Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FlatOut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Midget
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FlatOut

Alkuunsa oli hieman sekavat fiilikset, mutta mitä enemmän tätä pelaa, sitä enemmän pelistä pitää. Aloitin pelin Professional-tasolla, mutta hopealuokassa meinasi jo palaa käämit. Todella armotonta menoa tosiaan, kun johdat viiden kierroksen kisaa ja viimeisessä mutkassa joku törppö vetää perään ja oma auto spinnaa radan sivuun. Ei tämä muuten haittaisi, mutta kun joka kisassa pitää olla kolmen parhaan joukossa...

No, tästä kimpaantuneena koitin hyvikseni uuden profiilin luomista, ja tällä kertaa Normal-tasolla (pelissä on vain Normal ja Pro). Auton hallinta helpottui huomattavasti, koska ajoavut pitävät takavetoisen pirssin sivuluisut paremmin kurissa. Hitaammilla autoilla tämä on vähän turhankin helppoa, mutta nyt olen pelannut tuolla tasolla hopealuokan puoliväliin (about samoihin kohtiin kuin Prolla), eikä peli missään nimessä liian helppo ole näinkään (esim. RSC2 on mielestäni helpompi). Sanoisin, että peliä on jopa paljon hauskempi pelata Normal-tasolla, koska ajamisen kanssa ei tarvitse olla niin tarkkana ja voi keskittyä täysillä itse kisaamiseen (ja romutukseen.) FlatOutista huokuu rämäpäisyys, ja varomaton ajaminen on pelin suola. Pro-tason "hissuttelu" pilaa mielestäni osan tunnelmasta.

Ratin kanssa Professionalia varmaan ajaisi mielellään, mutta padilla ohjauksen kanssa saa olla vähän turhan tarkkana. FlatOutin ajotuntuma on nimittäin varsin herkkä. Jokin välimuoto Normal- ja Pro-tason väliltä olisi varmaankin kaikkein optimaalisin pelin eliniän ja hauskuuden kannalta, kun pelialustana on Xbox, mutta tällaista peli ei valitettavasti tarjoa.

Pelissä jotkut radat ovat hieman ärsyttäviä, jotkut todella hyviä. Romua syntyy kaikkialla. Uramoodissa tosiaan pitää tietystä luokasta (pronssi, hopea ja kulta) ajaa kaikki kisat vähintään kolmossijalla maaliin, jos mielii jatkaa seuraavaan luokkaan. Itse olisin pitänyt enemmän RalliSport Challenge 2:n tapaisesta uramoodista, jossa tietyn pistemäärän saalistaminen avaisi ovet eteenpäin. FlatOutissa ainakin minulle mainaa aina käydä niin, että muutamilta radoilta voitto irtoaa ylivoimaisesti, kun toisilla radoilla ei meinaa millään yltää palkintopallille.

Teknisesti FlatOut jyrää. Fysiikat ovat ensinnäkin mielettömät, ja toisekseen grafiikkakin loistaa. Peli ei ehkä ole Xbox-peleistä se kaikkein efekteillä kyllästetyin, mutta grafiikka on sitäkin luonnollisemman näköistä. Mikään yksityiskohta ei pistä silmään ja kaikella tuntuu olevan harkittu osansa ulkonäössä. Kyseessä on yksi sahalaidattomimmista Xbox-peleistä, mitä olen pelannut - vai onkohan GTA: San Andreaksen hirveä pikselipuuro vienyt näön? Peli pyörii tasaisen varmasti about 30 framea sekunnissa. Liikettä korostaa jonkinlainen motion blur- tai trails-efekti. Mielestäni vauhdintuntu on juuri sopiva. Hitaammilla autoilla meno on toki verkkaisempaa, mutta jo hopealuokan pirssi, johon on lyöty turboahdin ja vähän muitakin päivityksiä, kulkee suoralla varsin iloisesti. Nitron kanssa meno kiihtyy vielä kovemmaksi. Ei mitään Burnout 3:a, mutta olen itseasiassa ihan onnellinen tästä. :D

