Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hämmennystä voi lievittää lukemalla Pleikkarin ohjekirjaa.Nyt oon vähän pihalla, miten siis pääsen 'foldaamaan' ja en näe XMB'ssä F@H-kuvaketta
Osaan opastaa Etsi tästä ketjusta -toiminnon käytössä...Osaisiko joku selittää yksinkertaisesti mitä tuossa oikein lasketaan?
Osaan opastaa Etsi tästä ketjusta -toiminnon käytössä...
Noin 10 sekunnin omatoimisuudella ja tuolla hakutoiminnolla löytyi heti alkajaisiksi tämä viesti, jossa Nisupulla aika hyvin tiivistää Folding@homen olemuksen ja tarjoaa vielä lisätietoja WIkin puolelta.Selittää että mitä niistä proteiineistä oikein lasketaan.
Laskekaa suomalaisten kanssa yhdessä kilpaa. Tavoittena sijoitusten parantaminen (430.) ja tietysti seikka miksi tätä tehdään.
Toivon mukaan muutkin kuitenkin osallistuvat!
Messissä olen, mutta aika pahasti tässä jää epäselväksi mitä sijoitusta haet foldaajilta (KonsoliFIN- vai maailman sijoitus) ja miten sillä pystyy tarkistamaan miten hyvin on kukin tähän viikonloppuun osallistunut. Ansaituilla pisteillä sen pystyisi tsekkaamaan paremmin.
Noh, viikonloppu alkoi ja olen ainoa tähän allekirjoittanut... Toivon mukaan muutkin kuitenkin osallistuvat!
Otetaanko ensikuussa uusiksi ja levitetään muuallekin tietoa... kaikki yhdessä foldaamaan..?
Näyttää siltä, että Muron porukka haluaa kisata kanssamme sijoituksista. Heijän tunnus on 365.. Mutta heillä on 253 tyyppiä sielä meidän 548 vastaan.
Ei muuta kuin haastetaan vain...
Nyt jokainen KonsoliFINin PS3-omistaja laittamaan edes yksi WU-laskenta päälle. Saataisiin sijoitusta tyylikkäästi ylöspäin!