Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XIV

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Final Fantasy XIV

Tuolle Zodiarkile voisi tehdä.

En tiedä onko kilta järkevä. Säätöä ja ylimääräistä hommaa jne. Mutta! Sille on vaihtoehto eli Linkshell. Periaatteessa suljettu chatkanava, johon pääsee vain harvat ja valitut (eli kutsutut). Mä tsekkailen saisinko sen auki jo tänään. Tai viimeistään sitten PS4:n julkaisun nurkilla.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

No niin, nyt vasta pääsi pelin ääreen. Taidan aloittaa sillä archerilla, kun se pelaaminen sillä tuntui sujuvan. Onkos siellä väkeä linjoilla ja joko levelit lähenee 20?:D
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

sain aikaseks luotua uuden hahmon tuonne Zodiarkille, nimellä Ryoko Hazuki löytää :D Uber healer tulee mun hahmosta.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Joo itsekkin pelailin yhdeltä istumalta 16 tasolle ton oman gladiaattorin ja nimi on "Willi Lagitus" joten eikun ystäväkutsua sitten tulemaan! Huomenna jatkuu.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Nyt on Linkshell, näyttäs vaan että pitää olla pelissä samoilla mestoilla että voi kutsua.

http://www.reddit.com/r/ffxiv/comments/1mdnm2/linkshell_inviting_simple_question_simple_answer/

Add them to your Friends list, they dont have to accept, they just need to be in that list pending and you can invite them to whatever you want.
Or do a player search for their name, the search menu gives you all the inviting options as well.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Saiko tässä jotenkin venkslattua että saisin valittua nopeasti lähimmän vihollisen?
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Laitoin tämän betan normaalisti lataukseen mutta lataus ei käynnistynyt. Kun yritän uudestaan en kuulemma voi ladata sitä koska minulla on jo se beta. :confused: Edit. No nytpä lähti latamaan, piti käydä etsimässä peli tuolta kirjastosta kun ei etusivulla näkynyt ja klikata itse lataus käyntiin, ihme hommaa.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Nyt kilahti 20 taso. Sain tossa tehtyä jopa kaksi vähän isompaa dungeonia tankkina ja olipahan mekoista menoa tälläseltä kaverilta joka ei ole tankkia koskaan pelannut :D Kiroilin että miksi ne muut menee kokoajan hakemaan niitä vihollisia kun edellisetkin on tappamatta ja tuo yksi agro taika on toimii silloin tällöin, niin siinä sitten yrität hätäseen käydä niputtamassa niitä mörököllejä. No kai se on tollasta sitten. Mutta ihan positiiviset tunnelmat jäi tosta gladiaattorista, sen kai sitten aikanaan voisi muunnella paladiniksi jos niikseen haluaa. Hieman on minulla harjoiteltavaa siinä lähimmän vihollisen nappaamisessa jne, mutta uskon että se luonnistuu ajan myötä. Tuskin tämä nyt mitään wow tasoista pelaamista vaatii.
Tää kirjottaminen on aina tällästä sekavaa heti pelaamisen jälkeen, mutta jospa tästä nyt jotain selvää saisi.

Nyt ajattelin kakksohahmoa sitten vähän aloitella ja katsella miltä se taikuus tuntuu.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Kyllä DPS parin pitäisi ihan seurata tankin tekemisiä ja omaa aggron kerääntymistä eikä suinpäin sinkoilla vihollisia hakkaamaan. Healerinä en kauaa moista katselis koska se aiheuttaa turhaan ylimääräistä työtä. Parempi opetella nyt miten ne dungeonit toimii eikä sit aiheuttaa ongelmia kun ei enään tollanen taktiikka toimi.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Kyllä DPS parin pitäisi ihan seurata tankin tekemisiä ja omaa aggron kerääntymistä eikä suinpäin sinkoilla vihollisia hakkaamaan. Healerinä en kauaa moista katselis koska se aiheuttaa turhaan ylimääräistä työtä. Parempi opetella nyt miten ne dungeonit toimii eikä sit aiheuttaa ongelmia kun ei enään tollanen taktiikka toimi.


No ehkä siinä oli kaikki sitten samanlaisia aloittelijoita kuin minäkin. Vaikka minä wowia olenkin pelaillut jonkun verran, niin silti en siinä edes uskaltanu ruveta tankki tai healer hommiin kun sai aina kuulla kunniansa tai potkittiin pois. Jos minä tämän pelin hommaan niin voin yrittää tota tankkia pelailla ja vaikka äsken sanoin että taikuutta haluan koitella toisella hahmolla, niin jostain kumman syystä valitsin jousimiehen. Katsellaan mitä tästä tulee.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

http://www.reddit.com/r/ffxiv/comments/1kpl3m/guide_performing_effectively_in_a_party/

Siinä on mielestäny erittäin hyvät ohjeet kuinka mikäkin rooli toimii mmo peleissä, tekee pelaamisesta miellyttävempää ja hauskempaa kun ei tarvi repiä hiuksia päästä jos joku ei osaa hommaansa. Nuo 3 ekaa dungeonia on sen verran helppoja että niissä voi kokeilla ja opetella erilaisia asioita miten haluaa itse omaa classia pelata.

Tuossa 7 jälkeen taas pelaamassa ja saan ekan luolaston auki ihan kohta jos joku haluaa tulla mukaan.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Onko se linkshell missä kunnossa? olen yrittänyt etsiä ukkosenjumalaa pelissä mutta ei varmaan ole ollut online silloin kun itse olen ollut niin ei ole saanut yhteyksiä :S

Edit: No nyt!
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Eilen taisin jutella ihan omiani XShavalle, kun sanoin että tässä betassa ei ole level cappia. Sama lvl20 on kuin ekassa vaiheessa. Näyttäs ainakin aloittelijan silmissä siltä, että muuten sitten on kaikki ominaisuudet käytössä kuten ilmalaivat kaupunkien välillä.

Hauskaa on tälläkin ja vähän jo pääsi eilen pelailemaan Fateja ja Levequesteja porukalla.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Ripatto Horatto on luotu Zodiarkin maailmaan taikuritytöksi (nojuu tommonen amazoonilonti). Remote Play Vitalla mennyt valtavasti parempaan suuntaan, teksteistä saa selvän tihrustamatta. Jokusen alkupään tehtävän tein ja nyt pitää lopettaa. Julkaisussa sitten lisää. Ompahan alun säädöt pitkälti tehty.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom