Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XIV

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
oon lvl 80 ja crystariumissa ja siellä on noissa 3 lukittua lvl joku healer.tank, magical dps(exludine limited jobs)
ja ei siellä oo noita 80lvl tehtäviä Anteeksi tämä kysymys

Ainiin unohdin että se lvl 80 tehtävä on jossain muualla, en kyllä tiedä missä koska itse tein healer tehtävän.
 
missäs se healer tehtävä oli pitääkö siihen olla lvl 70 healer että voi tehdä sen ja mistä mä tiedän missä ne 80lvl tehtävät on ??
 
missäs se healer tehtävä oli pitääkö siihen olla lvl 70 healer että voi tehdä sen ja mistä mä tiedän missä ne 80lvl tehtävät on ??

Healer lvl 80 tehtävä oli siellä missä ne kääpiöt on. Ne tehtävät alkaa lvl 72 muistaakseni ja niitä on aina 2 levelin välein ja viimeinen lvl 80 piti muistaa mihin se oli jäänyt. Niitä tehtävä sarjoja on yhteensä 4 siellä crystariumissa mistä ne alkaa(Tankki, melee DPS, ranged DPS ja healeri) jos olet ne ranged DPS tehtävät aloittanut sinun täytyy jatkaa niitä sieltä mihin viimeksi jäit.
 
mistä mä tiedän mitä oon aloittanyt kun ne kaikki on siellä punaisena nyt oo jumissa kun en tiedä mitä tehdä apuaja kaipaan nyt
 
mistä mä tiedän mitä oon aloittanyt kun ne kaikki on siellä punaisena nyt oo jumissa kun en tiedä mitä tehdä apuaja kaipaan nyt
kaikki tehtävät on punaisena crystariumissa jumissa kun ei pääse tekemaa niitä hernor menee kohta autakaa en tajua tätä
 
eli mitä teen ja mistä ne vois löytyä oon tehnyt kaikki tehtävät ja missään ei näy lvl 80 tehtäviä
 

Liitetiedostot

  • final fantasy XIV kuva.jpg
    final fantasy XIV kuva.jpg
    3,4 MB · Lukukerrat: 13
eli mitä teen ja mistä ne vois löytyä oon tehnyt kaikki tehtävät ja missään ei näy lvl 80 tehtäviä
Pelissä paina J-näppäintä journal sieltä kun painaa complete niin näkee mitä tehtäviä on tehnyt. Sieltä löytyy myös job questit. oletan että olet Bard classi niin sinulla pitää olla Sweet Dreams Are Made of Peace 70lv job questi tehtynä. The crystarium paikassa sinulla pitäisi näkyä kartassa sininen huutomerkki tehtävä nimellä No Greater sport mutta löytyy x:10.8 ja y:15.9 tuosta.
 
healeri piti olla 70lv job questi what she always wanted tehtynä niin the crstarium paikasta sai 79lv The light of Inspiration job questin
Healer lvl 80 tehtävä oli siellä missä ne kääpiöt on. Ne tehtävät alkaa lvl 72 muistaakseni ja niitä on aina 2 levelin välein ja viimeinen lvl 80 piti muistaa mihin se oli jäänyt. Niitä tehtävä sarjoja on yhteensä 4 siellä crystariumissa mistä ne alkaa(Tankki, melee DPS, ranged DPS ja healeri) jos olet ne ranged DPS tehtävät aloittanut sinun täytyy jatkaa niitä sieltä mihin viimeksi jäit.
Healer tehtävät alkaa myös The crystarium paikasta tehtävällä Traditions and Travails 70lv. X:10.7 ja y:15.4.
 
Jos olet Xbox pelaaja ja odottanut että FF XIV saapuisi alustalle, kyllä se sieltä on tulossa. Mutta milloin on vielä mysteeri, jos pitäisi arvata niin Next Gen alustalle olis aika kova veto heti julkaisussa.


"The big two games missing from this list are Final Fantasy’s two MMOs, Final Fantasy XI and XIV. However, speaking to members of the press at X019 earlier today, Microsoft’s gaming chief, Phil Spencer, said that the company plans to bring Final Fantasy 14 to the service at a later date. “I wanted you to know, rest assured that we will be bringing that game to Xbox,” said Spencer. “We have a great relationship with Yoshida-san and we’re working through what it means to bring [to Xbox] a cross-platform MMO that they’ve run for years.”
 
