Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Annetaan nyt vielä aikaa. Näin kesällä voi porukalla olla matkoja tai muita aikaa vieviä juttuja. Ensi viikolla alan sitten selvittelemään epäaktiivisien kanssa, että missä mennään, ja päätetään mahdollisista toimenpiteistä. Mikään kiire ei tässä kuitenkaan ole.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Sori hei... En oo teini ja perheellisenä on ollut muutakin ohjelmaa. Kun tämä liiga perustettiin sen idea oli kaiketi se, että kesällä pelataan hieman rennommalla aikataululla. Nyt täällä sitten "itketään" kun ei olla joka päivä tai ilta pelaamassa... :confused:

No joo... Mutta anyway... Kyllähän noita pelejä olisi tosiaan tarkoitus hoitaa alta pois kunhan tosiaan aikaa piisaa. Onhan se ymmärrettävää, että porukkaa haluaa multa poimia pisteet talteen. Sen verran aikaa kun on lätkää taas pelannut, että menee taas aikaa siihen kun muistelee mistä lähtee vedot ja mikä olikaan syöttönappi. :D
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Annetaan nyt vielä aikaa. Näin kesällä voi porukalla olla matkoja tai muita aikaa vieviä juttuja. Ensi viikolla alan sitten selvittelemään epäaktiivisien kanssa, että missä mennään, ja päätetään mahdollisista toimenpiteistä. Mikään kiire ei tässä kuitenkaan ole.

Niin... Kuten totesin jo, että liigan perustamisvaiheessa yksi idea oli, että ei oo kiire aikataulu vaan vähän rennompi meno. Mikäli tämä ei enää päde ja kaikki pelit pitää saada pelattua samantien niin mut voi pistää sitten kokonaan liigasta pois koska sellaiseen en pysty eikä se ollut alunperin tämän liigan tarkoituskaan. Tilalle voitte sitten ottaa jonkun aktiivisemman. :cool:
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

joo ej kait tässä ny mikää hätä oo..esim jos sais vaikka runkosarjan heinäkuun loppuu mennes pelattuu ni ois aika jees..
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Niin... Kuten totesin jo, että liigan perustamisvaiheessa yksi idea oli, että ei oo kiire aikataulu vaan vähän rennompi meno. Mikäli tämä ei enää päde ja kaikki pelit pitää saada pelattua samantien niin mut voi pistää sitten kokonaan liigasta pois koska sellaiseen en pysty eikä se ollut alunperin tämän liigan tarkoituskaan. Tilalle voitte sitten ottaa jonkun aktiivisemman. :cool:

Niin... minähän lainaamassasi viestissä juuri sanoin, ettei mitään kiirettä ole. Ehkä ilmaisin itseäni epäselvästi, mutta tarkoitin tuolla "selvittelemisellä" sitä, että lähinnä kysyn porukalta, jotta vieläkö aiotte olla mukana. Eli nou hätä, ketään ei olla potkimassa eikä muuta. Ihmettelen itsekin kyllä, että mikä hoppu täällä tuntuu monilla olevan, kun jo alussa on sanottu, että rennolla aikataululla mennään, ja se pätee.

:)
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Jos tulee peruutuspaikkoja niin täällä olis yks halukas tilalle =)
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Nyt tuli oikeasti sen verran isoja juttuja eteen, että taitaa mun osalta olla tämä liiga tässä. En tiedä ehtisinkö pelailemaan heinäkuussa kuin pelin pari ja noita pelejä olisi kumminkin vielä aika monta edessä runkosarjassa. Valitettavasti. Mielelläni olisin harjoitellut näitä pelejä ja ehkä jopa saanut pisteitäkin jossa pelissä, mutta nyt tilanne on sellainen, että mun tilalle voitte etsiä korvaavaa pelaajaa koska en nyt halua vaikeuttaa muiden pelaamista. Kiitokset kumminkin niille jotka ehtivät mulle liigassa opettaa maalinteon mallia. :D

Onnea ja menestystä muille liigan matseihin :)
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Nyt tuli oikeasti sen verran isoja juttuja eteen, että taitaa mun osalta olla tämä liiga tässä. En tiedä ehtisinkö pelailemaan heinäkuussa kuin pelin pari ja noita pelejä olisi kumminkin vielä aika monta edessä runkosarjassa. Valitettavasti. Mielelläni olisin harjoitellut näitä pelejä ja ehkä jopa saanut pisteitäkin jossa pelissä, mutta nyt tilanne on sellainen, että mun tilalle voitte etsiä korvaavaa pelaajaa koska en nyt halua vaikeuttaa muiden pelaamista. Kiitokset kumminkin niille jotka ehtivät mulle liigassa opettaa maalinteon mallia. :D

Onnea ja menestystä muille liigan matseihin :)

mä voisin tulla tilalle jos muita halukkaita ei oo :)
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Joo GM on nyt ollut lomalla jääkiekosta, palataan asiaan huomenna.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Täältäkin löytyisi mielenkiintoa liittyä liigaan.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Paul miten oot päivitellyt tota sarjataulukkoa tossa etusivulla? :eek:

Saako taulukon jotenkin kopioitua jostain vai kirjoitteletko käsin ? :O
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Vieläkö tämä liiga on elossa?? mikäli on niin koskas alkaa playofsit?
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Erittäin heikolta!! harmi homma! omalta osalta matsit on pelattu jo ajat sitten.

On mullakin niitä kaikkia vastaan keitä joskus edes näkyy onlinessa. Ei näköjään kannata enää lähteä mukaan liigaan, missä ei ole sellasta TJ:tä, kuka oikeesti pitää huolta, että niitä pelejä pelataan. Muuten käy näin.
 
Ylös Bottom