Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Force Unleashed II [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vermu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

vermu

New Member
En löytänyt tälle mitään ketjua, joten tätä ei nähtävästi odoteta sen ihmeemmin. Itse petyin kovasti ekan osan ps3 demoon aikoinaan, enkä hommannut peliä. Nyt sain sen lainaan xbox360:lle ja yllätyin kovasti. Pelihän oli varsin jees ja nyt olen lopputaistossa menossa.

Graffat näyttää menneen kivasti eteenpäin, mutta muutoin näyttää vähän samalle vanhalle. Saas nähdä miten ovat toteuttaneet irtojäsenet tässä osassa. Tuleeko niitä jatkuvasti vai pitääkö olla joku tietty kyky/force päällä, että jäsenet irtoo. Ainakaan videoissa ne ei lentele jatkuvasti. Itse odottelen ihan mielenkiinnolla jatko-osaa.

Vastaus: Force unleashed II

Eipä tätä kai kummemmin odotella. Tuon ykkösosan psp:llä pelanneena olin teokseen tosi tyytyväinen, mut peli näyttää todella karulta ja tuntuu äärettömän tönköltä boxille. On kyllä paljon parannettavaa. Tiedä sitten millainen ps3:lle peli on, ainakin psp:lle ihan toista luokkaa. Tottakai pelin kuuluu ja varmasti tulee näyttämään ihan toiselta, mut eiköhän ole syytäkin nykypäivänä.

Jotain mainoskikkaakin pukattu ulos, luin aikoinaan ja löysin kun aloin etsimään; Tuleva Star Wars -peli peruutettu? - Pelaajalehti.com

Jotenkin Starkilleri ei iskenyt yhtään, ja karismaa ei ole tippaakaan. Juoni oli siihen nähden todella jees, mutta ei ole kyllä mitään sen suuntaista jatko-osaan tulossa, että peliä viitsisi ostaa. Poilerissa ykkösen juonesta kakkosen juoneen ja muuta turhaa.

Darth Vaneri jahtaa killerikloonia, etitään Juha Junnoa... Plaaplaa, huoh.

Vastaus: Force Unleashed II [X360 Hype]

Tänäänhän pitäisi vissiin tulla se demo ulos. Mihin aikaan live päivittyy yleensä? Meneekö iltaan vai tuleeko päivitykset yleensä päivällä?

Mihin aikaan live päivittyy yleensä? Meneekö iltaan vai tuleeko päivitykset yleensä päivällä?
Yleensä aamun ja illan välillä. Paavi höpisi jotain puolestapäivästä...

Kiitti vinkistä. Browsen kautta löytyi. Olisin turhaan odotellut sitä siihen etusivulle. Olisko ollut siitä linkistä mahdollista saada se boxille myös? En ole koskaan siirtänyt tavaraa pc:n ja boxin välillä.

Ei sitä siirretä koneelta boxille, vaan koneella laitetaan se boxin latausjonoon ja seuraavan kerran, kun boxin käynnistät lähtee demo latautumaan automaagisesti..

Demo testattu ja onhan toi aikamoinen parannus aikasempaan verrattuna, mutta ei kuitenkaan ihan täysihintaisena uskalla mennä ostamaan.

Vastaus: Force unleashed II

Miksen tajua tätä tekstipätkää vaikka luen sen kuinka monta kertaa?

Pelasit ensimmäisen PSP:llä, mutta vedät johtopäätöksiä Boksin ja PS3:n versioista vaikket ole kumpaakaan pelannut?

Vai pitäisikö tajuta, että PSP:hen verrattuna Boksin versio näyttää rumalta ja tuntuu tönköltä? Jotenkin ei mene jakeluun.

Miksen muka ole pelannut? Epäsuorasti kirjoitin juuri boksin versiosta. Menee aika turhaksi, mutta mun mielestä psp:llä näytti aivan toiselta verrattuna boksiin. Demo oli sitäkin rumempi ja tönkömpi, mutta hiukan tottakai parempi lopullisessa versiossa kun päätin ostaa vielä boksille.

Idea oli, etten ihan tajunnut miksi boksille peli näytti niin rumalta. Luulis olevan toisinpäin kun mietitään näitä pelikoneita. Tai mistäs mä mitään tiedän.

- Editoin kun oon testaillut tätä demoa...

