Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

For Honor

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZekeDope
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Oon nyt kattonu vähän videoita tästä, vaikuttaa olevan aika multiplayer painoitteinen peli? Löytyyks jonku näköstä yksinpeli tarinaa vai? Graafisesti aika nätti.

Ainakin jossain aiemmissa uutisissa oli pelintekijät painottaneet että myös yksinpeli on mukana ja siihen olisi panostettu. Markkinointihan on toisaalta vain keskittynyt lähinnä online-mättöihin, joten saa nähdä...

Itse pelin kyllä hankin ja pääasiassa nettipelailuun, mutta hyvä yksinpeli kyllä kelpaisi.

Kannattaa katsoa beta-koodia Uplay-tililtä. Itselläni oli tullut koodi sinne, eikä sähköpostilla, jolla ne yleensä tulee. Sillä lähti lataamaan 26 gigan kokoista betaa PS4-alustalle.

Kannattaa katsoa beta-koodia Uplay-tililtä. Itselläni oli tullut koodi sinne, eikä sähköpostilla, jolla ne yleensä tulee. Sillä lähti lataamaan 26 gigan kokoista betaa PS4-alustalle.
Mulla ei ainakaa näkyny koodia siellä vielä. lukee et 26-29pv alkais? Miten sait jo nyt?

Ei se vielä palvelimelle yhdistä. Ainoastaan latasi valmiiksi torstaita varten. Ihan normaalisti rekisteröidyin pelin sivuilla pari viikkoa sitten.

Beta tosiaan alkaa vasta 26. päivä, mutta voi ladata jo valmiiksi.

Mistäs ubin sivuilta löydätte sen koodin? Mulla ei ainakaa näy accountil beta koodeissa mitään vaikka olen rekannut sinne

Joo, elikkäs pääsin betaan ja voin jaella 3 kutsua muille (kaverilistalla oleville). Tarvitsen siis kolmen ihmisen UPlay-tunnukset, koska omasta lähipiiristä ei oikein kiinnostuneita ole.

Huom. Alustana on PS4.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kyinen ubi ei tänne viittiny mitään pistää. Jääkööt peli kauppaan sitte.. Kumma kun näitä ubin pelejä tahkonu tuhansia tunteja muttei jotai betaa pääse kokeileen..

Kyinen ubi ei tänne viittiny mitään pistää. Jääkööt peli kauppaan sitte.. Kumma kun näitä ubin pelejä tahkonu tuhansia tunteja muttei jotai betaa pääse kokeileen..

Betatestin koodit voidaan jakaa myös vaiheittain, ja näin kasvattaa serverirasitusta hallitusti. Kyseessä ei ole mikään demo vaan aito testitilanne.

itsekin voin kutsua jos on kiinostusta jollakin :)
eli yveet tulee nii kerron uplay accoutin nii voin kutsua :)

Täällä joku bongas ahdinkoni ja sain kuin sainkin koodin betaan. Iso kiitos tälle hyvän tekijälle! :cool: :D

Mieki toivoin koodia muttei sitä UPlayssa ainakaan vielä näy. Toki tänä aamuna vasta laitoin pyynnön testiin nii en pidätä henkee että pääsisin :D No eipä tuo ostopäätökseen enää muutosta tuo. Hyvältä näyttää ja yksinpelikin pelistä nyt varmistui löytyvän. Youtubessa oli pelikuvaa tästä, mutten halunnu spoilata itteeni sen enempi.

Jäädään odottamaan kommentteja.

mistäs ton avaimen saan kun lähettää uplayn kauttaa sen beta jutun kaverille?

Ubisoftin mukaan pitäisi kyllä kutsutuille ystäville s-postilla tulla ohjeet siitä miten sen betan saa ladattua.

Ylös Bottom