Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

PaulF1N

New Member
¨
Koodi:
[font=lucida console]

[b]STANDINGS (July 1st 2010, 19:30 GMT)[/b]

[b]RANK  PSN ID (TEAM)       GP       W      L    OTL       GF    GA     PTS      %[/b]
    1  salozki (CAR)          25       20       4       1        83     31       [b]41[/b]    82,0
    2  Hesqu (NYR)            25       19       6       0        78     42       [b]38[/b]    76,0
    3  opita81 (TBL)          26       17       7       2        71     51       [b]36[/b]    69,2
    4  Zephydra (SJS)         26       16       7       3        55     44       [b]35[/b]    67,3
    5  verenkantaja (MIN)     17       11       4       2        39     29       [b]24[/b]    70,6
    6  Lateksii (DET)         17       10       6       1        41     34       [b]21[/b]    61,8
    7  jamsku (VAN)           24        8      15       1        36     52       [b]17[/b]    35,4
    8  PaulF1N (CHI)          14        6       3       5        24     23       [b]17[/b]    60,7
    9  KUIVANAKAKKOSEEN (STL) 13        7       6       0        38     32       [b]14[/b]    53,8
   10  antlaa83 (PHI)         21        4      12       5        31     56       [b]13[/b]    31,0
   11  Niksoni85 (CGY)        11        5       5       1        22     20       [b]11[/b]    50,0
   12  CoivuFIN (NJD)          6        5       1       0        17      9       [b]10[/b]    83,3
   13  mamelukki (OTT)        16        4      11       1        15     49        [b]9[/b]    28,1
   14  skog80 (BOS)           21        3      16       2        19     64        [b]8[/b]    19,0
   15  diibis (ANA)            8        0       8       0         5     38        [b]0[/b]     0,0
[/font]

Pelaajavaihdot on suljettu!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 kesäturnausta?

Omat pelitaidot ei lupaa voittoja turnauksesta, mutta saapahan muut pisteitä :D

Joten voisin kyllä olla mukana. Ehkä vielä jossain pelissä osaan tehdä maalejakin. No onhan se toki kiva jos muut saa harjoitella maalintekoa. Tärkeintä ei ole voitto vaan hauskanpito :)
PSN: ruuvi666
 
Vastaus: NHL 10 kesäturnausta?

Joo ihan jees idea, saattaisin ehkä itekkin lähteä mukaan, jos joku haluaa tehdä vaan liigan. Luulen kuitenkin, että kesällä ei kannata sitten tehdä mitään tiukkaa aikataulua, koska varmaan kukaan ei pääse aina pelaamaan. Jos vaan porukkaa kiinnostaa pelata sillon tällön.
 
Vastaus: NHL 10 kesäturnausta?

Mä voin kyllä tehdä ja "ylläpitää" liigaa, olen nimittäin koko kesän kaupungissa ja netin päässä. Missään nimessä ei tosiaankaan mitään tiukkoja peliaikatauluja, periaatteessa kaikkien halukkaiden pitäisi voida osallistua homman jäämättä aikatauluista kiinni. Vaikka heinäkuun loppuun/elokuun alkuun mennessä runkosarjapelit silloin kun ehtii/omaan tahtiin, ja playoffit kun porukka palailee kesälomilta. Keskinäisiä pelejä 1 tai 2, riippuen osallistujamäärästä, kuitenkaan ei liikaa ettei tule kiire. Jotenkin noin, mitä mieltä muut olette?
 
Vastaus: NHL 10 kesäturnausta?

Saattaisin olla halukas "ei niin vakavaan" turnaukseen, kun ei tuosta kesästä oikein tiedä mistä itsensä löytää.. :) :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 kesäturnausta?