Kun FlatOutin uramoodista on pelattuna tuommoinen 40-50%, kokonaisuus vaikuttaa lujalta ajopeliltä. Peli ei tosin yksinpelinä tule koskaan näyttämään parhaimpia puoliaan. Muutamien Live-kisojen perusteella sanoisin, että verkossa tämä on todellinen namupala. Harmi että Livessä on ihmeen vähän pelaajia... FlatOut taitaa olla myös ensimmäinen Live-peli, jossa gamertagin rinnalla näkyy Liven rekisteröinnin yhteydessä ilmoitettu maa (en ole ainakaan muissa peleissä tähän törmännyt). Hej, jag heter Hakkiz. :mad:
 
Vastaus: FlatOut

FlatOut taitaa olla myös ensimmäinen Live-peli, jossa gamertagin rinnalla näkyy Liven rekisteröinnin yhteydessä ilmoitettu maa (en ole ainakaan muissa peleissä tähän törmännyt). Hej, jag heter Hakkiz.
Toca Race Driver 2. Tosin sen pystyi muistaakseni vaihtamaan pelistä, mutta lippu näkyy kummiskin.
 
Vastaus: FlatOut

dasb00t sanoi:
Toca Race Driver 2. Tosin sen pystyi muistaakseni vaihtamaan pelistä, mutta lippu näkyy kummiskin.

No jos pelkästään lippua ajatellaan, niin onhan tuo Ninja Gaidenissakin. Mutta tarkoitan siis sen rekisteröinnin mukaan määräytyvää lippua. Tässähän pitää kohta ruveta harkitsemaan uutta tiliä, jos tuota Ruotsin lippua joutuu sietämään useamminkin...
 
Vastaus: FlatOut

Eihän tämä ihan Rally Trophy(still best rally game, ever) ole, mutta muuten ihan huippurälläily. Viikonloppu meni tämän parissa täysin ja jäljellä enää 11 kisaa kultaluokasta. Minipeleissä on vielä tekemistä.
Hopeasarjassa meinasi tosiaan palaa hihat, mutta se johtui väärästä autosta. Tästä oppineena kultasarjaan en ostanut enää sitä keveintä katiskaa -> voitot aika helposti(viimeistään toisella yrityksellä) 4 ekasta kultakisasta, kun oli hangannut kisoja ajokelvottomalla pa**alla useamman tunnin, niin uusi sarja oli helpompi kuin edellinen. :D

9+/10, Pidin tästä enemmän kuin B3:sta.

EDIT: Minipeleihin olisin toivonut Burnout 3:sta sen after crash liikuttelun, olisi tehnyt terää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FlatOut

Pöh. Lyhyt ja ajoittain ankea pelikokemus. Liekkö vain minä, mutta aina ei tunnu saavan selvää minne rata oikein kääntyy ja radat joutu käytännössä opettelemaan ulkoa. Olisivat voineet myös vähän viilata ajamista, koska nyt tuntuu, että vaikka kärpänen läiskähtäisi tuulilasiin niin auto heittäisi voltilla metsään.
 
Vastaus: FlatOut

Autojen epävarma käyttäytyminen tuo minusta vaan tälle pelille lisää pointseja - kuuluu asiaan, onhan kyseessä romuralli. Ja pärjääkö jossain toisessa autopelissä ilman että opettelee ensin radan?

Kerrankin autopelissä myös yksinpeli on hauskaa ja mielenkiintoista. Tietokoneen kuskit eivät aja kokoajan samaa tarkkaa ajolinjaa, vaan myös ne tekevät virheitä ja ajavat muutenkin yllättävän "ihmismäisesti". Isot boonukset tietokone-kuskien tekoälystä! Vaikka kerran tai parikin töpeksisi kisassa, voi silti vielä päästä takaisin kärkeen. Ja toisaalta vaikka johtaisi kisaa koko kisan, voi koko potin menettää vielä viimeisessä mutkassa.

