Formulaliiga (Formula Gulf 1000, hyvin tilaa)
Vähän vois olla ihmiset varovaisempia jarrutuksissa shikaaniin. Jos ei mahdu, niin ei sitä kaveria tartte radalta puskea.
Sulta lähti perä alta ja vauhti lähti, ei tuossa takanatulevalla antimikaelilla ollut kauheasti mahdollisuuksia tehdä mitään. Jos sulla ois menny puhtaasti shikaani, ei olisi takan oleva edes rinnalle päässyt.
Olihan kolmospaikka lähellä mutta silti niin kaukana. Sain ajettua tuossa kisan lopussa suht hyvin raadon etumatkan kiinni kun oli wet-renkaissa samat paineet kuin kuivankelin renkaissa. Sitten alkoi sopivasti sade hiipumaan ja renkaat lämpenemään sen verran että ei saanut enää vauhtia ylläpidettyä ja jumituin kisan lopuksi siihen taakse 0.5-1s päähän.
Siihen nähden, että mun paras aika tolla radalla oli 2,5sek huonompi, kuin sun kisan paras, niin en ymmärrä miten et tullut heittämällä ohi..
Tosiaan aika-ajoissa koitin kuivankelin renkailla, mutta pieleen meni. Sit sadekelin renkailla paransin itseni sijalle 8 ja viimeisellä yrittämällä reilusti yli 2sek olisi aika parantunut, mutta aika loppui noin 2sek ennen ja joku tuli vielä ohi, joten ruutu 9 oli karmaiseva pettymys.
Startissa mietin omiani ja tajuan et ruudulla on vihreät ja sit vasta käsi vaihdekepille..en tajunnu nopeasti ratista läpyskällä pistää vaihdetta. No jäin niin ruutuun et joku tuli takarenkaaseen ja pyörähdin. Sieltä sitten muiden perään ja nousin ihan kivasti, kunnes olin Masan kannassa monta kierrosta. Pysyin hyvin perässä eikä ongelmaa.
Lopulta Formulaliiga huutaa masalle et mee vaan ohi. Mietin vain omaa kisani ja luulin formulaliigalle nähneen myös minut siitä imusta. Noh eipä nähnyt ja pilasin liigan kisan siihen. Itselle ei tullut mitään ilmoitusta vaurioista, mutta aloin jäämään masalle selvästi ja kierrosajat huononi ja auto puski pahasti.
Sade sotki typerästi kisan kahdesti, mutta niiden ansiosta ja muiden ongelmien vuoksi lopulta olin kisan kolmas, vaikka takaa meinattiin ohi yrittää väkisin.