Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XIV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Final Fantasy XIV

No niin RR lopputekstit tossa just pyöri ruudulla, olihan dramaattinen loppuhuipennus ;) Muuten oli aikas loistava muusiikki lopputekstien aikana ! Matka jatkuu sit heavenswardissa, ehkä kuitenkin vie archeri/bard vie 50 lv jotenkin helpompia noi ranged classit dunkuissa kuin melee depsit, bardilla taitaa olla vie hyvät pt buffit.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Mikäköhän taitaa olla se Heavenswardin 24:n pelaajan raidi? Vai onko sellaista edes tulossa?

Oma veikkaus Heavenswardin löpun perusteella olisi
Final Fantasy IV:n kuu (kristallipalatsi ja kuun ydin), kun Heavenswardin lopussa ne kaksi Asciania jutteli kuussa. Bosseina olisi tietysti 4 elementtikeisaria ja Zeromus.

Jo pelkästään tämän kuuleminen XIV:ssä olisi jo nannaa :D
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

tiedän antaaa tälläisen Good Intentions
mutta ei päästä sinne pitääkö siinä tehdä
The Navel Hard
The Howling Eye Hard mutta mistä loöydän noi hard ja pitääkö ne käydä ennen kuin pääsee tuohon tehtävää

No pitää pitää, sanoin sulle jo päivemmällä. Muistaakseni noi saa avattua hard ifritin jälkeen Waking Sands nimisestä paikasta. Se on se vanha tukikohta enne ku muutetaa mor dhonaan. Googlaa jos et löydä
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

joo se on tehty mutta ei oo auennyt the nalval hard

[h=1]In a Titan Spot[/h]
Jump to: navigation, search
Primal Quest

[TH="width: 30%, bgcolor: #8dd9ff, align: right"] Quest Giver [/TH]
[TD="bgcolor: #dcf3ff"] Y'shtola - The Waking Sands (x6, y5) [/TD]

[TH="width: 30%, bgcolor: #8dd9ff, align: right"] Requirements [/TH]
[TD="bgcolor: #dcf3ff"] Level 50 [/TD]

[TH="width: 30%, bgcolor: #8dd9ff, align: right"] Items Needed [/TH]
[TD="bgcolor: #dcf3ff"]
[/TD]

[TH="width: 30%, bgcolor: #8dd9ff, align: right"] Reward [/TH]
[TD="bgcolor: #dcf3ff"]
Unlocks The Navel (Hard) [/TD]

[TH="width: 50%, bgcolor: #8dd9ff"] Previous Quest [/TH]
[TH="width: 50%, bgcolor: #8dd9ff"] Next Quest [/TH]
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

joo se on tehty mutta ei oo auennyt the nalval hard

Niinku sanoin sulle jo aiemmin, mene sinne Waking Sandsiin, siellä on tehtävän antajat jolta saa ton Garuda Hardin ja Titan Hardin auki.

Sä et pääse Titaniin (the navel) ennen kuin oot Garudan (howling eye) vetänyt, joten se ensin.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

selvä.
miksi mut potkitaa kokoajan pihalle keeper of the lake vaikka teen oman homman siinä varmaa sen takia kun en puhu enlangtia
alkaa otaa päähän
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

selvä.
miksi mut potkitaa kokoajan pihalle keeper of the lake vaikka teen oman homman siinä varmaa sen takia kun en puhu enlangtia
alkaa otaa päähän

Jotkut on urpoja, älä lannistu. Onhan sulla varusteet kunnossa jotta pystyt tekee sun homman tehokkaasti? Millä roolilla pelaat, dps, healer, tankki?
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

acher level on 51 mutta se laskee dungeoon 50 on hp yli 7000 nyt oon kokeillut 6 kertaa tuota edellista mutta yritän edellee alkaa vaan ottamaa päähän.
sellainen kysymys voiko serveria vaihtaa keskin johokon muuhun ?
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

acher level on 51 mutta se laskee dungeoon 50 on hp yli 7000 nyt oon kokeillut 6 kertaa tuota edellista mutta yritän edellee alkaa vaan ottamaa päähän.
sellainen kysymys voiko serveria vaihtaa keskin johokon muuhun ?

Voi vaihtaa mutta se kaiketi maksaa, enkä oikein tiedä miten se vaihto tapahtuu. Mutta ei se serverin vaihto auta tuossa dunkkiksen tilanteessa mitään, peliryhmät kun kootaan vissiin kaikilta euroopan servereiltä.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

acher level on 51 mutta se laskee dungeoon 50 on hp yli 7000 nyt oon kokeillut 6 kertaa tuota edellista mutta yritän edellee alkaa vaan ottamaa päähän.
sellainen kysymys voiko serveria vaihtaa keskin johokon muuhun ?


Paljon sulla on item lv siis varusteissa, ilmeistesti ihan ok koska toi sun hp on noin korkee ? onko sulla se archerin jobi siis bardi auki ?
Serverin voi vaihtaa, mut se maksaa ja ei se taida tohon auttaa.

[video=youtube;F7rbsXNqRtY]https://www.youtube.com/watch?v=F7rbsXNqRtY[/video]
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

110 on itei level kaikissa
mutta ne ihmettelee miksi oon acher


Niin sen archerin jobi on Bard joka kantsii ottaa käyttöön sen saa archer lv 30, mut pugilist pitää olla 15lv. Bard käyttää samoja skillejä kuin archeri ja jouskaria, mut saa hyviä pt buffeja tän takia varmaan ihmettelevät, vaikka eipä se nyt pitäs olla niin iso asia tai no mun mielipide.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

en oo koskaa kuulut tuolaisest eli pitääkö olla joko toinen ammatti vai siellä acher paikassa on joku 15lvl tehtävä mutta en pääse sinne se on lukittu ?
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

110 on itei level kaikissa
mutta ne ihmettelee miksi oon acher


Meet nyt uldahiin pugilist kiltaan ja hyväksyt siellä pugin classiksi ja nostat sen lv 15 ja sen jälkeen meet takasi archerikiltaan tämän jälkeen pitäis olla auki tehtävä/tehtäviä siellä, jotka vie sut bardin aukasuun. Niin se bard on sitte kait levulta 30 sit nostelet sen ylös päin. Niin ja kun meet sinne archerikiltaan takasi niin muista laittaa jouskari aseeksi no ainakin varmuudeksi ;) et ei jää siitä ainakaa roikkuun en tie onko tarvis mut.....
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

110 on itei level kaikissa
mutta ne ihmettelee miksi oon acher

tässä pelissä on vähän erinlainen tämä classi sydeemi kuin yleensä morpeissa, kaikki classit/jobit on yhden hahmon sisällä ja myöskin niistä on isoa hyötyä kun saa toisen classin skillejä käyttöön toiselle classille/jobille. Tämä on ehkä tämän pelin isoin etu muihin morppeihin nähden. Niin ja sekin + on vie ett saat niillä alemman lv classeilla 100% enemmän expaa, eli ne on suht nopee levuttaa ja siis kaikki mitä oot sillä ekalla avannu, mountit yms. on myös auki kaikilla classeilla.
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

Anteeksi Viellä mutta nyt oon tehnyt se bard pgl mitäs sitten ja mistä se löytyy ja minkä luokan otan käytöön ? :confused:
 
Vastaus: Final Fantasy XIV

miksi mut potkitaa kokoajan pihalle keeper of the lake vaikka teen oman homman.
nyt edes kukaan ei sano mitään vaan lennän pihalle ilman mitään selvää syytä
 
Ylös Bottom