Paljon parjattu räsynukke-efekti toimii pelissä loistavana piristeenä. Mikä sen palkitsevampaa kuin kiilata vastustaja traktorin kylkeen ja kuunnella hemmon rääkäisyä hänen lentäessään pitkässä kaaressa tuulilasin läpi. Ja vähänkö syö miestä, jos on itse lentäjän paikalla!

Minusta aivan loistava peli!
 
Vastaus: FlatOut

Autojen käyttäyminen on mielestäni hyvä (vakkei välttämättä realistinen) koska aina saa ottaa ajolinjansa tarkasti, kun autonsa saa niin helposti ympäri tai muuten juntturaan. Monessa muussa autopelissa minua ainakin ottaa aivoon se että kun itse ajat tarkasti ja seiniä vältellen niin sitten joku tulee viimeisellä kierroksella viimeisessä 90 asteen mutkassa täysiä radan seinää päin ja kimpoaa siitä voittajana maaliin. Tässä pelissä tosiaan ilo ajaa tarkasti ja kun tulee romua, niin sitä romua sitten tulee kunnolla ja siitä saa kärsiä rankasti (mikä on mielestäni hyvä asia).

Yksinpeli on mielestäni tylsä, mutta kun on tullut livessä muutama kisa otettua niin sinnehän tämä peli kuuluukin. Ainoa mikä minua pelissä suuresti rassaa on tuo aikaisemmassa viestissä mainitsemani "kamerakulma ongelma", mikä on enemmänkin henkilökohtainen mieltymys kuin oikea ongelma. Itse en tosiaan tykkää tästä että autoon on isketty virtuaali naula keskelle autoa ja se kieppuu sen ympäri kun kamera pysyy paikoillaan. En saa siitä samaa ajotuntumaa kuin peleissä joissa kamerea kuvaa auton perää kokoajan. Minusta tuntuukin Flatoutissa että ohjaisinkin ennemmin radio-ohjattavaa autoa kuin oikeaa autoa. Esim. Sivuluisun ja peränheiton tunnetta en saa ollenkaan, vaan sen puolesta näen lähikuvan auton ovenkahvasta.

Mutta valitus sikseen, peli on kyllä ihan kelpo ajopeli ja varsinkin livessä toimivaa viihdettä. Taito ja tuuri juurikin sopivassa suhteessa.
 
Vastaus: FlatOut

Kamerasta sen verran, että se todellakin voisi olla parempi. Jyrkissä käännöksissä se kääntyy aivan liian laiskasti ja alamäissä auto peittää näkyvyyden tiehen.
 
Vastaus: FlatOut

Tänään tämä vihdoin tuli ja olikin odotusten arvoinen Live-kokemus. Livessä siis mainiota viihdettä mukavassa suomalaisseurassa. Menoa ja meininkiä oli sopivassa määrin, palasia irtoili sieltä sun täältä ja muutenkin peli oli hyvää vaihtelua tyypillisiin ajopeleihin. Yksinpeliä kerkesin ajamaan pari kisaa päivemmällä, joten siitä en pysty sanomaan juuta enkä jaata tässä vaiheessa. 21.00 sitten uudestaan sinne metsään Peppereillä pyörimään.
 
Vastaus: FlatOut

Yksinpeli: Grafiikka, tekoäly ja pelattavuus yksinpelissä huippuluokkaa. Ehkä yksi viihdyttävimpiä kaahailuyksinpelejä Burnout -sarjan kanssa. Auton päivitys viritysosilla juuri sopivan simppeliä ja tehokasta niin, että lisääntyneiden ominaisuuksien turvin voittaa kisoja ilman veren makua suussa. Tekoäly törmäilee ja käyttäytyy esim. romurallissa erittäin ihmismäisesti. Aivan upeaa katsottavaa, ja yksinpeli imaisee aika pahasti mukaansa.

