Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XIV

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Final Fantasy XIV

Odin ei näytä ottavan tällä hetkellä uusia pelaajia :/ mutta hyppään jollkekki toiselle näin aluksi ja otan vähän tuntumaa :) kuhan tuo odin aukeaa, niin sinne sitten!

Edit: jaha ottihan se odin sisälle ko pari kertaa päivitti :)

Pistähän Ryoko Hazuki nimiselle hahmolle viestiä viikonlopun aikana niin jos haluat voidaan ottaa sut Free Companyyn mukaan. Siellä ei suomalaisia itseni lisäksi ole kun yksi mutta sitäkin enemmän hauskaa ja auttavaista porukkaa kunhan englanti vaan taittuu. Voi sitä muutenkin pistää viestiä jos haluaa suomalaista peliseuraa.

EDIT:Olitkin aikeissa kokeilla free trialia, en tiedäkään mitä rajoituksia siinä on mutta laita viestiä jos pystyt :)
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Laitetaas tännekin, kun toisaalle jo pistin tän:

Paladin ilvl195 etsii seuraa tositarkoituksella.

Nykyisen FC:n kanssa on tietynlainen epikriisi joka juontaa jo siitä kun aloitin toukokuussa uudestaan pelaamisen talven yli kestäneen tauon jälkeen ja aloin etsimään uutta komppaniaa.

Hiljalleen olen tulossa siihen lopputulokseen että Zodiarkilla ei ole komppaniaa joka sopisi a) minun peliaikoihini ja b) aktiivisuustasolle. Nykyinen FC natsaa peliaikoihin ihan ok (arkena klo 19-22 johtuen töistä, viikonloppuisin pitempään jos jaksaa), mutta ongelmaksi koituu etten vielä moista porukkaa ole löytänyt. Itse olen pelannut puhki ARR:n sisällön 2.3:n saakka ja siitä eteenpäinkin on hiljalleen nähty. Halua olisi pelata nimenomaan HW:n sisältöä ja siihen ei taas löydy omasta komppaniasta porukkaa. HW:n EX-primaalit ja Savage on läpäisemättä, koska tällä hetkellä muu porukka keskittyy joko ARR:n ponifarmiin tai craftailuun/keräilyyn. Ja itseä ei noista mikään kiinnosta.

Etsin siis FC:tä EU-palvelimilta jossa pääsisi pelaamaan n. klo 19-22 Suomen aikaa HW:n EX- ja Savage-sisältöä. Myöhemmin myös raid tulee olemaan toivottavasti työn alla. Tällä hetkellä lvl60 luokkia on PLD ilvl195 ja DRK ilvl190. Tarkoitus on jossain vaiheessa leveloida SCH ja joku DPS, josta en ole tehnyt päätöstä. Optimi olisi, jos Zodiarkilta löytyy salainen komppania joka on juuri täydellinen minulle, mutta olen myös valmis server transferiin jos minut saadaan vakuuttumaan asiasta. Kieli suomi/englanti. VoIP: TS3/PS4 PartyChat

PS. Odin ja Cerberus tuntuu tällä hetkellä varteenotettavimmilta.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Hei! Meitä on sellanen 7 hengen porukka joista 5 ainakin aktiivisempaa. Alotettiin kaikki peli ihan eka kertaa pari viikkoa takaperin ja pelaillaan Zodiark -serverillä. Meillä on oma FC nimeltä ShaManiacs ja lisää suomalaisia mahtuis kyllä mielellään mukaan. Ekat meistä alkaa olla main classilla 50lvl. Jos kiinnostaa ja satutte tuolla serverillä olemaan niin etsikää meidät käsiin. Kaiken tasoiset pelaajat tervetuloa. Laittakaa pelissä viestiä henkilölle Harald Hittavainen. :)
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Hmm. Ei ole vähään aikaan tässä käyty. Vai Zodiarkilla on ok suomi-yhteisö? Tein itse ekan hahmoni Mooglelle ja on siinä 19 levun paikkeilla. Jos nyt haluan siis Zodiarkille niin kannattaisiko vain tehdä uusi hahmo vai siirtää olemassa oleva uudelle palvelimelle? Jälkimmäinen on kyllä rahaa vievää...
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

19 leveliä on päivän homma, ei mitään järkeä siirtää hahmoa kun se makssa sen 15€ Uutta vaan kehiin.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Ajattelin antaa uuden mahdollisuuden tälle, tosin pc:llä tällä kertaa :) yritin demoa kokeilla joskus pleikkarilla, mutta eihän se lähtenyt edes päälle silloin ja jäi sit koko homma siihen :( Steamissa näyttäis olevan 9,99e ja eka kuukausi tietty sisältyy hintaan.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Ajattelin antaa uuden mahdollisuuden tälle, tosin pc:llä tällä kertaa :) yritin demoa kokeilla joskus pleikkarilla, mutta eihän se lähtenyt edes päälle silloin ja jäi sit koko homma siihen :( Steamissa näyttäis olevan 9,99e ja eka kuukausi tietty sisältyy hintaan.

