Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MerimaxF1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]

aateltiin coken kanssa että tulis sauberille mun tallikameliks.
ainoo ehto toki on se että wrc arska ei aja ja b se että muut suostuu.
asiasta kolmanteen, milloin sarja alkaa ja pysyykö kisapäivinä sunnuntai?
itse en pystyis kisailemaan kun vaan viikonloppuna

E: mulle passaa kyllä molemmat päivät (10.11 ja 17.11)

Heti kun kirjotat jotain mistä voi ymmärtääkkin jotain.

Joo mä vaihdan tonne ja toi tonne . vitut ei se ny niin toimi

HERMO MENI JUST JA MUSTA TULI VARAKUSKI
Hyvä!!! ;)
Koska sähän se suurin kitisijä olet tässä ollutkin.

aateltiin coken kanssa että tulis sauberille mun tallikameliks.
ainoo ehto toki on se että wrc arska ei aja ja b se että muut suostuu.
asiasta kolmanteen, milloin sarja alkaa ja pysyykö kisapäivinä sunnuntai?
itse en pystyis kisailemaan kun vaan viikonloppuna

E: mulle passaa kyllä molemmat päivät (10.11 ja 17.11)
Tota jos nyt pysytään niissä talleissa missä ollaan ja täytellään noilla uusilla kuskeilla ensiksi kuskipaikat.
Ja jos sopii niin katsotaan myöhemmin uudestaan kun osallistujat ovat selvillä ensinmäiseen kisaan. :)

Tota jos nyt pysytään niissä talleissa missä ollaan ja täytellään noilla uusilla kuskeilla ensiksi kuskipaikat.
Ja jos sopii niin katsotaan myöhemmin uudestaan kun osallistujat ovat selvillä ensinmäiseen kisaan. :)

Mun mielestä järkevintä olisi täyttää minut ja tattin samaan talliin ja sitten jos tulee uusia kuskeja, niin heille oma talli, mutta eihän meidän mielipiteellä ole väliä.

Mun mielestä järkevintä olisi täyttää minut ja tattin samaan talliin ja sitten jos tulee uusia kuskeja, niin heille oma talli, mutta eihän meidän mielipiteellä ole väliä.
Kyllä toi vois olla ihan järkevä siirto, tärkeintä nyt olis että saadaan sarja pyörimään ja katsotaan miten se lähtee käyntiin. Keskustellaan asioista asiallisesti ja kuunnellaan kuskien ehdotuksia ja mielipiteitä, niin eiköhän tässä saada kaikki tyytyväisiksi ja hyviä kisoja .

Ps. Ja tarvittaessa mä voin vaihtaa antimiksun kassa tallia jos ei kerran halua ajaa ferrarilla. Mulle on ihan sama millä ajan kun ei ne ajo suoritukset niin ihmeellisiä ole.

Ainiin joo. Olisko porukat tyytyväisempiä jos Ferrari ja Mersu poistetaan? Ferrari -> Caterham. Mersu -> Lotus

no miks ferrari vaihettais vielä hitaampaan autoon :D

Siis hetkinen? Mulla ehtis tämä nyt mennä täysin ohi? Luovut kuljettajan paikasta siksi, että jouduit Ferrarin ruoriin niinkö?
Ymmärsin asian samoin kuin sä :mad: sen takia olen valmis vaihtamaan paikkaa että saadaan antimiksu pidettyä sarjassa.

Onko meillä tänään vai ensiviikolla kisa?

Nyt tarvitaan tarkkaa tieto antimiksulta. Jätätkö nyt tuon kuljettajan paikan vai et? Coke ajaa Sauberilla juu. Ja mitä noihin PLF1 kuljettajiin tulee niin et Coke ole ensimmäinen joka saa reserviin siirtyä jos uusia halukkaita saapuu. Edessäs on aika monta nimeä. :)

Juu eli jos kaikille käy parhaiten niin kisa ajetaan keskiviikkona 13.11 kello 18.00-19.00. Moni ei ehdi ajamaan tänään eikä ensiviikon sunnuntaina.

Juu eli jos kaikille käy parhaiten niin kisa ajetaan keskiviikkona 13.11 kello 18.00-19.00. Moni ei ehdi ajamaan tänään eikä ensiviikon sunnuntaina.

Okei, elikkäs en pääse kauden avaukseen

Edit:

Nyt kun mietin tarkemmin niin en taida päästä mihinkään kisaan

tiistaina voin ei mitenkään krkee keskiviikkona jos ei ala jo17.30

Ylös Bottom