Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XIV

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Final Fantasy XIV

Aika intensiivisesti tuli lopulta pelattua tätä betan kakkosvaihetta ja ehdinkin vetää gladiaattorin tasolle 20 ja lancerin tasolle 10. Pitää tuumia kummalla jatkaa sitten varsinaisessa julkaisussa. Riippuu vähän mitä pelikaverit vetää, koska tänään tuli tuntumaa minkälaista on pelata neljän hengen dungeon kahdella gladiaattorilla ja kahdella conjurerilla. Ei siellä kukaan kuollut, mutta helkkarin hidasta se oli...
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Aika intensiivisesti tuli lopulta pelattua tätä betan kakkosvaihetta ja ehdinkin vetää gladiaattorin tasolle 20 ja lancerin tasolle 10. Pitää tuumia kummalla jatkaa sitten varsinaisessa julkaisussa. Riippuu vähän mitä pelikaverit vetää, koska tänään tuli tuntumaa minkälaista on pelata neljän hengen dungeon kahdella gladiaattorilla ja kahdella conjurerilla. Ei siellä kukaan kuollut, mutta helkkarin hidasta se oli...

Jep mutta eikö pääasia ole että on hauskaa ;) Itse sain conjurerin lvl 20 ja gladiaattorin lvl 10 joten siitä ei ole enään pitkä matka white mageen, mut tosiaan KFIN porukka tarvitsee lisää DPS miehistöä jos Ukkosenjumalakin meinaa tankilla pelailla. Tai sit survotaan tiemme läp kaikesta seka partyllä :D
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Hyvin on mennyt nyt jo muutama dungeon putkeen seka porukalla. Yksi tankki ja yksi healeri ja 2xDPS. Aika nopeesti on menty läpi. Mun Lv20 Archer on siinä sivussa ollut se toinen healeri.:)
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Jep mutta eikö pääasia ole että on hauskaa ;) Itse sain conjurerin lvl 20 ja gladiaattorin lvl 10 joten siitä ei ole enään pitkä matka white mageen, mut tosiaan KFIN porukka tarvitsee lisää DPS miehistöä jos Ukkosenjumalakin meinaa tankilla pelailla. Tai sit survotaan tiemme läp kaikesta seka partyllä :D

Thaumaturgi ollaan joten DPS mieleissä liikkuu meikän amatsooni (betan ykkösvaiheessa pelasin tasolle 17 Thaumaturgin).
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Hyvä homma, ei tarvitse uudestaan latailla. Meinasin ostaa tämän ja nyt pienessä mielessäni pohtinut otanko ensisijaiseksi hahmoksi tuon paladin vai munkki luokan. Paladin kiinnostaisi ihan tankkina, mutta mitä tuossa vähän pugilistia kerkesin testaamaan niin tykästyin siihen kombo systeemiin.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

mut tosiaan KFIN porukka tarvitsee lisää DPS miehistöä jos Ukkosenjumalakin meinaa tankilla pelailla. Tai sit survotaan tiemme läp kaikesta seka partyllä :D

Paladin kiinnostaisi ihan tankkina, mutta mitä tuossa vähän pugilistia kerkesin testaamaan niin tykästyin siihen kombo systeemiin.
OKei, tein tässä päätöksiä hahmoluokan suhteen. Koska Rixakin tekee DPS:n ja WildLagia kiinnostaa toi Pugilisti, niin jatkan tolla gladiaattorilla. Pitää pikapikaa levuttaa sitten vaan Conjurer sinne lvl15 saakka. Mutta meinasin myös hoitaa lancerin JA marauderin sille tasolle, että niiden välinen synergia pelaa. Käytännössä tarkoittaa, että Gladiaattori/Paladin tulee olemaan se eka lvl50 luokka. Toinen lvl50, ja luultavasti tarpeen mukaan yhtäaikaa gladiaattorin kanssa levutettavana, tulee olemaan lancer. Ja sen perässä sitten Marauder pitää olla vähintään lvl15, jotta saa Dragoonin auki. Lopulta, jos viitsii/on aikaa/muu syy vedetään Marauderia eteenpäin, jolloin saa toisenkin tankkiluokan eri tilanteisiin. Paitsi tietysti jos Willi Lagitus haluaa olla Paladin, niin hommat menee uusiksi.

TL;DR: WildLag voi ihan hyvillä mielin tehdä Pugilistin, mä hoidan tankittamisen. Tuumitaan asiaa sitten uudestaan, jos pelaat tankkia.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Mulla vaikuttaa tuon maagin tekoon päähahmoksi se että tulen tätä jonkinverran pelamaan Vitalla. Vitalla ei tuota mikkiä saa järkevästi toimimaan joten kommunikointi on hyvin hidasta (kun pitää kirjoittaa se mitä haluaa kertoa). Pyrin leveloimaan tuota taikuria mahdollisimman nopeasti. Mutta yllättäen ensi viikonloppu menee muualla kuin pelin ääressä (kuten beta2 viikonloppun myös meni)joten en ole mukana early accessissa. Ripatto Horatto hahmon nimi joten josko saisi kutsuja sitten kanavalle etc.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Se pugilisti käy kyllä. Olin jo heittämässä kolikkoa kummasta teen sen pääluokan, sillä kummatkin tuntuu mukavalta pelata.

