Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XIV

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Final Fantasy XIV

Ragnarokilla on hyvä läjä meitä Suomalaisia ja kokoajan paljastuu uusia. Coilit on vedetty aikoja sitten ja aika semihc meno siellä on, kuitenki legacy serveri :D
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Zodiarkille pari kuukautta sitten Perd Hapley perusti Suomilinkshellin johon on aika mukavasti saatu poppoota, olisiko 50 tai ylikin nimeä. Kasattiin sen linkshellin pohjalta sitten raiditiimi, josta puolet nyt alle tunti sitten klaarasi ekaa kertaa Second Coil of Bahamutin kovan harjoittelun jälkeen. Suht tuoreena oululaisena meni tuo Kärppien voittokin aivan ohi kun tässä tuuletellut kovinta tankkivoittoa tähän asti :)
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

On tämäkin... Latasin trialin tästä, mut jumittaa valkoista ruutua, kun yrittää kirjautua sisään.. ensimmäinen konsolipeli ikinä mitä en saa käynnistettyä :D
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

On tämäkin... Latasin trialin tästä, mut jumittaa valkoista ruutua, kun yrittää kirjautua sisään.. ensimmäinen konsolipeli ikinä mitä en saa käynnistettyä :D

En kyllä osaa auttaaa kun koskaan moista itse nähny, mutta älä luovuta, mahtava peli :cool:
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

En kyllä osaa auttaaa kun koskaan moista itse nähny, mutta älä luovuta, mahtava peli :cool:

Googlasin et tuollaista on tapahtunut uusimman patchin jälkeen joillain. Uskon pelin olevan hyvä ja olen vielä FF fani ollut ps1 ajoista lähtien :) kuukausimaksut vaan vähän tökkineet ihan periaatteesta, kun niitä on wowissa tullut maksettua satoja euroja :D
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Googlasin et tuollaista on tapahtunut uusimman patchin jälkeen joillain. Uskon pelin olevan hyvä ja olen vielä FF fani ollut ps1 ajoista lähtien :) kuukausimaksut vaan vähän tökkineet ihan periaatteesta, kun niitä on wowissa tullut maksettua satoja euroja :D


Heh, jep wowiin tullu maksettua kans 100 euroja vuosien varrella, mut kyllä se on pikku raha siihen nähden paljon siihen käytti aikaa. Meinaan sinä aikana ei tullu paljon muita pelejä osteltua. Itte tän Finun PS4 julkasulle hommasin, mut ei vaan ollu mun juttu. Vaikka FFXI onlinee tuli pelattua tosi paljon aikoinaan. Mieli kyllä tämä olis laittaa uudestaan kokeiluun, mut jos elder scroll online ei satu maistuun, niin sitte vaan tämä peli si tulille. Morppihammasta kolottelee aika pahasti ja kun ei viittis PC:tä ruveta päivittää et uusia morppeja pääsis pelaileen. Myöskin PvP on mulle morpeissa tärkee joka ei tässä pelissä kait ole kovin hyvää settiä ?. Ostin sillon sen pelin ja siinä tuli se 30 päivää ilmasta, jäin ihmettelee et mihkäs se kk maksu maksetaan siis meneekö se PS4 kautta vai pelin oman verkkosivun kautta?
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Heh, jep wowiin tullu maksettua kans 100 euroja vuosien varrella, mut kyllä se on pikku raha siihen nähden paljon siihen käytti aikaa. Meinaan sinä aikana ei tullu paljon muita pelejä osteltua. Itte tän Finun PS4 julkasulle hommasin, mut ei vaan ollu mun juttu. Vaikka FFXI onlinee tuli pelattua tosi paljon aikoinaan. Mieli kyllä tämä olis laittaa uudestaan kokeiluun, mut jos elder scroll online ei satu maistuun, niin sitte vaan tämä peli si tulille. Morppihammasta kolottelee aika pahasti ja kun ei viittis PC:tä ruveta päivittää et uusia morppeja pääsis pelaileen. Myöskin PvP on mulle morpeissa tärkee joka ei tässä pelissä kait ole kovin hyvää settiä ?. Ostin sillon sen pelin ja siinä tuli se 30 päivää ilmasta, jäin ihmettelee et mihkäs se kk maksu maksetaan siis meneekö se PS4 kautta vai pelin oman verkkosivun kautta?