Räsynukkejuttu: hauska idea, huono toteutus. Miksi sen räsynuken pitää päästää kauhunkarjaisuja- ja kiljaisuja. Mieluummin olisin nähnyt rehtejä korkeus- tai pituushyppykisoja autolla ja ihaillut sen hajoamista atomeiksi hyppyjen jälkeen.

Moninpeli jaetulla ruudulla: ISO PETTYMYS. Yksinpelissä viritettyjä autoja ei voi käyttää ja ruudulla on vain oikeita pelaajia :( Ilmeisesti piirtonopeus ei olisi riittänyt Xboxissa, koska jo nyt radan yksityiskohdata horisontissa "kukkivat" eli piirtoetäisyys on välillä naurettava. Myöskään rematchin käynnistys ei onnistu heti, vaan pitää mennä päävalikon kautta - amatöörimäinen virhe. Lisäksi jaetun ruudun moninpelissä ei voi esimerkiksi määrätä kierrosmääriä, ei näe omaa viimeistä kierrosaikaansa tai mitenkään eroa muihin pelaajiin.

Pakottaakohan Microsoft tahallaan huonontamaan noita jaetun ruudun moninpelejä, että jengi maksaisi Livestä ja tarjoaisi MS:lle rahan lisäksi arvokasta dataa yhteisöpelaamisesta ja sen harrastamisesta? Jaetun ruudun moninpeli on sössitty niin perusteellisesti, että takana on pakko olla salaliitto. Esimerkiksi romurallia areenalla ei voi pelata oikeiden pelaajien + tietokonepelaajien kanssa. PRKLE!
 
Vastaus: FlatOut

Tuossa tuli tuo revikka pukattua saitille. Kommentteja? Haukkuja? Shoot me. :)

Enivei tossa tuli kuvattua vähän pelikuvaa FlatOutista. Valitettavasti tekniikka ei pelannut ihan toivotulla tavalla (FPS- ja ääniongelmia), joten en voinut niistä koostaa videota saitille. 1G:n kautta kasiminuuttinen videopätkä on kuitenkin katsottavissa, jos jotakuta kiinnostaa. Laatu on kyllä todella huono, koska jouduin pakkaamaan videota 1G:n rajoitusten takia todella paljon. 1G:ssä on myös pikku klippi yhdestä fysiikkabugista.

http://hakkiz.1g.fi/videot/
 
Vastaus: FlatOut

Hakkiz, hyvä arvostelu, jossa kyllä tuli ihan kaikki hyvät ja huonot puolet.

Itseäni tuossa pelissä jäi harmittamaan sen lyhyys. Pitkästä aikaa peli, jota jaksaisi hakata useita tunteja päivässä, niin se oli ohi hetkessä. Rally Trophy oli oikean pituinen pelikokemus, kun sen veti läpi kaikilla autoilla (OK, Lancia Stratos jäi jo väliin). Tässä ei ole "mieltä" ajaa uraa läpi eri autoilla.

Loppuyhteenveto by TS

+ Oikoreitit, joiden käyttäminen riski
+ Ajotuntuma (Normal)
+ Kaikki pa*kaks vaan, vaikka ois viimeinen teko

- Sekava Reset-käytäntö.
- Ei laajakuvatukea (paha, paha)
- Silver/Gold luokan vaikeuden käänteisyys (Silver luokassa n.20-30 restarttia per kisa, Gold n.2 restarttia... )
- Lyhyys, pari sarjaa lisää olisi tehnyt eetvarttia.
- Virittäminen, miksi tehot eivät enää kasva autoissa tietyn pisteen jälkeen, vaikka sinne laitetaan lisäahdin?
- Retry race puuttuu osasta minipeleistä, innostavaa vetää pituushypyn kaksi jäljellä olevaa yritystä, kun ensimmäisessä yrityksessä äijä on jo linkoutunut päin palkkia.
- Kisojen ajamisesta kullaksi sarjoittain ei palkita. Bonusautot, hohoi?

Mutta, odotan kaikista puutteista huolimatta Flatäri 2:sta tulevaksi joskus.

