Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Kiitos myös Hesqulle, eka matsi oli ihan kauhee, oikein pyörremyrsky kävi ja verkko heilui koko ajan omassa päädyssä, en saanut edes kunnon hyökkäyksiä aikaan ennen kolmatta erää. Toinen peli olikin tasaisempi, pääsin iskemään alussa pari maalia vähän tuurillakin ja onnistuin pitämään puolustuksen kasassa. Tulokset 5-2 Hesqulle ja 3-0 mulle.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Oliskohan tänään illalla klo 20.30 --> joku näistä jampoista linjoilla?
salozki
CoivuFIN
antlaa83
feedad
mamelukki
ruuvi666
Ps. Tampasta olis kaupan: Ryan Malone VL 83 ja Matias Ohlund PP 83 vaihdetaan pakettina!
jos kiinnostaa niin tarjouksii voi laittaa tänne tai PSN.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Oliskohan tänään illalla klo 20.30 --> joku näistä jampoista linjoilla?
salozki
CoivuFIN
antlaa83
feedad
mamelukki
ruuvi666
Ps. Tampasta olis kaupan: Ryan Malone VL 83 ja Matias Ohlund PP 83 vaihdetaan pakettina!
jos kiinnostaa niin tarjouksii voi laittaa tänne tai PSN.

valitettavasti en. Itsellä aikaa tänään pelailla 17.41 - n. 20.30.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

PaulF1N

Käyttäjän feedad voi potkia ulos sarjasta. Yhteys vastustajaan on katkennut jne. Ei jaksa.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

feedad on nyt poistettu liigasta. Todella harmillista tällainen toiminta muiden pelaajien kannalta, varsinkin kun liigan ulkopuolelle jäi pelaajia, jotka olisivat halunneet mukaan. Toivottavasti kaikki yhä mukana olevat pelaavat liigan kunnialla loppuun. feedadin poistumisen johdosta myös sarjataulukko koki muutoksia, feedadin ottelut ja niistä saadut pisteet on mitätöity. Liiga jatkuu 15 osallistujalla. Päivitetty sarjataulukko on luettavissa aloitusviestissä.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Eikös tohon feedadin paikalle vois ottaa jonkun halukkaan.
Vai mitä ootte mieltä?
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

No liiga on kyllä jo aika pitkällä, joten itse menisin näillä, mutta jos joku aktiivinen peluri löytyy niin mikä ettei.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Mun puolesta vois ottaa jonkun tilalle, jos ottaa nopeasti muita peleissä kiinni. Ja olis muuten ihan kiva, jos porukkaa ois linjoilla, kun melkeen aina on vaan muutama pelaamassa ja niitäkin vastaan olen jo pelannut.

PS. toi feedad juttu hiukan kuulostaa hevonpaskalle, muka "yhteys katkeilee jne", vaikka ei ole pelannut kuin muistaakseni pari peliä ja nekin vissiin ihan sillon liigan alussa.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Onko liigaan jotain jonotuslistaa,kato kun on lomaa töistä ja pystyn nyt pelaa 24/7. :D
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Laitoin pekkapuulle privaa.


Anybody online tänään klo 24---> ?
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Vapaana ollut paikka on myönnetty pekkapuulle. Tervetuloa mukaan! :)


Pelaajavaihdot suljetaan 30.6.2010.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

jes..oiskos tsäännsiä tulla mukaan ku tää herra kerkes ennen mua ilmottaa :p tääl ois varma kaveri vääntämää noi pelit pois ilman luovutusta..
 
Ylös Bottom