Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Formulaliiga (Formula Gulf 1000)

Vastaus: Project CARS - Formulaliiga

Terve. Mut voi myös lisätä. Vähintäänkin sitten varapaikalle.
Piti rekisteröityä ihan vaan tämän viestiketjun takia. Alkaa riittämään tuo romuralli. Uskon kyllä olevani riittävän nopea näihin karkeloihin kunhan vaan opettelen radan ennen kisaa kunnolla.

Nimimerkki siis tuo arttu321
 
Vastaus: Project CARS - Formulaliiga

Heps, vetästääs takaisin. Tajusin juuri että klo 18 olen käytännössä aina sunnuntaisin vasta pääsemässä töistä, joten hankalaksi menee. Perheellisenä, klo 21 ja siitä eteenpäin olevat startit olisi poikaa.

Pitäkää kuitenkin listalla, iltakisoihin mielellään tulen mukaan kampeamaan!
 
Vastaus: Project CARS - Formulaliiga

Heps, vetästääs takaisin. Tajusin juuri että klo 18 olen käytännössä aina sunnuntaisin vasta pääsemässä töistä, joten hankalaksi menee. Perheellisenä, klo 21 ja siitä eteenpäin olevat startit olisi poikaa.

Pitäkää kuitenkin listalla, iltakisoihin mielellään tulen mukaan kampeamaan!

Entä klo 19? Kanadan GP alkaa ikävästi klo 21 niin tällä kertaa poikkeava aloitusaika

Terve. Mut voi myös lisätä. Vähintäänkin sitten varapaikalle.
Piti rekisteröityä ihan vaan tämän viestiketjun takia. Alkaa riittämään tuo romuralli. Uskon kyllä olevani riittävän nopea näihin karkeloihin kunhan vaan opettelen radan ennen kisaa kunnolla.

Nimimerkki siis tuo arttu321

Lue aloitusviesti. Tavallaan ei ole mitään varapaikkoja, mutta etköhän tuohon ekaan kutsulistaan pääse, että varmistaa mukana olemisen
 
Vastaus: Project CARS - Formulaliiga

Kisan kierroksia nostetaan lähemmäks 35 paikkeille johtuen bensan alhaisesta kulutuksesta. Tarkka kierrosmäärä annetaan myöhemmin tänään.
 
Vastaus: Project CARS - Formulaliiga

Näköjään kuivalla bensaa menee noin 0,9 litraa per kierros. Vesisateessa 1,1 litraa per kierros. En tämmöistä eroa kyllä hockenheimissa huomannut. Mikähän tuon ilmiön selittäisi vaikka sateella ajetaan hiljempaa? Toki kierrosajat on pidempiä, mutta syökö kylmempi moottori sitä bensaa vai miten selitätte ilmiön?
Jos laitetaan kisaan 33 kierrosta, niin teoriassa bensaa jäisi tankkiin noin puoli litraa jos ei sada.

Mitä porukka mieltä annetaanko teoreettinen mahdollisuus ajaa riskillä samalla tankilla kisa loppuun? Minusta se on ihan ok vaihtoehto niin näkisi kuljettajilla vähän erilaisia taktiikoita kisoissa.
 
Vastaus: Project CARS - Formulaliiga

Vesisateella vierintävastus on isompi itsessään, sitä lisää vielä sadekelin renkaat -> polttoaineen kulutus on isompi.
 
Vastaus: Project CARS - Formulaliiga

Ilmoitan tässä nyvvaa jo nyt että en pääse osallistumaan seuraavaan osakilpailuun sunnuntaina. Olen matkoilla.
 
Vastaus: Project CARS - Formulaliiga

Vesisateella vierintävastus on isompi itsessään, sitä lisää vielä sadekelin renkaat -> polttoaineen kulutus on isompi.

Jep näin sen itsekin pähkäilin, mutta syy löytyikin ihan muualta. Oli vahingossa peli bugannu ja pistäny traction controlit sun muut päälle kun Onlinessa pelattiin ja vastaavasti offlinessa oli pois joten syypää löytyi. 30 kierrosta riittänee kisaan.
 
Vastaus: Project CARS - Formulaliiga

Koska ystävälistalla on jo parisenkymmentä pelaajaa ja on hyvin mahdollista, että sunnuntain kisassa on täydet 16 pelaajaa, niin ilmoitan etukäteen ketkä saavat kutsun ensimmäisenä kisaan, jotta ei tarvitse olla huolissaan mahtuuko mukaan.

Ensimmäisenä kutsun saavat:

- JuhohFIN

Listaan voidaan vielä lisätä pari nimeä, jos jotkut ystävälistallani osoittautuvat nopeiksi harjoittelun lomassa.

Kaikki muut pelaajat kutsutaan tämän jälkeen samanaikaisesti, jotta saadaan kisa täyteen pelaajista.

Myös minut voi pudottaa pois listasta tämän viikon osalta sillä menen vielä pelaamaan kiekkoa viimeisen kerran tänä "talvena" ennen kun halli menee kesäksi kiinni.