Pisteet: 85 ja TS suosittelee
 
Vastaus: FlatOut

On tämä pirun addiktiivinen, mutta pikkaisen alkaa tympiä kun nyt olen vääntänyt yhtäkin rataa silver tasolla jotain kolme tuntia, mutta en pääse lähellekkään top3:ea. Olenko ainoa kenen mielestä peli on liian vaikea?

+ Bronze tasossa sopiva vaikeustaso
+ Nätti
+ Saa kolaroida

- Mutta jos kolaroi niin sijoitus voi kärsiä
- Ja kolaroinnista saatavalla nitro buustilla löytää itsensä vain jorpakosta jos sitä käyttää
- Missä on luvatut oikotiet?*
- Silver taso on liian vaikea

*Jos menee ulos radalta niin kone sanoo että olet ulkona radasta, paina resettiä. Vain Bronze tason ekassa radassa oli yksi kunnon oikotie. Silver tason ekassa lumiradassa oli talli jonka läpi voi rymistää mutta siinä saa olla pirun tarkka sihti että osuu siitä aukosta. Todennäköisesti ukko vaan lentää tuulilasin läpi.

Ostin tämän pelin sen takia koska tätä haukuttiin helpoksi, muuten en autopeleistä piittaa. Saa kyllä jäädä myös viimeiseksi autopeliksi jos tämän piti olla helppoa ja hauskaa romurallia. Silver tasolla vaatii tuntikausien treenin jos haluaa päästä jostain tasosta läpi.
 
Vastaus: FlatOut

JTahti sanoi:
On tämä pirun addiktiivinen, mutta pikkaisen alkaa tympiä kun nyt olen vääntänyt yhtäkin rataa silver tasolla jotain kolme tuntia, mutta en pääse lähellekkään top3:ea. Olenko ainoa kenen mielestä peli on liian vaikea?

+ Bronze tasossa sopiva vaikeustaso
+ Nätti
+ Saa kolaroida

- Mutta jos kolaroi niin sijoitus voi kärsiä
- Ja kolaroinnista saatavalla nitro buustilla löytää itsensä vain jorpakosta jos sitä käyttää
- Missä on luvatut oikotiet?*
- Silver taso on liian vaikea

*Jos menee ulos radalta niin kone sanoo että olet ulkona radasta, paina resettiä. Vain Bronze tason ekassa radassa oli yksi kunnon oikotie. Silver tason ekassa lumiradassa oli talli jonka läpi voi rymistää mutta siinä saa olla pirun tarkka sihti että osuu siitä aukosta. Todennäköisesti ukko vaan lentää tuulilasin läpi.

Taidat olla ainoa, jonka mielestä peli on liian vaikea. Kyllä nuo vastustajat _välillä_ tarjoavat hyvää vastusta, mutta usein selviää helposti kolmen parhaan joukkoon. Muistaa vaan tuunata sitä autoa niin auto kulkee mukavasti.

Mitä noihin miinuksiisi tulee, niin pari asiaa hämää. Plussana on saa kolaroida ja miinuksena kolaroinnista sijoitus voi kärsiä. Ei pelissä ole tarkoitus ajaa metsään, ja sehän on aivan luonnolista, että sijoitus kärsii, jos ajaa metsään. Olisiko siinä sitten järkeä, että jos ajaisi ulos, nin olisi samantien radalla eikä ulosajosta olisi mitään haittaa? Toisia autoja on mukava työntää objekteihin ja ulos radalta ja näin siirtyä pykälällä ylöspäin sijoituslistalla.