Joo nimenomaan tollainen vähän rennompi ote kiinnostaa liigassa. Ei mitään sellaista hampaat irvessä meininkiä jossa saa heti vihat niskaan jos joku tiistai-ilta ei olekaan pelaamassa. Heinäkuu on itselläni vielä hieman arvoituksellinen, mutta lemmikkien takia jo ei voi olla kovin pitkiä aikoja reissussa. Eli kyllä onnistuu. Liigaa pystyyn vaan. Meikä on valmis ottaan vastuulleen liigajumbon tittelin :p
 
Vastaus: NHL 10 kesäturnausta?

Mä voin kyllä tehdä ja "ylläpitää" liigaa, olen nimittäin koko kesän kaupungissa ja netin päässä. Missään nimessä ei tosiaankaan mitään tiukkoja peliaikatauluja, periaatteessa kaikkien halukkaiden pitäisi voida osallistua homman jäämättä aikatauluista kiinni. Vaikka heinäkuun loppuun/elokuun alkuun mennessä runkosarjapelit silloin kun ehtii/omaan tahtiin, ja playoffit kun porukka palailee kesälomilta. Keskinäisiä pelejä 1 tai 2, riippuen osallistujamäärästä, kuitenkaan ei liikaa ettei tule kiire. Jotenkin noin, mitä mieltä muut olette?

No ala tekee vaan liigaa ja laita nimet salasanat ym. tänne. Tosta pelien määrästä, jos 30 pleijeriä lähtee mukaan, 2 kierrosta on ehkä liikaa nyt kesällä, mutta jos osallistujia on joku 10-15, niin 2 kiekkaa vois olla. Mun mielipide siis.
 
Vastaus: NHL 10 kesäturnausta?

Teen liigan illalla kun pääsen kotiin, laitanko nyt sitten vaikka 12 paikkaa, vai olisiko halukkaita enemmänkin. 12 osallistujaa kaksinkertainen sarja olis 22 peliä, ihan mahdollinen siis. No, ehdotelkaa vielä mikä olisi teidän mielestä paras, parin tunnin päästä pääsen leikkarille:)
 
Vastaus: NHL 10 kesäturnausta?

Teen liigan illalla kun pääsen kotiin, laitanko nyt sitten vaikka 12 paikkaa, vai olisiko halukkaita enemmänkin. 12 osallistujaa kaksinkertainen sarja olis 22 peliä, ihan mahdollinen siis. No, ehdotelkaa vielä mikä olisi teidän mielestä paras, parin tunnin päästä pääsen leikkarille:)

Sanoisin ehkä 14, että saadaan varmaan 8 pelaajan pleijarit, tai voihan nitä vaikka 16 olla mun puolesta, jos halukkaita löytyy.
 
Vastaus: NHL 10 kesäturnausta?

mun mielestä 16 ois hyvämäärä ja kaksinkertanen sarja tietenki. ja oon mukana psn:jamsku
 
Vastaus: NHL 10 kesäturnausta?

Okei. 16 paikkaa, kaksinkertainen sarja, liigan nimi ja salasana lukee täällä klo 24.
 
Vastaus: NHL 10 kesäturnausta?

Peliä on tullut tahkottua tasaisesti ilmestymisestä asti, mutta nettiliigaa en ole vielä kokeillut joten nyt mukana.

PSN:mamelukki
 
Vastaus: NHL 10 kesäturnausta?

Liiga on nyt auki.

Liigan nimi: Finnish Beer League
Lyhenne: FBL
Salasana: k6aad98phi

Käytettävät joukkueet: NHL (ei All-Stars)
Säännöt: NHL
Erän pituus: 5 min
Treidit: Kyllä (Treidaaminen suljetaan, kun n. puolet kaudesta pelattu)
Osallistujia: 16, kaksinkertainen sarja, playoffit paras seitsemästä.



Game on!
 
Vastaus: NHL 10 kesäturnausta?

Jeps. Liityin mukaan. Katotaan mitä tulee... :D
Harmi kun suosikkijoukkue PIT oli jo käytössä. Otin sitten Washingtonin jolla ei oo tullut oikein pelattua. Mutta ehkä tässä vielä oppii...
 
Ylös Bottom