Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XIV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Final Fantasy XIV

voisko joku vastata saako bard käytää The Limitless Blue (Hard) / Bismarck vai ei mulla menee hermot tuohon aina muka löytyy
minusta se mikä kukaan muu ei tee virheitä mukamas tuossa :mad::mad::mad:

Olet kuitenkin jo noinkin pitkällä ja perusasiat on täysin hakusessa? Kyllä saa käyttää bardia. Miksi ei saisi?

Luultavasti teet niin surkeaa DPS että porukka ei jaksa katsella sitä, Bismarck kun on lähes pelkkä DPS race. Asiaa ei auta että Bardin DPS on muutenkin heikompi kuin muiden DPS classien. Varsinkin jos käytät niitä lauluja jotka alentaa omaa DPS tai jos et osaa kunnolla skillirotaatiotasi.

Kyllä tämä peli kauan kädestä pitää kiinni mutta jossain vaiheessa sitä pitäisi vaan jo ruveta osaamaan. :(

item level on 139 ei oo heikko DPS. mutta voin tarkistaa mistä sen näkee
mutta ne on sitä pc porukkaa ne idiootti

ei tarvitse alkaa syyttelemään toista yritäm vaan kysyä apua :mad:
mistä sen DPS näkee. pelaan ps4 enkä tietokoonella.siis mistä sen DPS näkee ps4
oon läpäisyt tämän ilman mitään ongelmaa Crystal Tower

sain tietää että jos pelaa PS4 niin ne laitaa ne heti ulos äsken kävi minulle ja toiselle joka pelaa ps4 ulos siitä

Viimeksi muokannut moderaattori:

ei tarvitse alkaa syyttelemään toista yritäm vaan kysyä apua :mad:
mistä sen DPS näkee. pelaan ps4 enkä tietokoonella.siis mistä sen DPS näkee ps4
oon läpäisyt tämän ilman mitään ongelmaa Crystal Tower

sain tietää että jos pelaa PS4 niin ne laitaa ne heti ulos äsken kävi minulle ja toiselle joka pelaa ps4 ulos siitä

Et sä pleikkarilla sitä DPS näekään juuri mitenkään, tietokoneella sitten taas saa ladattua kaikenlaista DPS-mittaria joilla optimoida damagen tuottoa, mutta ei niiden perään kannata haikailla.

Mut sun kannattaa varmaan youtuben kautta tutustua bardin skillirotaatioihin, miten saat parhaiten tehtyä damagea ja olemaan hyödyksi. DPS on niin paljon muutakin kuin pelkkä item level. Vaikka sulla ois ilv200, niin et silti tee hyvää damagea jos et osaa pelata sillä. Eli katso youtubesta vinkkejä, kaikki pääsee helpommalla. Ei ne sua heitä sen takia pois kun pelaat PS4:llä, ne heittää sut sen takia pois kun et nyt vain ihan oikeasti osaa pelata niin että saat kaiken irti bardistasi. Nuo trialit ja dunkkikset mitä lisärissä tulee niin ne on jo sellaisia että ne vähän vaatii pelaajalta jotain, peli kun olettaa että pelaaja alkaa olemaan melko veteraani ja tuntee hahmonsa ja tietää miten sillä pelataan, haasteet ovat silloin sen mukaisia.

Mulla oli itelläki Ninjan kanssa vähän tekemistä, ja on vieläkin, alkuun en juurikaan panostanut rotaatioon. Sitten vähän tutustuin aiheeseen ja sillä on nyt ihan erilaista pelailla tällä hetken, damagea tulee niiiiin paljon enemmän ja saan sinne väliin heitettyä vielä useampaa damage on time -skilleja ja debuffeja jotka entisestään boostaa damagea, pystyn olemaan hyödyksi. Joten katso youtubesta miten homma menee bardilla.