E: Doodii, oli kyllä melkoisen eri näköinen jo nyt kuin edeltäjänsä. Huikea ero. Edelleen en hirveästi usko juoneen, ja lopputeksti jätti vähän uunon olon itelle. Tässä olis nimenomaan peli, johon pitäis ympätä pirusti niitä leffamaisia juttuja, ja ottaa Codeista helvettiin ja nopeesti. :D

Pientä pätkimistä oli välillä, ei ihan täysin sulavaa vieläkään. Pirun komias kylläkin, vaikken mikään pahin mahd. graffahuora olekaan. SW-fani kylläkin. Täytyy katella jos tulee tilailtua ennakkoon, CE-horo olen kylläkin, jos sellaisen bongaisi jostain halvalla... :rolleyes: Eikun Yoda-korvat päähän ja oottelemaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nätimmän näköinen, kontrollit on paremmat ja jäsenet lentelee. Muutoin sitä samaa eri ympäristössä. Pelasin kaksi kertaa läpi ja peli toimii sen paremmin, mitä enemmän laittaa ilotulitusta kehiin. Vähän samat mietteet, että kun hinta vähän tippuu niin sitten ostoon tai jos jostain ulkomailta sais vähän edullisemmin. Ei edes gigantti pelastanut tällä kertaa.

Asiaan.

Demo oli hyvä.
Maistu oikein mukavalle. Toiminnan käyntiin laukaiseva kohtaus oli kyllä leuat PUDOTTAVA.

Muutenkin menininki hyvää. Sopivasti mukavia uudistuksia. Jo tuo toisen miekan lisäys tuo minusta riittävää uutta visuaalista kivaa.
Kaikki tuntui myös entistä hiotummalle ja loppuunasti viedylle. esim Storm trooppereiden viskely toimi huomattavasti kivemmin kuin ensimmäisessä.

Vaikeusaste tuntui hardilla varsin sopivalta.
Tulee hankittua ehdottomasti.

FU2:n demosta jäi akronyyminsä kaltaiset fiilarit. No, ehkei nyt niin pahat, mutta eipä tuo ainakaan lämmittänyt. Samaa näyttäisi olevan tarjolla. Loputon virta vihuja. Taistelu toimii, mutta jotkut näppäinyhdistelmät oli vähän liikaa. Esimerkkinä kilpiroboa vastaan taistellessa kun piti targetti pitää (LB), kiertää sivulle (tatti), syöksyä käyttää paremman väistelyn vuoksi (RB), suojaus päälle (LT) jotta pystyi heittämään sapelit (äksällä). Olisihan tuon helpomminkin saanut nurin varmaan, mutta itselle tuo oli jotenkin loogista - joskin vaati sekunnin miettimistä että hetkinen, mitäs kaikkia nappeja täytyykään painaa. Vaikeimmalla vaikeusasteella demo oli haastava. Taustatruuppereitten laazorit tekivät pelihahmosta selvän nopeasti. Näköjään Stormtooper Syndrooma ei ollut vielä niin kehittyneessä vaiheessa tähän aikaan.

Päähahmo ei ole ikinä sykähtänyt ja jotenkin jedipelejä pelatessa tuntuu tyhmältä jos zapeli ei tapa kerrasta. Juu, jonkinasteinen SW-fani. Itse miellän että It's not a weapon, it's a decision!

Alelaarista sitten.

Lukuisia viestejä ykkösosan XO vs PSP vertailusta poistettu. Ketjun otsikko kuitenkin kertoo, että täällä olisi tarkoitus keskustella FU2:sta. Joten vähän nyt yritystä, kiitos.

t: TeRm0z, väsynyt valvoja

Pidin jo ekasta osasta todella paljon, mutta oli varsin mukavaa huomata kuinka paljon jatko-osaa on parannettu. Visuaalisesti peli on kohentunut huomattavasi ja kontrollit tuntuivat varsin tutuilta eli omasta mielestäni hyvältä. Valosapelin tehoakin on mukavasti lisätty ja perusstormut putoavat komeasti ekasta iskusta raajat lennellen. Äänimaailma on yhä loistava ja tunnelman kattoon nostattava. Valosapelit kun vielä saisi oikeinpäin käsiin niin hipoisi jo täydellisyyttä :D CE pakko-ostos!

Demo oli kyllä positiivinen yllätys. Valosapeleilla leikkiminen oli kyllä hauskaa touhua.
Hankintaan menee, jos nyt ei heti ilmestymisen aikaan, niin sitten vähän myöhemmin ja vähän edullisemmin.

Minulla on teille huonoja uutisia.

Streamaaja läpäisi pelin VIIDESSÄ TUNNISSA. Juoni oli suoraan sanottuna... paskaa. Pari arvosteluakin on ehtinyt tunnustaa tämän.

Niin ja pelin molemmat loppuratkaisut löytyvät jo youtubesta.

Tässä toinen: http://www.youtube.com/watch?v=-qFjz_0fdfE

Eli ostakaa ihmeessä, jos haluatte 5 tuntia menevää pelattavaa. Moninpeliähän tässä ei ole.

Streamaaja läpäisi pelin VIIDESSÄ TUNNISSA. Juoni oli suoraan sanottuna... paskaa. Pari arvosteluakin on ehtinyt tunnustaa tämän.

En ihan purematta suostu nielemään tätä informaatiota. Liekö helpoimmalla juossut pelin läpi.

Ylös Bottom