Oikoteitä on jokaisessa radassa ainakin yksi ja useimmissa enemmänkin. Toiset huomaa helposti, toiset vähemmän helposti. Kaikista ei ole hyötyä ja joistakin on jopa haittaa. Ja jos se kone vaatii painamaan resetiä se ei yleensä ole välttämätöntä, mutta se jää harmittavasti yläreunaan kummittelemaan, kunnes ohitat sen kohdan seuraavan kerran, ja jos painat "resetiä" jossain vaiheessa tulevalla kierroksella, kun se on vielä yläreunassa, joudut palaamaan siihen kohtaa, missä kone ehdotti resetin painamista. Joskus nuo oikaisut, joissa kone ehdottaa resetin painamista voivat olla niin pahoja, että kierrosta ei lasketa, joten en nyt välttämättä kuitenkaan lähde suosittelemaan tuota metsäreitin valitsemista. :)
 
Vastaus: FlatOut

Kokeilin taas tuota silverin gravel rock runia. Kokeilin useita eri oikotie tsydeemejä, osa kiertoteitä, mutta kertaakaan kierrosta ei hyväksytty.

Onko kellään videota, jossa ajetaan joku silver tason kisa hyväksytysti läpi, ihan mikä tahansa? Ihmettelen että onko minulla varmasti sama peli kuin muilla.
 
Vastaus: FlatOut

JTahti sanoi:
Kokeilin taas tuota silverin gravel rock runia. Kokeilin useita eri oikotie tsydeemejä, osa kiertoteitä, mutta kertaakaan kierrosta ei hyväksytty.

Onko kellään videota, jossa ajetaan joku silver tason kisa hyväksytysti läpi, ihan mikä tahansa? Ihmettelen että onko minulla varmasti sama peli kuin muilla.
Älä lannistu. Kaiken A ja O on opetella käyttämään sitä Xbox:n controllerin liipaisinta oikein ja ripaus malttia. Sitä ei tarvitse käyttää kuten pleikan on/off nappeja, vaan pystyt säätelemään kaasua tarpeen mukaan, kun saavut mutkaan, löysäät hieman kaasua (tai jos tiukempi mutka, jarrutat suoralla ennen mutkaa), käännät ja pidät luisua yllä kaasulla. Sitten kun olet saanut auton suoraan linjaan edessä olevan suoran kanssa, vaikka auto olisi luisussa, niin isket turbon pohjaan ja katiska lähtee keulan osoittamaan suuntaan. Gold luokassa autossa on jo niin paljon tehoa, että se hoituu ilman turboakin.
Toinen mahdollisuus on tulla mutkaan turbot pohjassa ja ajaa se silleen, ainakin kahdella ekalla tasolla tämäkin oli helppoa (loivissa mutkissa), koska turbo tuo jostain syystä lisäpitoa. Tiukat mutkat on vaan hankalia tuolla tyylillä. Toivottavasti pääset etenemään. :)
 
Vastaus: FlatOut

Muutamia silver-luokan ajoja sai tosiaan vääntää niska limassa hermot kireellä. Mutta kyllä se siitä kun aikansa vaan jauhaa.. Gold-luokan ajot tuntuukin yllättäen huomattavasti helpommilta.

Eilen testasin FlatOuttia Livessä ekan kerran. Säälittävää, pettymysten pettymys!! Livessä ei ollut kun yksi muu pelaaja. Ja sekin oli joku newbie, joka oli vielä ekalla kierroksella kun itse tulin maaliin... Viimeinen niitti oli, kun maaliin tultua näytölle tuli teksti "Waiting for other players to finish"... eikä millään napilla päässyt eteenpäin!! Täytyykö tuossa tosiaan jäädä 10 minuutiksi venttaan kun joku newbie kolaroi autoansa jokaiseen matkan varrella olevaan esteeseen?? Itse annoin tuossa vaiheessa nappia xboxille ja vaihdoin takaisin haloon...
 