Crystal Tower nyt on niin helppo muutenkin että sen menee vaikka silmät kiinni heikoimmillakin kamoilla, ja ei pitäisi olla mitään ongelmaa noilla sun kamoilla, joten siihen ei kannata verrata mitään uusimpia Trialeja jotka vaativat jo pääsääntöisesti kovaa DPSiä.

pääsin läpi kun tuli oikea porukka jokka eivät kokoajan kyselleen dps levelliä
muuta sitä edellisessä ryhmässä oli 2 ps4 pelaaviä kaikki muut lopettivat pelaamisen juuri sen takia näin ne sano
ymmärrän englantia mutta in vaikea puhua ja kirjoittaa

Oudolta kuulostaa että konsolipelaajia potkittaisiin pois.
Tuota dps mittaria itse kaipasin ps4:lle juuri sen takia että olisin voinut itse löytää niitä rotaatiota jotka toimii minun pelityylille. Olisi se vaikka käytössä pelkässä nukke treeneissä, jos ei muuten.

Sit jos niitä DPS mittareita käyttääkin kannattaa olla ihan hissukseen muiden pelaajien DPS numeroista koska muuten SE puuttuu siihen touhuun. Koska ne mittarit on kiellettyjä.

niipä onneksi niitä ei oo ps4 eikä tarvitsis olla edes pc

No kyllähän dps mittari nyt olis ihan ehdoton ! ainakin wowissa moinen addoni toimi loistavasti, niin ja siitä myös näki hiilaukset ja muut. esim. Blizzardin linja on ollut hyväksyä addonit. Kyllä muo nyt kiinnostaa paljon sitä lämää tulee depsillä tehtyä, koska sehän depsin homma on ja tuosta näkis ne mainitut rotaatiot jne. Tossa adissa ainakaa minä en näe mitään vikaa. Ehkä squaren pitäs taipua(mitä ilmeisemmin myös joutuu) tässä asiassa, koska tuskin he sitä PC pelaajilta pystyy kitkeen millään pois. Myöskin suurin osa pelaajista nämä haluaa pitää ja varmasti myös paljon pelaajia tullut wowin puolelta FFXIV ja ovat adeihin tottuneet, koska pelin suosio on kasvussa, niin jostain ne pelaajat tulee, yleensä toisista morpeista. Morppi pelaajat on varmaan yksi genre "uskollisin" pelaajakunta.

heisan

miten peliä voi tai pitäisi jatkaa pelasin läpi sen heanvenward ja sais tulla storyy äkkiä jatkoa

No kyllähän dps mittari nyt olis ihan ehdoton ! ainakin wowissa moinen addoni toimi loistavasti, niin ja siitä myös näki hiilaukset ja muut. esim. Blizzardin linja on ollut hyväksyä addonit. Kyllä muo nyt kiinnostaa paljon sitä lämää tulee depsillä tehtyä, koska sehän depsin homma on ja tuosta näkis ne mainitut rotaatiot jne. Tossa adissa ainakaa minä en näe mitään vikaa. Ehkä squaren pitäs taipua(mitä ilmeisemmin myös joutuu) tässä asiassa, koska tuskin he sitä PC pelaajilta pystyy kitkeen millään pois. Myöskin suurin osa pelaajista nämä haluaa pitää ja varmasti myös paljon pelaajia tullut wowin puolelta FFXIV ja ovat adeihin tottuneet, koska pelin suosio on kasvussa, niin jostain ne pelaajat tulee, yleensä toisista morpeista. Morppi pelaajat on varmaan yksi genre "uskollisin" pelaajakunta.

Kyllähän se add-on teknisesti toimii, mutta se ei olekaan ongelma vaan se että porukka voi (ja) käyttää kyseistä add-onia muiden pelaajien kiusaamiseen. FFXIV:ssä kuitenkin porukka on vielä suhtkoht asiallista enkä minä ainakaan halua WoWissa nähtyä paskaa toisilta pelaajilta tähän peliin, tosin sitä jo jossain määrin esiintyy.

Toisaalta tällä hetkellä DPS classeillä ei ole mitään mahdollisuutta arvioida omaa suorituskykyään ilman näitä epävirallisia dps-mittareita, ja tämä ei ole myöskään kovin optimaalista. Nyt ero huonon ja hyvän DPS välillä voi olla massiivinen, koska huonot DPS harvoin saavat sitä arvokasta feedbackiä omasta suorituksestaan (joka ei tulisi eliittien vittuiluna) niinkuin tankit ja healerit saavat. Esim. arit73 olisi varmasti mittarista hyötynyt.