Nonnii kertokaas mmo pelaajat oisko tämä hyvä peli PS4:lle jos tykkää perus skillaamisesta, sillonku ei jaksa tehdä mitään niin voi old school rs tapaan pistää aivot narikkaan ja skillata :D Ja sit jos on taas intoo ni tehdä muuta.

Vähän oon kattonu jotai gameplayta yms niin näyttää kyllä ihan helvetin sekavalta, en tajua yhtään mitään :D Mut niinhän ne kaikki pelit varmasti alussa.
 
Nonnii kertokaas mmo pelaajat oisko tämä hyvä peli PS4:lle jos tykkää perus skillaamisesta, sillonku ei jaksa tehdä mitään niin voi old school rs tapaan pistää aivot narikkaan ja skillata :D Ja sit jos on taas intoo ni tehdä muuta.

Vähän oon kattonu jotai gameplayta yms niin näyttää kyllä ihan helvetin sekavalta, en tajua yhtään mitään :D Mut niinhän ne kaikki pelit varmasti alussa.
Riippuu mitä tarkoitat skillaamisella. Pelissä kun ei voi taitoja levutaa. Peli on kyllä hyvä. Hamoa voi levutaa ja esineiden teko taitoa voi levutaa mutta siinä ne sitten onkin.
 
Viimeksi muokattu:
Kohta voi pelata sekä pääjuonen "A Realm Reborn" sekä ensimmäisen laajennuksen "Heavensward" ilmaiseksi. 100h edestä tarinaa, ainakin näkee pitääkö pelistä ja haluaako maksaa siitä.

5B7TwGhowy82I62hrTfqJdjgxouMytOo4JMY6o1B8Fg.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Onpas jännä ratkaisu Squarelta. Mahtaakohan pelissä olla pelaajakato päällä? FIN-linkshellissä on hyvä jos päivässä on edes 5 pelaajaa pelaamassa.

Patch 5.3 tulee muuten ihan justiinsa. Sitä on kyllä odotettu, onhan se sentään 2kk myöhässä. Uudessa päivityksessä tulee jatkoa Nier Automata-raidille. Prkl jos ovat menneet muuttamaan loppubossin musiikin. Se on niin epic! Niin ja ARR-alueilla pystyy lentämään mounteilla. Sekin ihan tervetullut lisä.
 
Onpas jännä ratkaisu Squarelta. Mahtaakohan pelissä olla pelaajakato päällä? FIN-linkshellissä on hyvä jos päivässä on edes 5 pelaajaa pelaamassa.

Patch 5.3 tulee muuten ihan justiinsa. Sitä on kyllä odotettu, onhan se sentään 2kk myöhässä aikataulusta. Uudessa päivityksessä tulee jatkoa Nier Automata-raidille. Prkl jos ovat menneet muuttamaan loppubossin musiikin. Se on niin epic! Niin ja ARR-alueilla pystyy lentämään mounteilla. Sekin ihan tervetullut lisä.

Aika monet varmaan odottaa tuota uutta patchia ennenko tulevat takaisin peliin jos ovat kyllästyneet. Yoshida itsekin mietti riskeeraako he tällä ne tuotot mitä sais starter packista mutta totesi että saavat enemmän tuottoa sillä että pelaajat subaavat jos haluavat jatkaa kun mitä saavat siitä.
 
Tämä tuli itsekin viime kesänä aloitettua Shadowbringersin hypen myötä ja hyvinhän se maistui suurimmaksi osaksi vanhalle MMORPG-fanille. Oikeastaan yllättyin kuinka hyvin toimi MMORPG kontrollerilla/konsolilla.

Alussa peli tuntui hieman tylsältä koska skillejä ei juurikaan ole ja itse main storykin oikeastaan lähtee vasta lvl 50 paikkeilla kunnolla käyntiin. Toki lvl 50 matkan aikana poseja oli kuten erinomainen soundtrack (meikän suosikki FF OST nykyään) ja oikeasti pelimekaniikoiltaan hyvät dungeonit joita oli mukava ystävällisen yhteisön takia juosta. En muista kertaakaan minkäänlaista vittuilua tai draamaa dungeoneissa tai raideissa. Todella hyvin otettiin aloittelijat vastaan.