Hienoo hienoo, toivottavasti päätät jatkaa pelaamista. Tosin jos on suunnitelmissa pelata muitakin pelejä ei välttis kannata :D
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Mä oon alkanu kiinnostuu tästä,et oiskoha hyvä peli?

Eipä tätä voi kuin kehua. Puolitoista vuotta sitten aloitin eikä tahti ole laantunut, vieläkin päivittäin kirjaudun sisään. Toki itse teenkin ihan kaikkea, stooria, HC-raidaamista, craftaamista, keräilyä, useempien jobien levelitystä ja gearitusta. Ainut mitä en vielä ole edes kokeillut on Chocobo Racing, Lords of Verminion ja PvP matsit. Plus harvemmin tulee käytettyä aikaa glamoureihin, tänään käytin ensimmäisen Fantasiani ja vaihdoin rotua.

Erittäin hyvä, koukuttava peli, jota voi suositella etenkin niille joilta löytyy aikaa ja mahdollisesti XIVtä pelaavia kavereita jotka voi vähän alussa neuvoa ja auttaa. Ja myös niille, joilla on vähän vähemmän aikaa käytössä, mutta haluaa silti keskittyä johonkin spesifiin alueeseen pelissä (yhdellä jobilla pärjää hyvin, craftaaminen/keräily/HC-raidaaminen ei ole ainoita tapoja nauttia pelistä).

Peli toimii yhtä hyvin konsolilla kuin PCllä, vaikkakin PC ja PS pelaajat jos haluavat äänellä kommunikoida keskenään joutuvat vähän kikkailemaan. PS3 alkaa olla vähän siinä rajalla että kannattaako peliä hommata ko.alustalle, etenkin kun seuraava laajennus, 4.0 tuskin tulee vanhalle genille enää. Ei vaadi PS+ jäsenyyttä, mutta kuukausimaksullinen peli on kyseessä, about 10-15€? Ei muista paljonko itse maksan kun menee automaattisesti kortilta joka kk.

Niin ja pakollinen humble brag loppuun: saatiin viimein Thordan EX nurin. Meillä pölkkypäillä kesti muutama kymmenen ylimääräistä yritystä mutta tulihan se sieltä :)
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Nostetaas threadia ylös taas, free login kampanjaa tarjolla patch 3.2 ja uuden PvP moodin kunniaksi:

http://eu.finalfantasyxiv.com/lodestone/topics/detail/6b25b4ebfe7980ad1fe7cc8944dfce20a20dd2d5

Paljon hyviä asioita tapahtui tässä patchissa: craftaaminen on nyt arvokasta, uudistettu materiameldaus tuo ainakin jonkin verran kustomointimahdollisuuksia varusteisiin, kasuaali-Alexander on hieman kompeksimpi ja mekaniikoiltaan mielenkiintoisempi ja Savage on ilmeisesti vähän paremmin tuunattu että tälläinen midcore raideri saattaa joskus sen läpi vaikka päästäkin. Uusi extreme primalkin, Sephirot (The Fiend, ei se nättipoika miekan kanssa) on hyvä, tarjoaa vieläkin haastetta vaikka sitä jonkun verran ollaan jo farmattukin.

Uudesta PvP moodista eli Feastista en voi sanoa kun en pelaa PvPtä mutta kuulemma jo pelkästään Grand Company rajoituksen poistaminen tekee siitä mielekkään?

Suoraan sanottuna 3.0-3.1 oli aikasen surkeeta räpellystä. Siellä oli vielä se pitkä tauko 3.0 ja 3.1 välissä ja kun kontentti oli mitä oli en ihmettele vaikka porukka olisi kiittänyt ja kumartanut kauniisti. Mutta jos vähänki polttelee käydä katsomassa mikä on meno nyt, niin suosittelen lämpimästi. ("Free Login" on vain palaaville pelaajille joilla on tilaus ollut tauolla 30 päivää tai enemmän)
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

23.4 tapahtuu helsingissä Final Fantasy XIV -yhteisöpäivä.

Meno alkaa klo 12 Helsingin Sörnäisissä sijaitsevalla Maximum Gaming -pelitalolla.
Ohjelmassa tietenkin XIV:n pelailua, visailuja, herkkuja ja yllätyksiä kaikille!


Jos haluat ottaa ystäväsi mukaan ja hän ei pelaa XIV:tä, annetaan hänelle paikan päällä ilmaiseksi pelikoodi!

FB-eventti: https://www.facebook.com/events/212438455783076/


Tervetuloa!
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Uus hahmo alotettu ja vasta lvl 58 joten menee hetki et pääsee taas tosta endgamesta nauttimaan [emoji16] mutta kummasti taas piristi pelaamista kun siitä ainasesta varuste grindistä siirty taas seikkailemaan ja levelittämään hahmo.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

mistä löydän gold primary tools lv1 ei löydy mistään hävisi mun tavaroista se ?
miten pääsee tekemään blacksmit hommia?
 
Ylös Bottom