Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FINHL - virallinen topic

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sami Runtu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FINHL - virallinen topic (TIEDOTUS PE 16.1. - EKA VIESTI)

Mä jätän myös tän liigan kesken. Pahoittelut tästä.
Aikataulu tulee olemaan todennäköisesti myös minulle pienoinen ongelma ja muutenkin alkaa toi änäri maistuu puulta. Hyviä pelejä kyllä oli kaikkien kanssa ketä vastaan kerkesin pelailla.
Eli Flyers on ainakin vapaana.
 
Vastaus: FINHL - virallinen topic

Laittakaa vaan mulle pelipyyntöjä tai lähettäkää viestiä jos haluutte pelata. Olen tällä hetkellä hiukan kiireinen kun pitää järjestellä codin liigamatseja ja tällä viikolla on aika monta pelii tiedossa mutta saan kyllä ne pelit pelattua kunhan porukkaa on iltaisin paikalla.
 
Vastaus: FINHL - virallinen topic

No voi perse... änärini sitten ei toimi enää, jäkkää aina siihen kun kielen valitsee. Kaikki muut pelit toimivat ihan kiltisti, ja 09 on täydellisessä kunnossa, ei naarmuja, ei sormenjälkiä.. mutta ei toimi silti. Pitää kaverilla testata toimiiko sillä, mutta se meinaa parin päivän odotusta peleihin. Joten taisi leikki jäädä sitten minunkin osaltani tähän. Pitää kattoa jos veljen änäri joutaisi ennen sitä lainaan, niin voisi kyetä pelaamaan vielä, mutta ei luvata että kerkiää.. nytkin jo jäljessä jonninverran. Eli saa potkia pois liigasta. Perkele.

Kiitoksia vain peleistä, uutta 09 vain sitten hankkimaan tässä jahka ei vika selviä.
 
Vastaus: FINHL - virallinen topic

Liiga on kyllä timanttisen kuuloinen ja kaveri pääsikin mukaan. Itse mattimyöhäisenä ilmoitan, että jos jollain jää pelit pelaamatta syystä tai toisesta, niin olen valmis hyppäämään puikkoihin välittömästi. Itsekin olen väsynyt noihin kaikenmaailman rämpyttäjiin noissa nettipeleissä, joten reilu kiekko olisi miellyttävää vaihtelua. Ajanpuutteesta ei ainakaan jää kiinni :)
 
Vastaus: FINHL - virallinen topic

Jätän liigan kesken kun aika ei vain riitä. Lopuille onnea liigaan ja kiitti kaikille jotka minua vastaan pelasivat.
 
Vastaus: FINHL - virallinen topic

Harmi että hankein boxin uudestaan vasta muutama viikko sitten. Vieläkö joku haluaisi perustaa liigan? Sori että lainaan tätä ketjua :/
 
Ylös Bottom