Ensi viikosta lähtien pitäisi päästä kisoihin mukaan.
 
Vastaus: Project CARS - Formulaliiga

Lopulliseksi kierrosmääräksi muovaantui 29. Bensa loppuu aika tarkalleen kaksi kierrosta ennen maalia. Kerrankin random sää soi pelkkää auringon paistetta ja poutapilveä, joten ei se nyt ihan joka kerta sada.

Tehdään kuitenkin niin että jos lähes koko kisa sataa, niin seuraava kisa on sitten kuivankelin kisa ja jos osittain niin muutetaan yks random slotti kuivemmaksi. Jos ei sada, niin ei muuteta mitään.
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000, hyvin tilaa)

Jos tämän viikon kisaan mahtuu mukaan niin voisin mielelläni osallistua. PSN tunnari oskarikful.
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000, hyvin tilaa)

Taitaa taas jäädä nämä ajot multa väliin. Yöllä oli ukkosta ja oli sulakkeita palannut asunnosta. Kun sain ne vaihdettua ja totesin kaiken toimivan..mut modeemi oli pimeä eikä toimi. Maanantaina vien sen anvialle(vuokra laite). Käyn päivällä ehkä katsomas(jos jaxan) josko jostain sais ostettua uuden modeemin. Sain kyl kännykän kautta pleikan nettiin,mut en tiä miten sit lagaa muiden töllössä mun (huono) yhteys. Ois kyl parempi ku lepäis vain tämänki päivän ku ei kuume tunnu hellittävän.:(

Ps. Jätän suosiolla kisan väliin ja yritän saaja vehkeet ja ihteni kuntoon tiistaihin mennessä.
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000, hyvin tilaa)

Mulla jää myös väliin , kun on krapula [emoji17] enkä ole ehtinyt ajaan yhtään. Ostin bloodbornen ja sitä tulee tahkottua. Josko sitä pian innostus taas . Kohta pariksi viikkoa reissuun.
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000, hyvin tilaa)

Taitaa taas jäädä nämä ajot multa väliin. Yöllä oli ukkosta ja oli sulakkeita palannut asunnosta. Kun sain ne vaihdettua ja totesin kaiken toimivan..mut modeemi oli pimeä eikä toimi. Maanantaina vien sen anvialle(vuokra laite). Käyn päivällä ehkä katsomas(jos jaxan) josko jostain sais ostettua uuden modeemin. Sain kyl kännykän kautta pleikan nettiin,mut en tiä miten sit lagaa muiden töllössä mun (huono) yhteys. Ois kyl parempi ku lepäis vain tämänki päivän ku ei kuume tunnu hellittävän.:(

Ps. Jätän suosiolla kisan väliin ja yritän saaja vehkeet ja ihteni kuntoon tiistaihin mennessä.

Joo kyllä 3G:lla olisi odotettavissa pientä warppaamista, mutta en osaa sanoa miten vaikuttaa muiden tai sinun pelaamiseen. Itsellä on loistava netti kyllä hostaamiseen. Nat tyyppi 1, ping 7-11 ja 100/10 yhteys piuhallisena.

Myös simo911 saattaa jäädä tämän illan kisasta pois joten nyt olisi voittoa tarjottimella monelle :D

Näköjään Zolderin shikaaneissa voi oikoa tietyllä riskikertoimella. Varsinkin aika-ajossa riski varmasti kannattaisi ottaa ja oikaisemista on paha valvoa, joten vedetään linjavetona että ainakin yhden renkaan on oltava oltava koko ajan vähintään raidallisella kanttarilla. Jos ajokki ajautuu kokonaan vihreän osuuden yli niin kuljettajan on hetken himmattava ettei saa aikaan ajallista hyötyä. Sama pätee myös kisaan. Jos joku näkee tälläisen että tarkoituksella vetää kokonaan shikaanin suoraksi eikä hidasta tämän jälkeen epäurheilijamaisesti, niin rangaistuksia/hylkäämistä voidaan jaella kisan jälkeen sen mukaan onko teko ollut toistuvaa tai tarkoituksenomaista.

En osaa kyllä yhtään sanoa onko kisassa 5-15 pelaajaa, mutta jos on todella vähän niin voidaan neuvotella kierrosten vähentämisestä kisan lobbyssa jos päästään yksimielisyyteen.
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000, hyvin tilaa)

Mä oon ainakii tänään mukana, jos ei satu sähkökatkoja olemaan, pari kertaa on tänään katkennu ton tuulen takia. Ja mä tästä eteenpäin osallistun 4g-yhteydellä, jonka pitäis kyl toimii hyvin mut ilmotelkaahan jos auto pomppii miten sattuu tai jotain vastaavaa.
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000, hyvin tilaa)

Voisin tulla mukaan jos vaan mahtuu vielä. Tosin olen "äänetön" kun muu poppoo häärii tossa. psn id Heksula.
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000, hyvin tilaa)

Lisäilin kaveriksi. Kutsua odotellessa. :cool:
 
Ylös Bottom