Tänään sitten käydään katselemassa josko löytyisi langatonta näppäimistöä tuohon kaveriksi.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Se pugilisti käy kyllä. Olin jo heittämässä kolikkoa kummasta teen sen pääluokan, sillä kummatkin tuntuu mukavalta pelata.

Tänään sitten käydään katselemassa josko löytyisi langatonta näppäimistöä tuohon kaveriksi.

Suosittelen Logitechin K400-mallia. Ei oo hinnan kiroissa plus toi touchpad on kätsä lisä. Ja toimii suoraan semmoisenaan PS4:n kanssa, omassa käytössä tosiaan tuo sama näppis. Jos ei touchpadia halua, tai edullisemman vaihtoehdon, niin varmaan Logitech K360 menee sitten ton sijaan.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Täältä kans ääni tuolla logitech 400, pieni, kevyt ja helppo asentaa. Touchpad toimii paremmin hiirenä kuin tuo ps4 ohjaimen oma.

Vkl pääsee taas jatkamaan tuota pelaamista, vaikka on jo muutama sata tuntia toisella hahmolla pelattuna takana niin parin kk tauko teki hyvää ja peli tuntuu taas tuoreelta vaikka onkin sama classi jolla pelaan.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Vkl pääsee taas jatkamaan tuota pelaamista, vaikka on jo muutama sata tuntia toisella hahmolla pelattuna takana niin parin kk tauko teki hyvää ja peli tuntuu taas tuoreelta vaikka onkin sama classi jolla pelaan.
Polttelis itelläkin, mutta early access-koodia ei saa mun pelikaupasta. Ilmeisesti vain tiettyjen mestojen herkkua se. Noh, ens viikolla senkin edestä ja onhan toi pääsiäinen nurkilla kans.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Ostin sen k400 mallin ja se tuntuu kirjoittaessa hyvältä, vaikka kyseessä on melkoisen pieni tekele. Sitä touch padia en saanut toimimaan nettiselaimessa, mutta kaipa se toimii itse pelissä.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Ostin sen k400 mallin ja se tuntuu kirjoittaessa hyvältä, vaikka kyseessä on melkoisen pieni tekele. Sitä touch padia en saanut toimimaan nettiselaimessa, mutta kaipa se toimii itse pelissä.

Kyllä toimii, FF XIV taitaa olla melkeen ainoita ohjelmia ps4 jossa hiiri toimii. Joten selaimessa ei toimi mikään hiiri kun ei tukea ole.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Polttelis itelläkin, mutta early access-koodia ei saa mun pelikaupasta. Ilmeisesti vain tiettyjen mestojen herkkua se. Noh, ens viikolla senkin edestä ja onhan toi pääsiäinen nurkilla kans.

Onkos tuo nyt niin, että early access toimii niille jotka päivittää PS3 versiosta PS4 versioon?
Toisinsanoen kyseiset tyypit pääsevät huomenna pelaamaan?

PS EU Blogista helmikuinen uutinen.
EU PS Blog sanoi:
PS3 to PS4 transfer:

* The transfer service is scheduled to begin Friday, 11th April, 2014.
* Please be aware that after transferring to the PS4 you will be unable to play the PS3 version using your existing copy.
* Users who wish to play using both the PS3 and PS4 are required to purchase the PlayStation 4 version separately.
* Users who own multiple service accounts for the PS3 can transfer all accounts to the PlayStation 4.
* Users transferring their accounts will have access during the early access period, schedules from the 11th to 13th April.
* Please note: To transfer your PS3 account, you must have logged in to it from a PS3 at least once.

Moneltakohan tuo Early access alkaa?
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Kello 11 aamulla suomen aikaa pääsee pelaamaan early releasea sekä samaan aikaan aukeaa PS3 => PS4 siirtopalvelu mogstationilla.

Edit:
Lähdettä.
PlayStation®4 Version Official Launch Reminder (04/10/2014)

Kiitos linkistä, alkaa siis klo 10 aamulla.

EU FFXIV sanoi:
PlayStation®4 Early Access
Users who received a pre-order code with their purchase of the PlayStation®4 version will have the option to play during the Early Access period. Early Access is scheduled to commence at the following time:
From Friday, April 11, 2014 at 8:00 (GMT)

Huomenna selviää voinko pelata betan kakkosvaiheessa tehdyllä hahmolla vai en. Ei mitään käryä miten account reagoi siihen kun päivitän PS3 -> PS4 pelin.
Noh onneksi kyseinen hahmo ei ole alkua pidemmällä (taso 2). Toisaalta olisi suotavaa että voisi jatkaa, ei jaksaisi sitä saakelin 10-15min alkua miljoonannen kerran uusiksi.

^^ Kyseistä pelin alkua ei siis voi skipata.
 
Ylös Bottom