Myös mukava huomata kuinka paljon syvyyttä eri hahmoluokissa oli (black mage ja dragoon) eikä meininki ollut viimeisten WoW-lisärien tapaan sellaista tylsää ja päätöntä näppäinten painelua vaan jokaisella skillillä oli käyttönsä.

Jos jollakin peli hieman kutkuttaa niin ehdottomasti suosittelen pelailemaan ilmaista trialia ja sinnittelemään Heavensward asti sillä tarina oikeasti muuttuu hyväksi tuossa kohtaa. Hahmot, tunnelma, tarina ja luolastot kaikki paranevat peruspelistä. Myös voice actingia on enemmän.

Toki se sanottakoon, että combatin ulkopuolella gameplay on aika itseään toistavaa sontaa joka koostuu joko siitä, että menet puhumaan jollekin ihmisille tai sitten etsit purppuran mönjän maasta jota klikkaat ja sitten eteesi ilmestyy vihollinen tapettavaksi. Tuon puolesta peli on aika huono muihin MMORPG verrattuna joissa kumminkin hieman enemmän vaihtelua pelattavuuden puolesta on, mutta tosiaan se erinomainen class/instance design pelastaa paljon pelattavuutta.

Vaikkei peli ole läheskään täydellinen, pystyn ostamaan sen minkä takia jotkut pitävät peliä parhaimpana FF-pelinä vuosikymmeniin.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä tuli itsekin viime kesänä aloitettua Shadowbringersin hypen myötä ja hyvinhän se maistui suurimmaksi osaksi vanhalle MMORPG-fanille. Oikeastaan yllättyin kuinka hyvin toimi MMORPG kontrollerilla/konsolilla.

Alussa peli tuntui hieman tylsältä koska skillejä ei juurikaan ole ja itse main storykin oikeastaan lähtee vasta lvl 50 paikkeilla kunnolla käyntiin. Toki lvl 50 matkan aikana poseja oli kuten erinomainen soundtrack (meikän suosikki FF OST nykyään) ja oikeasti pelimekaniikoiltaan hyvät dungeonit joita oli mukava ystävällisen yhteisön takia juosta. En muista kertaakaan minkäänlaista vittuilua tai draamaa dungeoneissa tai raideissa. Todella hyvin otettiin aloittelijat vastaan.

Myös mukava huomata kuinka paljon syvyyttä eri hahmoluokissa oli (black mage ja dragoon) eikä meininki ollut viimeisten WoW-lisärien tapaan sellaista tylsää ja päätöntä näppäinten painelua vaan jokaisella skillillä oli käyttönsä.

Jos jollakin peli hieman kutkuttaa niin ehdottomasti suosittelen pelailemaan ilmaista trialia ja sinnittelemään Heavensward asti sillä tarina oikeasti muuttuu hyväksi tuossa kohtaa. Hahmot, tunnelma, tarina ja luolastot kaikki paranevat peruspelistä. Myös voice actingia on enemmän.

Toki se sanottakoon, että combatin ulkopuolella gameplay on aika itseään toistavaa sontaa joka koostuu joko siitä, että menet puhumaan jollekin ihmisille tai sitten etsit purppuran mönjän maasta jota klikkaat ja sitten eteesi ilmestyy vihollinen tapettavaksi. Tuon puolesta peli on aika huono muihin MMORPG verrattuna joissa kumminkin hieman enemmän vaihtelua pelattavuuden puolesta on, mutta tosiaan se erinomainen class/instance design pelastaa paljon pelattavuutta.

Vaikkei peli ole läheskään täydellinen, pystyn ostamaan sen minkä takia jotkut pitävät peliä parhaimpana FF-pelinä vuosikymmeniin.

Tehtävä rakenne oli aika heikko alussa mutta se on parantunut aika paljon viimeaikoina ja paljon vähemmän mitään filler questeja main storyssä. En tiedä tuleeko itse palattua kun patchi ilmestyy vaikka Nier raidi kyllä houkuttelis paljon ja tarina on varmasti hyvä kans. Kai sitä alkaa vähän kyllästymään vihdoin kun joku 3500-4000h peliä takana.
 
