Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

For Honor

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZekeDope
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

eipä oo tullut ku joku s-posti ilman ohjeita kahdelle :)

Jep, s-posti tuli, linkki vei sivulle jossa onniteltiin kovasti betaan pääsystä. Mitään koodia ei kylläkään näy missään. :confused:

edit. No nyt tuli uusi s-posti, josta koodi yllättäen löytyi. Go ubisoft.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tutoriaali ja 1 matsi multiplayerii takana. Pitää varmaan huomenna kokeilla uudelleen, mutta tänään tuossa tuli vain turpaan ja kovaa. Vielä en kyllä uskalla pelistä mitään sanoa, fps 30 ainakin häiritsee.

No jaa kyllähän toi vähän raskaalta vaikuttaa, mut pitää vielä kokeilla myöhemmin paremmin.. Ei ny äkkiseltään lämmennyt noin muuten, mut ehkä se siitä ku alkaa sujuu paremmin. Nyt toi on ollu vaan pirullinen sekamelska ja rämpytys.. :D

Jep, s-posti tuli, linkki vei sivulle jossa onniteltiin kovasti betaan pääsystä. Mitään koodia ei kylläkään näy missään. :confused:

edit. No nyt tuli uusi s-posti, josta koodi yllättäen löytyi. Go ubisoft.
Mulla on sama linkki spostissa ja sama ku sulla painoin siitä ja en ole edelleenkään saanut koodia s postiin tai missään muuallakaan sitä ei minulla näy. :confused:

uPlayssa ystäväpyyntöä jos tarvetta PS4 beta inville, tällä hetkellä vielä kaikki 3 inviä jäljellä.

uPlay: Maito_

Jos jollain sattuisi olemaan ylimääräinen koodi (xbox), niin olisin kiinnostunut.

uplay: Mosku71

Kertokaas ensi fiilikset pelistä ja olenko ymmärtänyt oikein, että season passilla tässä pelissä ei juuri mitään tee vaan saa viikon aiemmin ukkoja ja mappeja?

Pelimekaniikasta pidän, samoin grafiikka on hyvää. Taistelu oli vähän ehkä sekavaa, mutta ei mahdotonta.
Mulle ongelma on vain tuo moninpelaaminen. Haluan vastaavan pelin yksinpelinä ja ostaisin julkaisussa, mutta tälläiset moninpelinä ei mulle uppoa. En jaksa odotella jotain matsien muodostuksia jne, haluan vain pelata.

No mutta pelihän painottuu multipayeriin silti vaikka joku pikku single player campaing tuliskin. Luulen vain et toi ns. Single player on bottien kans sama ralli

Ylös Bottom