Eli mielestäni tässä on huono ja hyvä tapa toimia, ja SE:n pitäisikin taipua sen verran että saataisiin yksilöllinen DPS-mittari joka mittaa vain omaa suoritusta verrattuna vaadittavaan suoritukseen, ja tehtäisiin samalla mahdottomaksi esim. sen linkkaaminen suoraan chattiin. Kaikkien pelaajien suoritusta mittaava DPS-mittari sen sijaan pitäisi pysyä edelleen "kiellettynä".

Yksi keinohan on nuo training dummies nuket joita on joko oman kämpän pihalla tai lähellä isoja kaupunkeja. En tiedä miten hyvää palautetta ne antaa ja auttaako ne sitten siihen kun tosissaan taistellaan mutta ainakin näkee porukkaa tuntikaupalla harjoittelemassa omia rotaatioita ja miten paljon ne tekee damagee.

miksi ei pääse sisään kirjautumaa ff ei edes päästä etusivulle mistä vois kirjautua.

KOCH Media / Square Enix järjestää pienen Final Fantasy XIV: A Realm Reborn / Heavensward -yhteisöillan Helsingissä 12.9.15.

Tarjolla on sitten ainakin pizzaa ja limua ja kaikkea muuta kivaa. =)

https://www.facebook.com/events/1205773306106842/

Tarkoituksena on siis pelata yhdessä ja sitten osallistua Final Fantasy -visaan, jota en ole vielä tehnyt, mutta teen ihan kohta. Ja sitten hommaan meille kivat palkinnot.

Jos on kysyttävää, niin tuosta facebook-tapahtumasta löytyy mun yhteystiedot.

P.S. Oon siis KOCH Medialla / Square Enixillä töissä, teen PR:ää ja yhteisöhommia pohjoismaissa.

P.P.S. Mun white mage on vasta tasolla 52 enkä saa millään Odinia tapettua, hjälp.

Kovasti kuumottelee tämä kokoajan,, mutta tuo rahatilanne pitää minut vielä jonkin aikaa erossa tästä. Jos sattuu tuohon ajankohtaan siellä helsingissä pyörittyä, niin voisin ehkäpä tulla katselee mikä meno. Facebook on ollut poissa jo kotvasen ajan ja en pysty painamaan tuota ehkä namiskuukkelia.

Kovasti kuumottelee tämä kokoajan,, mutta tuo rahatilanne pitää minut vielä jonkin aikaa erossa tästä. Jos sattuu tuohon ajankohtaan siellä helsingissä pyörittyä, niin voisin ehkäpä tulla katselee mikä meno. Facebook on ollut poissa jo kotvasen ajan ja en pysty painamaan tuota ehkä namiskuukkelia.

Hahaa, hyväksyn :D mutta olisi todella kiva juttu, jos pääsisit tulemaan pelaamaan meidän kanssa.

Patch 3.1 kolkuttelee ovella. Tälläistä sisältöä seuraaa patchi tarjoaa.

- 2 uutta dungeonia. Pharos Sirius Hard Mode ja St Mocianne Arboretum
- Uusi raidi, Void Ark. Ei mennyt omat arvaukset ihan putkeen, mutta jes! :D
- Golden Saucer saa uuden minipelin, Lord of Verminionin, jossa omat minionit ottavat mittaa toisistaan
- FC-talojen muokaaminen. Valaistukset jne...
- Koko ryhmän välinen TP-systeemi. En kyllä tiedä miten tämä tulee toimimaan.
- Level 50. dungeonit antavat nyt expaa
- Joku ilmalaivasysteemi
- Jotkut tietyt vanhat mountit saavat lentokyvyn
- Armoreita voi nyt sovittaa useampia samaan aikaan. JESH!
- Triple Triadiin uusia kortteja
- Gold Saucer challenge log
- Multiple-slot items can now be glamoured.
- Free Companyn nimeä voi vaihtaa

Patch tulee ulos lokakuussa

Tuosta Void Arkista. Olen vähän pettynyt, koska odotin jotain vanhaa mestaa vanhoista Final Fantasyista. Jotenkin nämä "tehdastunnelma-mestat" on jo niin nähty Heavenswardissa. Aetherochemical Research Facility, Fractal Continuum ja tietysti Alexander.

Jestas että kuulostaa hyvältä patchilta taas, tässä on siis vielä parisen kuukautta aikaa levelöidä uus hahmo jonka tein :D samalla vaihdoin serveriä Zodiarkilta Odinille.

Ylös Bottom