Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
ei tarvitse alkaa syyttelemään toista yritäm vaan kysyä apua
mistä sen DPS näkee. pelaan ps4 enkä tietokoonella.siis mistä sen DPS näkee ps4
oon läpäisyt tämän ilman mitään ongelmaa Crystal Tower
sain tietää että jos pelaa PS4 niin ne laitaa ne heti ulos äsken kävi minulle ja toiselle joka pelaa ps4 ulos siitä
Sit jos niitä DPS mittareita käyttääkin kannattaa olla ihan hissukseen muiden pelaajien DPS numeroista koska muuten SE puuttuu siihen touhuun. Koska ne mittarit on kiellettyjä.
niipä onneksi niitä ei oo ps4 eikä tarvitsis olla edes pc
No kyllähän dps mittari nyt olis ihan ehdoton ! ainakin wowissa moinen addoni toimi loistavasti, niin ja siitä myös näki hiilaukset ja muut. esim. Blizzardin linja on ollut hyväksyä addonit. Kyllä muo nyt kiinnostaa paljon sitä lämää tulee depsillä tehtyä, koska sehän depsin homma on ja tuosta näkis ne mainitut rotaatiot jne. Tossa adissa ainakaa minä en näe mitään vikaa. Ehkä squaren pitäs taipua(mitä ilmeisemmin myös joutuu) tässä asiassa, koska tuskin he sitä PC pelaajilta pystyy kitkeen millään pois. Myöskin suurin osa pelaajista nämä haluaa pitää ja varmasti myös paljon pelaajia tullut wowin puolelta FFXIV ja ovat adeihin tottuneet, koska pelin suosio on kasvussa, niin jostain ne pelaajat tulee, yleensä toisista morpeista. Morppi pelaajat on varmaan yksi genre "uskollisin" pelaajakunta.
Kovasti kuumottelee tämä kokoajan,, mutta tuo rahatilanne pitää minut vielä jonkin aikaa erossa tästä. Jos sattuu tuohon ajankohtaan siellä helsingissä pyörittyä, niin voisin ehkäpä tulla katselee mikä meno. Facebook on ollut poissa jo kotvasen ajan ja en pysty painamaan tuota ehkä namiskuukkelia.