HideoMiyamoto
Well-Known Member
Kai tää on joku vitsi? Päivän naurut![]()
Kuten trailerin lopussa sanotaan se on luotu vain vitsiksi, mitään tälläistä minipeliä tai muuta ei ole suunnitteilla. [emoji6] Mut oli ihan hauska.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kai tää on joku vitsi? Päivän naurut![]()
On tämäkin... Latasin trialin tästä, mut jumittaa valkoista ruutua, kun yrittää kirjautua sisään.. ensimmäinen konsolipeli ikinä mitä en saa käynnistettyä![]()
En kyllä osaa auttaaa kun koskaan moista itse nähny, mutta älä luovuta, mahtava peli![]()
Googlasin et tuollaista on tapahtunut uusimman patchin jälkeen joillain. Uskon pelin olevan hyvä ja olen vielä FF fani ollut ps1 ajoista lähtienkuukausimaksut vaan vähän tökkineet ihan periaatteesta, kun niitä on wowissa tullut maksettua satoja euroja
![]()
Heh, jep wowiin tullu maksettua kans 100 euroja vuosien varrella, mut kyllä se on pikku raha siihen nähden paljon siihen käytti aikaa. Meinaan sinä aikana ei tullu paljon muita pelejä osteltua. Itte tän Finun PS4 julkasulle hommasin, mut ei vaan ollu mun juttu. Vaikka FFXI onlinee tuli pelattua tosi paljon aikoinaan. Mieli kyllä tämä olis laittaa uudestaan kokeiluun, mut jos elder scroll online ei satu maistuun, niin sitte vaan tämä peli si tulille. Morppihammasta kolottelee aika pahasti ja kun ei viittis PC:tä ruveta päivittää et uusia morppeja pääsis pelaileen. Myöskin PvP on mulle morpeissa tärkee joka ei tässä pelissä kait ole kovin hyvää settiä ?. Ostin sillon sen pelin ja siinä tuli se 30 päivää ilmasta, jäin ihmettelee et mihkäs se kk maksu maksetaan siis meneekö se PS4 kautta vai pelin oman verkkosivun kautta?
Mullakin alkanut polttelemaan taas niin paljon, että Heavenswardin ennakkotilasin. Pitää kattoa millon on aikaa.Hienoa settiä. Tekisi niin paljon mieli laittaa lisää peliaikaa, mutta nyt ei vielä pysty sitoutumaan mihinkään mmorpg.
Joops, kuumotus kävi niin kovaksi, että ostin peliaikakortin. Illalla Eorzeaan taas Zodiarkilla.
Oon kans pohtinut peliajan lisäämistä, Zodiarkilla olis ukko vielä tallessa
Ryö varmaan tietääkin että pääseekö Heavenswardiin jos ei ole vielä mennyt Realm Rebornin tarinaa läpi? Mulla jäi Chrysaliksen jälkimaininkeihin tarina, loppu silloin peliaika ja tarinan jatkavaa pätsiä ei ollut vielä silloin tullut.
Ton takia otin peliaikaa nyt. 2.4 ja 2.5 kuitenkin mulla pelaamatta.Ei pääse, RR tarina täytyy vetää päätökseen ennenkuin saa tehtävän jolla pääsee Heavenswardiin, mutta onhan tässä nyt aikaa.
Ton takia otin peliaikaa nyt. 2.4 ja 2.5 kuitenkin mulla pelaamatta.
Onko Hildebrandin seikkailut millä tolalla? Taso(ttomuus) pysynyt?
Ei pääse, RR tarina täytyy vetää päätökseen ennenkuin saa tehtävän jolla pääsee Heavenswardiin, mutta onhan tässä nyt aikaa.
Onko tuosta mainitsemastani kohdasta pitkä matka Heavenswardiin?