Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FINHL - virallinen topic

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sami Runtu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FINHL - virallinen topic (TIEDOTUS PE 16.1. - EKA VIESTI)

Nyt olisi Calgary Flames joukkue vapaana.
Itseltä loppui kiinnostus ja aika tähän liigaan, niin päätin erota. :)

Tietääkseni turnauksen ylläpitäjä pitää jonkinlaista listaa kuka pääsee ensimmäisenä mukaan jos joku lopettaa kesken.

Gt: Kipetzi voidaan mun puolesta heittää ulos liigasta. Tehtyäni kolmannen erän alkuun 5-1 maalin kaveri sammutti boksin välittömästi ja lähti pois. Melkoista herrasmies työskentelyä.

Pois vaan tuollaisia ei kaivata.

Blackbullin kans tällä kertaa tiukka peli, kun hävisin jatkoajalla 5-6. Oli taas tyylikäs lopetus kun kiekko ei vaan lähteny sun jätkän lavasta mutta olen tyytyväinen niiden meidän vaihtojen takia, koska ne oli mun kannalta ainakin onnistuneita. Staios hyvä esimerkki, pelipaikka puolustaja mut pelaa mulla 2. kentän keskellä ja teki sua vastaan 2+0. Gerberiin en oikeen ole tyytyväinen kun 6/8 vedosta menee sisään. Sullakin veska oli aika mukavasti maassa ja sitä kautta mulle ilmaisia maaleja.

Kipetzi ja Nikzibit poistuneet.

Tämä liiga on jo niin pitkällä (kohta 30 matsia aktiivisimmilla) että ei oteta enää uusia kun olisi niin kova kiriminen. Laitoin kuitenkin hetki sitten alustavaa infoa liigan seuraajasta johon mahdollista päästä hyvillä peliesityksillä! :)

Kipetzi ja Nikzibit poistuneet.

Tämä liiga on jo niin pitkällä (kohta 30 matsia aktiivisimmilla) että ei oteta enää uusia kun olisi niin kova kiriminen. Laitoin kuitenkin hetki sitten alustavaa infoa liigan seuraajasta johon mahdollista päästä hyvillä peliesityksillä! :)

Harkitse nyt vielä:) pystyn pelaamaan sen 8peliä per päivä tarvittaessa jos vastustajia löytyy:rolleyes:

Harkitse nyt vielä:) pystyn pelaamaan sen 8peliä per päivä tarvittaessa jos vastustajia löytyy:rolleyes:
Koodi on aktiivisin änärin pelaaja jonka tiedän ja saisi varmasti muut peleissä kiinni melko nopeasti. Mukaan vain minun puolesta.

Mites muute käy kun esim. Kipetzin kanssa oon jo molemmat pelit pelannu et pitääkö pelata uuden käyttäjä kaa pelit uudestaan..??

Mites muute käy kun esim. Kipetzin kanssa oon jo molemmat pelit pelannu et pitääkö pelata uuden käyttäjä kaa pelit uudestaan..??

Pakkohan sen on niin mennä, että liigasta poistuneiden kanssa pelatut pelit mitätöityy. Muutenhan siinä ei oo mitään järkeä. Varsinkin jos tilalle ei ehdi tulla ketään niin toiset saisi enemmän pelejä kuin toiset.

Pakkohan sen on niin mennä, että liigasta poistuneiden kanssa pelatut pelit mitätöityy. Muutenhan siinä ei oo mitään järkeä. Varsinkin jos tilalle ei ehdi tulla ketään niin toiset saisi enemmän pelejä kuin toiset.

Juuri näin siinä käy.

3 on lähtenyt ja poistan loput roikkujat viimeistään huomenna kun ei näytä pelihaluja tai aikaa olevan. Uusia ei enää oteta, koska kärjellä on jo 20-30 matsia läjässä, tulee liikaa kirimistä. Hoidetaan homma pienemmällä porukalla tyylikkäästi loppuun ettei tarvi venailla.

Juuri näin siinä käy.

3 on lähtenyt ja poistan loput roikkujat viimeistään huomenna kun ei näytä pelihaluja tai aikaa olevan. Uusia ei enää oteta, koska kärjellä on jo 20-30 matsia läjässä, tulee liikaa kirimistä. Hoidetaan homma pienemmällä porukalla tyylikkäästi loppuun ettei tarvi venailla.

Entäs miten käy treidattujen pelaajien kanssa?

Varmaksi en osaa sanoa, mutta enpä usko että käy kuinkaan.

Tähän väliin huumoripläjäys ilmoittautumisketjusta:

Vastaus: NHL09 -liiga käyntiin!

