Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Nabokov 88 MV
Mitchell 77 KH / Clowe 80 VL

nämä olisi tarjolla. etsin 2. kentän tasoista hyökkiä (79-85kok) ja 83-85kok maalivahtia.
Tarjouksia tulemaan pns:ään vaik.

ps. oliko ny capsit ruuvilla vai kellä, mutta sieltä kiinnostais mv varlamov (85?) ja hyökki fleischman (80?)

Joo mulla on capsit. Veskarivaihto vois onnistua, mutta tosta Fleischmanista ei haluta luopua. Pitää katella kun taas ehtii konsolin pariin...
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Joo elikkä mulla on sellainen tilanne, että en saa Plegeä ja läppäriä samaan aikaan nettiin, joten en jouda kauheesti roikkua tuolla pleikalla. Joten kannattaa ehdotella mulle peliaikoja täällä privaviesteillä.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Oliskohan tänään sitten illalla porukkaa pelaamassa? 3 viime iltana kun ei ole oikeastaan ketään ollu pelaamassa. Ois ihan kiva saada niitä pelejä pelattua, ettei tässäkin käy niin, että kaikki vaan unohtaa tän liigan.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Mikäs Wertyman on sun PSN?
Ollaankohan me jo otettu matsii?
Olen tänään plegen äärellä 21->
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Kukas pelaa muute tol Carolinal, vai pelaaks kukaa?
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

V**uttaa. Tilastoihin tuli kaksi 3-0 tappiota sen seurauksena, että nettiyhteys EA:n palvelimiin katkesi. Molemmat ottelut pelasin Anaheimia vastaan ja johdin otteluita ekassa erässä 1-0. Kerrankin ois ollut mahdollisuudet pisteisiin niin tekniikka oli mua vastaan. No oisin mä varmaan hävinnyt noi pelit muutenkin, mutta oishan se nyt hienoa jos teknikka pelittäis ja sais pelata ottelut loppuun asti. Ihan sama vaikka tulee pataan 6-0, mutta ei nyt haluais pelejä keskeyttää netin takia.

Sinänsä uusi tilanne kun ei oo oikein muissa peleissä tullut noita katkoksia. Oon ottanut kiltisti vaan pataan aiemmissa peleissä :)
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

V**uttaa. Tilastoihin tuli kaksi 3-0 tappiota sen seurauksena, että nettiyhteys EA:n palvelimiin katkesi. Molemmat ottelut pelasin Anaheimia vastaan ja johdin otteluita ekassa erässä 1-0. Kerrankin ois ollut mahdollisuudet pisteisiin niin tekniikka oli mua vastaan. No oisin mä varmaan hävinnyt noi pelit muutenkin, mutta oishan se nyt hienoa jos teknikka pelittäis ja sais pelata ottelut loppuun asti. Ihan sama vaikka tulee pataan 6-0, mutta ei nyt haluais pelejä keskeyttää netin takia.

Sinänsä uusi tilanne kun ei oo oikein muissa peleissä tullut noita katkoksia. Oon ottanut kiltisti vaan pataan aiemmissa peleissä :)

itselläni kävi myös samanlailla, ensimmäisessä erässä tilanne 1-0 mulle ja KOSHH!!! ja menneissä otteluissa tulos 0-3 :(
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

V**uttaa. Tilastoihin tuli kaksi 3-0 tappiota sen seurauksena, että nettiyhteys EA:n palvelimiin katkesi. Molemmat ottelut pelasin Anaheimia vastaan ja johdin otteluita ekassa erässä 1-0. Kerrankin ois ollut mahdollisuudet pisteisiin niin tekniikka oli mua vastaan. No oisin mä varmaan hävinnyt noi pelit muutenkin, mutta oishan se nyt hienoa jos teknikka pelittäis ja sais pelata ottelut loppuun asti. Ihan sama vaikka tulee pataan 6-0, mutta ei nyt haluais pelejä keskeyttää netin takia.

Sinänsä uusi tilanne kun ei oo oikein muissa peleissä tullut noita katkoksia. Oon ottanut kiltisti vaan pataan aiemmissa peleissä :)

joo mäki pelasin ankkoja vastaa (diibis), nii lagas ihan mahottomasti, ihme etten tippunu pelistä. huomasin tämän lagauksen ihan pelin alussa ja ensimmäisellä katkolla ehdotin yhteistä lopetusta mutta diibis hylkäsi tämän.. :confused:
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

joo mäki pelasin ankkoja vastaa (diibis), nii lagas ihan mahottomasti, ihme etten tippunu pelistä. huomasin tämän lagauksen ihan pelin alussa ja ensimmäisellä katkolla ehdotin yhteistä lopetusta mutta diibis hylkäsi tämän.. :confused:

Itellä ihan sama juttu ankkoja vastaan, lagas niin pirusti!! mut ei sentään yhteys katkennut.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Taas kerran oon puolenyön aikaan pelivalmiina, joten ois kiva päästä pelaamaan kun vasta 2 matsia takana.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Kiitos opitalle peleistä! Tiukkaa vääntöä ja kolmeen pisteeseen täytyy olla tyytyväinen. Huomenna lisää, nyt pikkuhiljaa nuq:)
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Kaikki, joilla on ollut ongelmia yhteyden kanssa (lagia/pelin katkeamista/etc.) Anaheim-peleissä, voitteko laittaa mulle privaviestiä, ja kertoa millainen ongelma tapahtui ja missä kohtaa peliä ja muuta tietoa.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Eilen pelasin San Josea vastaan. Kolmannessa erässä odotan aloitusta. Ruudulla lukee ensin "odotetaan vastustajaa". Seuraavaksi peli menee valikoihin ja ilmoittaa "yhteys vastustajaan katkennut". Mulla ei ole enää muuta valikkoa aktiivisena kuin poistu eli peliä en voi jatkaa kun ei ole vastustajaa. Valitsen poistumisen ja seurauksena mulle taas tappio. Okei olin kolmannessa erässä 2-0 tappiolla, mutta mitenhän peli taas katkesi. Ja varsinkin kun minä pysyin verkossa joka tapauksessa (palasin valikkoon katsomaan liigan pistetilannetta), niin miksi ottelusta tuomittiin minulle tappio? En sano, ettenkö ansaitsisi tappiota pelistä... Mutta silti alkaa menemään hermot. Pelailin tuossa pari verkon arvopeliä jotka sain pelattua loppuun asti ilman ongelmia. Tässä liigassa nyt tuntuu olevan näitä vaikeuksia. Ennen tuota eilistä katkoa ei ollut lagittamista kuten Anaheimia vastaan.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Kiitos opitalle peleistä! Tiukkaa vääntöä ja kolmeen pisteeseen täytyy olla tyytyväinen. Huomenna lisää, nyt pikkuhiljaa nuq:)

Kiitoksia. Juu oli tosiaan tiukkaa vääntöä, molemmat matsit olis voinut mennä kummallevaan!
Ekan voitin vasta rankkareitten jälkeen 1-0, toisen vei Paul 2-1.
 
Ylös Bottom