simo h sanoi:
Eikö pelin pitäny jo joidenkin tietojen mukaan viime kesällä tulla?
Siis loppuvuosi 2007 sanottiin joskus 2006 keväällä julkaisuajankohdaksi, mutta siitä lipsutaan nyt ainakin vuodella. Loppuvuonna ilmestyy, jos ilmestyy. Ollut niin hiljaista tämän ympärillä, että kukaan ei oikein tiedä.
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Eka real-time shotti FFVsXIII:sta.

http://i30.tinypic.com/1z6450i.jpg

Drool.

Ja tietoa sen verran FFXIII:sta, että siitä on tulossa demo (joskaan vielä ei ole täysin selvää tuleeko se julkiseen jakeluun vai vain pelimessuille). Myös äskettäin näytetyn uuden pig-tail hahmon nimikin on selvillä, nimi on Lucy ja hän on Famitsun mukaan ystävän sijasta Lightningin rauhaa rakastava vastus.
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Voi olla, mutta komia silti. Toivottavasti demoa voi odottaa yleiseen Store-jakeluun, vaikka se jotenki kaukaselta tuntuuki

No tuskin Versuksesta, mutta XIII:stä saattaa jossain välissä heilahtaakin. Tosin Squaren demot ovat aina tähän asti olleet melko viimeisteltyjä ja ne yleensä poikkeavat tarkoituksella lopullisesta pelistä. Eli saapa nähdä.
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Täältä lisää tietoa. Mukana myös uusia scanneja. Ai perhana että näyttää hyvältä! Ei tätä jaksa enää kovin kauaa odottaa.
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Aika hemmetin hienolta kyllä näytää:eek: ja nähtävästi näyttää siltä että tässä mennään perinteistä FF tarinaa hakemaan. Miekkamies, ase dude, ja taikuri ja joku kaunis tyttönen luomaan romanssia:D

Mutta vaikeeta mennä viel sanomaan mistään mitään:D mutta spekuloida voi aina...
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Hyvältä näyttää.
Onko tuossa Final Fantasy Versus XIII Scan 1 -kuvassa mäntä tuon kaverin miekassa? :eek:
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Joo, jotain erikoista siinä miekassa pitäis olla, vähän niinQ Neron miekassa DMC4:ssä. Pitäs varmaan vaikuttaa jotenkin ihan pelattavuuteenkin, mutta vielä ei ole tietoa miten.
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Molemmista peleistä on tulossa kyllä jotain ihan uskomatonta. Aina kun tulee yksikin uusi kuva muistuu mieleen se ikuinen odotus mikä näiden pelien kohdalla aina on.:D Ja pienet juonesta tulleet tiedonmuruset vaikuttaa todella mielenkiintosilta.
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Jep kyllä nämä taitavat olla ne pelit joilla PS3:sta pitää epäilijöille demota. Toki se tarvitsee kokeneen ja ison studion, pitkän kehitysajan ja naurettavan budjetin. Mutta en valita :)

Tosin "hype" on näiden kohdalla täysin kuollut kiitos XII:n. Hypetin sitä kuin hullu ensimmäisestä screenistä asti. Siis helvetin pitkän aikaa ja kaikki kaveritkin saivat tästä kärsiä :p

Mutta vaikka alku olikin loistoa niin peli oli loppujenlopuksi tarinan osalta täysi paska. Eli ei jaksa enää vanha... no ehkä XIV:n kohdalla jaksaa taas innostua.

Niin ja nuo hahmot näyttävät hirveiltä.
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Hah, muistan sun hypetykset hyvin XII:n kohdalla enkä kaiken lisäksi ymmärtänyt niitä, kun sarja vaikutti minusta menevän huonoon suuntaan aika monellakin osa-alueella ja se oli itse asiassa eka FF mistä en ollut oikein kunnolla hypettynyt, vaikka toki odottelinkin mielenkiinnolla. Loppupeleissä itse olin uskomattoman tyytyväinen peliin ja sulla kävi täysin päinvastoin.:p

Näiden kohdalla kaikki vaikuttaa kyllä olevan kohdillaan heti alusta asti ja hypekerroin on helvetin korkealla..
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Hah, muistan sun hypetykset hyvin XII:n kohdalla enkä kaiken lisäksi ymmärtänyt niitä, kun sarja vaikutti minusta menevän huonoon suuntaan aika monellakin osa-alueella ja se oli itse asiassa eka FF mistä en ollut oikein kunnolla hypettynyt, vaikka toki odottelinkin mielenkiinnolla. Loppupeleissä itse olin uskomattoman tyytyväinen peliin ja sulla kävi täysin päinvastoin.:p

Sama. Osoittautui yksi parhaimmaksi FF:ks vaikkei Tetsuya Nomuran mahtiheppui ollutkaan mukana.

Mutta joo FFXIII ja Versus näyttävät kyllä todella hyviltä. Vielä jaksaa Nomuran design kyllä hehkua. Parhaiten kyllä osaa tuon homman.
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Screenit vain nostavat odotusta. erityisesti versus näyttää aina vain paremmalta. Jos tuota päästään lähellekään niin graafinen loisto on kyllä omaan mieleeni oli siellä sitten niitä angsteja päähenkiöitä tai perus ylikäytettyjä anime "hahmoja"

Yksiasaia on ainakin varma, japanin cosplay scene ottaa nuo varmasti lämpimästi vastaan. Hahmojen povatessa ehkä ensimmäistä kertaa realistisempia hius tyylejä pitäen samalla sen "cool" lookin.

FF12 ei ollut itselle pettymys lainkaan. Se oli ja on mahtava peli kaikin puolin vaikka juoni onkin vähän tynkä. Harmittavasti pelin loppupuolella itse en jaksanut enää ruveta kaikkia bonus vastuksia grindaamaan. Tai no vielähän tässä on aikaa vaikka vetää läpi uudelleen koko peli :)
taisteluun kun olisi vielä splitscreenin saanut niin olisi meno ollut mahtavaa myös kaverin kanssa.
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Joo kyllähän noita Nomuran vihaajia löytyy, mutta itse kyllä pidän paljon. Esim. Lightning on mielestäni uskomattoman tyylikäs hahmo.
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Joo kyllähän noita Nomuran vihaajia löytyy, mutta itse kyllä pidän paljon. Esim. Lightning on mielestäni uskomattoman tyylikäs hahmo.

joo mutta tuo mystinen punatukka on mielestäni hieman paremman sekä persoonallisemman näköinen ;)
 
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]

Versus näyttäis sijottuvan nykyaikasen näköseen kaupunkiin, joka on TODELLA suurta plussaa. Äärimmäisen suurta plussaa. Oonki aina halunnu JRPG:n jossa mennään jossain uskottavassa kaupungissa tai yleensä maailmassa. Toki tuo fantasiamaailmakin vielä iskee, tuollainen mikä tossa "normi" XIII:ssä näyttäs olevan. Tulispa jo :D

Ja tohon FF XII:hin, oon aika lailla samoilla linjoilla ku Viper7. Todella hyvä peli vaikka tarina olikin suoraan sanoen sontaa
 
Ylös Bottom