BruceLee1984
New Member
Vastaus: Finnish Formula 1 Gran Prix Series [F1 2013]
Mulle käy keskiviikko, jos mukaan mahtuu.
PSN: Ransu1984
Mulle käy keskiviikko, jos mukaan mahtuu.

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä sulle talli paikka löytyy, katsotaan nyt mikä päivä kisataan.Mulle käy keskiviikko, jos mukaan mahtuu.![]()
Juu eli jos kaikille käy parhaiten niin kisa ajetaan keskiviikkona 13.11 kello 18.00-19.00. Moni ei ehdi ajamaan tänään eikä ensiviikon sunnuntaina.
Niinkuin aikaisemmin jo sanoin nii pyritään kaikki ottamaan huomioon. Jos enemmistö pääsee paikalle 18.00 niin kisa alkaa silloin. Kisa voidaan myös aloittaa 17.30 jos riittävästi saadaan poppoota paikalle.Jos olisi mahdollista aloittaa kisa 17.30 niin pääsen.
En pääse keskiviikkona ellei ala joko 17.30 tai 18.00 ihan viimeistään.
Kiinnostaako mikä kuljettajan paikka? Reserviin vai kilpa?Jos keskiviikkona kisa, ni mäkin voisin ilmottautua mukaan, jos vielä mahtuu. Viikonloppusin en kyl pysty osallistumaan.
PSN: Thuto
Kisakuskin paikka ois kiikarissa. Mut jos on tarkotuksena ajaa iso osa kisoista viikonloppusin, ni sit varmaan parempi jos oon reservissä? En siis viikonloppusin pääse kisaamaan.Kiinnostaako mikä kuljettajan paikka? Reserviin vai kilpa?
eikös tuo keskiviikko klo 18:00 olis ihan ok aika? Tai mulle ainakin passaa
Coke;
Koita jo päättää että tuletko vai et?
Olisi nastaa päästä taas veivaamaan sua vastaan..vaikka todennäköisesti jään aina toiseksi![]()