Juu no haistakaa kaikki paska niin katotaan sit et kuka jaksaa playoffiin. ny loppu paskanjuhaminen! im cool boys
Last edited by ****; 15.01.2009 at 06:42.

Naseva kommentti kaverilta joka on näköjään juuri poistanut itsensä liigasta... :D

Juuri näin siinä käy.

Jeps, meikäläisenkin voi potkia pihalle tai jos vauhtoehtoisesto kerkeän ennen teikäläistä boxille niin eroan sitten ihan oma-aloitteisesti. En silloin ilmoittautuessa tajunnut, että tämä on näin paljon aikaa vaativa liiga. 16 peliä per viikko olisin ehkä juuri ja juuri pystynyt pelaamaan, mutta nykyinen tahti on jo hieman liikaa. Hieno homma kuitenkin, että suurimmalla osalla näyttää pelihaluja olevan:). Akihanin innostus liigaa kohden meinasi saada meikäläisenkin vielä toisiin aatoksiin, mutta sitten tajusin kuitenkin sen tosiasian, että nykyisessä tahdissa en tule pysymään mukana. Tuo EASHL- joukkueen kanssa pelaaminen menee kuitenkin omissa kirjoissani tämän liigan edelle. Katsotaan jos joskus tulevaisuudessa olisi tälläiselle liigalle paremmin aikaa.

Minut voi myös poistaa liigasta, koska tuo oma änärini on rikki. Ja uuden ostan ehkä ensi viikon aikana, joten jäisin paljon jälkeen peleissä.

Naseva kommentti kaverilta joka on näköjään juuri poistanut itsensä liigasta...

koita sinä Runtu laatia säännöt heti alkuun! ei kaikil oo aikaa ja tahtoa jauhaa tota tahtii mitä pitäs.

Anteeksi:D Eka peli sua vastaan oli aika kaamea omalta kannalta, 5-1 vai 6-1kö se päätty, joten kun tein ekan maalin tokassa matsissa, yritin puolustaa mahollisimman hyvin paikat sulta pois. Kyllä kuitenkin huomasin että kokonaisuutena olit molemmissa huomattavasti parempi. Tärkeät pisteet mulle jos aattelin pleijareihin päästä.

Nyt kun olen sulatellut asiaa hetken aikaa niin pakko se on todeta että ihan hyvin onnistuit pitää mut nollissa. Sehän oli kuitenkin taktinen ratkaisu jonka teit ja onnistu hyvin. Eipä siinä loppujen lopuksi mitään nokan koputtamista ollut.

Samalla pahoittelut kaikille jotka yritti eilen lauantaina mua haastella peleihin. Olin kyllä linjoilla mutta kavereiden kanssa pelailtiin 2vs2 matseja niin en viittiny siinä alkaa yksin pelailemaan tai muutenkaan vastailemaan teidän viesteihin kesken pelien.

Normaalisti kyllä pyrin ottamaan haasteita vastaan mahdollisimman paljon.

Jeps, meikäläisenkin voi potkia pihalle tai jos vauhtoehtoisesto kerkeän ennen teikäläistä boxille niin eroan sitten ihan oma-aloitteisesti. En silloin ilmoittautuessa tajunnut, että tämä on näin paljon aikaa vaativa liiga. 16 peliä per viikko olisin ehkä juuri ja juuri pystynyt pelaamaan, mutta nykyinen tahti on jo hieman liikaa.

Sama juttu. Laskeskelin, että koeviikon takia en millään pääse pelaamaan joka päivä ja silloin kun pääsen, en kovin kauaa ehdi. Joten valitettavasti Floridakin lähtee menemään. Hauskaa oli kyllä ekat matsit. Löysemmällä aikataululla olisi voinut ehtiä.
(mut voi siis heittää pois liigasta jos sitä ei ole jo tehty.)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Voisko joku vielä heittää pienen selvennyksen noihin "paskamaaleihin".
Eli mikäs se nyt on se "etukulmalämäri" vai mikä se oli?
En oo niin paljoo tota pelaillu että tietäisin mikä menee "aina" sisään.

Voisko joku vielä heittää pienen selvennyksen noihin "paskamaaleihin".
Eli mikäs se nyt on se "etukulmalämäri" vai mikä se oli?
En oo niin paljoo tota pelaillu että tietäisin mikä menee "aina" sisään.

Kiertää maalin / luistelee sivulta maalille ja lämää etuyläkulmaan tyyliin 1-2 metrin(vrt.) päästä... soi aina.

Ylös Bottom