Mog stationissa tehdään pelitili ja yhdistetään se siihen alustaan jolla haluat pelata, sen jälkeen vaan ostat peliaika kortteja tai ihan normisti valitset 1,3 tai 6kk peliaikaa suoraan mogstationista. Siellä se maksaa 8 tai 13€ kuussa ja kortteja voi etsiä halvalla jostain. Pitää muistaa se että kortit ovat kätevämpiä sen takia että tuo maksettu aika joka lasketaan noihin palkintoihin joita saa mitä enemmän pelaa, peliaika korteista se lisätään suoraan siihen saldoon mutta ostamalla aikaa suoraan mogstationista se aika tulee sitä mukaa kun päivät kuluu. 8 ja 13€ kk maksuilla on se ero että 8€ saa yhden hahmon per serveri, 13€ saa 8 hahmoa per serveri.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Hienoa settiä. Tekisi niin paljon mieli laittaa lisää peliaikaa, mutta nyt ei vielä pysty sitoutumaan mihinkään mmorpg.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Oon kans pohtinut peliajan lisäämistä, Zodiarkilla olis ukko vielä tallessa :)

Ryö varmaan tietääkin että pääseekö Heavenswardiin jos ei ole vielä mennyt Realm Rebornin tarinaa läpi? Mulla jäi Chrysaliksen jälkimaininkeihin tarina, loppu silloin peliaika ja tarinan jatkavaa pätsiä ei ollut vielä silloin tullut.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Oon kans pohtinut peliajan lisäämistä, Zodiarkilla olis ukko vielä tallessa :)

Ryö varmaan tietääkin että pääseekö Heavenswardiin jos ei ole vielä mennyt Realm Rebornin tarinaa läpi? Mulla jäi Chrysaliksen jälkimaininkeihin tarina, loppu silloin peliaika ja tarinan jatkavaa pätsiä ei ollut vielä silloin tullut.

Ei pääse, RR tarina täytyy vetää päätökseen ennenkuin saa tehtävän jolla pääsee Heavenswardiin, mutta onhan tässä nyt aikaa.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Ei perskuta, polttelee kovasti. Katsoo nyt josko sitä lankeaa taas. Pitäisi ainakin se tarina tosiaan vetää läpi.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Ton takia otin peliaikaa nyt. 2.4 ja 2.5 kuitenkin mulla pelaamatta.

Onko Hildebrandin seikkailut millä tolalla? Taso(ttomuus) pysynyt?

Tasottomuus on pysynyt mutta se on toistaiseksi saatu päätökseen, jatkosta ei ole varmuutta heavenswardissa mutta olisi itselle ainakin yllätys jos ei jossain vaiheessa tulisi lisää.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Ei pääse, RR tarina täytyy vetää päätökseen ennenkuin saa tehtävän jolla pääsee Heavenswardiin, mutta onhan tässä nyt aikaa.

Juu aikaa on, eikös se tule joskus kesäkuussa?

Onko tuosta mainitsemastani kohdasta pitkä matka Heavenswardiin?
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Onko tuosta mainitsemastani kohdasta pitkä matka Heavenswardiin?

Aika lähellä loppua olet, muutama tunti ja se olis sitten siinä.

Eilen lähti Heavensward tilaukseen. Toivottavasti Discshop (ja Square) ei tyri early accessia yhtä pahasti kuin Realm Rebornin launchissa. Serverile ei meinannut päästä sitten millään.
 
Ylös Bottom