Huhhuh, enään yksi kunnon patchi ja Shadowbringers on taputeltu. Tosin tuo 5.5 tulee varmaan kahdessa osassa. On tää kyllä ollut paras expansion tähän mennessä.

Uudesta lisäosasta ei vielä tiedetä muuta kuin muutama huhu. Nimi olisi ehkä Forspoken, ja virallinen julkistus on helmikuussa. Joku puhui Limsa Lominsassa, että nyt tulevana maanantaina on joku paljastus, mutta en kyllä aiheesta löytänyt mitään. Mutta eiköhän tuo uusi lisäri tule kesällä kuten aina on tullut. Vähän kyllä kiinnostaisi tietää, mitkä ovat uudet hahmoluokat. Necromancer ja Beast Trainer ovat olleet usein esillä, mutta itse hiiluna toivoisin jotain Sage/Oracle-tyyppistä healeria. Ja toivottavasti summoner saisi nyt kunnon summon it kuin nuo egit. Tätä on toivottu jo ARR:sta lähtien.
 
Itse palasin pelin pariin lähes puolen vuoden tauon jälkeen, on ollut mukava taas pelata kun ei ole pelannut pitkään aikaan. 5.3 tarjosi huikean lopetuksen Shadowbringersin tarinalle ja nyt 5.4 menossa. Relic asetta pitäisi kehitellä mutta se on kyllä ihan juosten kustu verrattuna Stormbloodin vastaavaan, Eureka oli yksi parhaista asioista mitä pelille on tapahtunut ja nyt se suurinpiirtein annetaan sulle ilmaiseksi. Toinen Nier raidi oli loistava vaikka ei ihan niin hyvä kun ensimmäinen, Edenin päätöstä en ole vielä tehnyt, täytyy ensin hoitaa tarina loppuun ja sitten toi relic viimeistellä.

Mitän toiveita ei ole uusien Jobien suhteen, WHM pelattu suurin osa ajasta ja sillä mennään niin kauan kun peli on elossa.

Shadowbringers on kokonaisuutena karvan verran parempi kuin Stormblood mutta molemmat huikeita laajennuksia, toivottavasti jatkuu seuraavassakin.
 
Mutta se Bozjahan on kuin suora kopio Eurekasta. Itse vihasin molempia. Ärsytti ihan suunnattomasti juosta fate-örkkien perässä. Eiköhän tuo Save the Queen/King-vaihe ole ihan älytön grindfesti kun nuo aiemmat tosiaan ovat olleet aika helppoja. En ole ikinä jaksanut tehdä noita reliikkejä loppuun, kun minusta eivät ole sen vaivan arvoisia.

Tuo Stormblood oli kyllä tarinaltaan tosi iso pettymys. Ja vähiten kiinnostava. En oikeastaan edes muista mikä se juttu siinä oli. Zenos sitä ja Zenos tätä. Ainii, olihan siinä Lyse. Bad ass-muijat on aina parhaita. Itse pistäisin nää parhuusjärjestyksessä näin: Shadowbringers - Heavensward - A Realm Reborn ja Stormblood. ARR:n pelastaa vain ikoniset primalit ja Coil of Bahamut. Stormbloodissa tykkäsin vain Omega-raideista. Muuten koko kokemus oli aika unohdettava.

Asiasta kukkaruukkuun. Blue Mage tässä pelissä on ihan älyttömän hauska! En tajua miten minulla meni niin kauan levuttaa se. Vielä pitäisi joku kikka keksiä, miten voittaa se Azulmagia. En suostu katsoa mitään guideja, koska blue mage juttu on just se, että joutuu itse keksiä strategiat.
 
Viimeksi muokattu:
Bozjahan on huono kopio Eurekasta, mutta se on ihan turha koska voit tehdä saman paljon nopeammin Heavensward fateillä. Jos Bozjahan olis hyvä niin kyllä siellä olisi viihtynyt, Eureka oli alusta asti paikka jossa halusi olla ja tutkia, tämä uusi alue on liian synkkä ja tylsä.

Mutta makuasioitahan se on mistä kukin tykkää, itse sanoisin ARR————>HW——>SB->ShB
 
Ylös Bottom