Vastaus: FlatOut

laitanpa tähän oman arvioni jonka kirjoitin tonne flatout foorumille:
+graffa kohtalainen
+ohjattavuus kaiken kaikkiaan

-minipelit jaksaa innostaa tasan yhden kerran.
-aivan kaamee kuminauhatekoäly.
-sivuluisussa kun nitrottaa niin autolähteekin kummasti suoraan.
-äijä ikkunasta lentäminen on kisoissa aivan p*rseestä..minipeleihin sopiva kylläkin
-asfaltilla voit vetää 300km/h mutkaan ja kääntää niin vauhti hidastuu ja tiellä pysyy helposti
-jotkut kisat älyttömän helppoja ja jotkut taas vaikeampia..ei mitään loogisuutta eri tasojen (pronssi,hopea,kulta) kesken.
-auton vauriomallinnuksessa ei ole mitään niin ihmeellistä
-fysiikka välillä aivan naurettava..pienestä muovi töttöröstä auto kiepsahtaa 20kertaa ympäri
-ihmispelaajan auto kevyempi kuin tietokoneenohjastamilla kuskeilla...seurauksena se että ihmispelaaja kärsii tönimisissä eniten
-monipelissä(ilman liveä) esim minä en voi pelata kuin kahden kesken (kaks ohjainta vaan), ei saa tietokone kuskeja
-stadionilla romutuksessa ei ole mitään hauskaa yhden kerran jälkeen
-kaiken kaikkiaan liian helppo ja lyhyt peli
-minipelejä ei voi edes restartata vaan täytyy käydä päävalikossa

jne jne....pelkkiä vikoja on vaikka millä mitalla...ei ole rahojen väärti näillä hinnoilla vaikka miten sinivalkoisesti katsoisin

arvosana: ekat 2-3h numeroksi 9 pidemmän päälle kun tajuaa viat..arvosana 6.5

ite en oo koskenut peliin kyllä vähään aikaan ja ei oo ikinä vielä harmittanut näin paljon jonkun pelin osto, on se niin keskeneräinen räpellys jota on hehkutettu aivan liikaa. minä sentään autopelien suurena fanina odotin tätä siitä asti kun huhuja alkoi liikkumaan. :mad: :mad:

edit: ja ihmettelen tota jarrutus systeemiä kun kaikki sanovat et täytyy ajoissa jarruttaa, ite en xbox versiossa käyttänyt suunnilleen ollenkaan jarrua..auto mutkaan poikittain ja kone hoitaa ite jarruttamisen tyhmästi tehdyn automaattijarrun takia
 
Vastaus: FlatOut

Mäksä sanoi:
auto mutkaan poikittain ja kone hoitaa ite jarruttamisen tyhmästi tehdyn automaattijarrun takia
Tuo on aivan käsittämätöntä touhua ja asfaltilla ajaminen on ihan naurettavaa tuon takia. Paha pettymys mullekin, kerran käynyt koneessa eikä yhtään nappaa pelata uusiksi.
 
Vastaus: FlatOut

wam sanoi:
Muutamia silver-luokan ajoja sai tosiaan vääntää niska limassa hermot kireellä. Mutta kyllä se siitä kun aikansa vaan jauhaa.. Gold-luokan ajot tuntuukin yllättäen huomattavasti helpommilta.

Eilen testasin FlatOuttia Livessä ekan kerran. Säälittävää, pettymysten pettymys!! Livessä ei ollut kun yksi muu pelaaja. Ja sekin oli joku newbie, joka oli vielä ekalla kierroksella kun itse tulin maaliin... Viimeinen niitti oli, kun maaliin tultua näytölle tuli teksti "Waiting for other players to finish"... eikä millään napilla päässyt eteenpäin!! Täytyykö tuossa tosiaan jäädä 10 minuutiksi venttaan kun joku newbie kolaroi autoansa jokaiseen matkan varrella olevaan esteeseen?? Itse annoin tuossa vaiheessa nappia xboxille ja vaihdoin takaisin haloon...
All blame to Halo 2
Kun Flatout julkaistiin, livessä riitti pelaajia... Halo 2 julkaistiin, EI MITÄÄN!
Halo 2 on syönyt aivan älyttömästi Live pelaajia muista peleistä... No kyllä se siitä kun alku innostus laantuu... Halo 2 on kyllä vähän liiankin menestynyt peli... ;)
 
Ylös Bottom