Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Formulaliiga (Formula Gulf 1000)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiLLiMuNaVoi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000, hyvin tilaa)

Mäki voisin tulla tasoa mittailee tänää jos kerkiää/mahtuu, pistän kaveripyynnön tulemaa.

Sähköt poikki ni en pääse kisaan tännään :(

Siinähän se. Aika lyhyt kisa omalta osalta kun tokalla kierroksella hieman epäselvässä tilanteessa ensin tuli kylkeen ja aerot meni ja siitä sitten seinään vasen etupyörä irti. Nooh, better luck next time.

Mä oon ainakii tänään mukana, jos ei satu sähkökatkoja olemaan, pari kertaa on tänään katkennu ton tuulen takia. Ja mä tästä eteenpäin osallistun 4g-yhteydellä, jonka pitäis kyl toimii hyvin mut ilmotelkaahan jos auto pomppii miten sattuu tai jotain vastaavaa.

En tiedä miten mun kisat on toiminut mutta 4G:llä wlanin yli vedän itsekin.

Siinähän se. Aika lyhyt kisa omalta osalta kun tokalla kierroksella hieman epäselvässä tilanteessa ensin tuli kylkeen ja aerot meni ja siitä sitten seinään vasen etupyörä irti. Nooh, better luck next time.

Jep, jäi kyllä kisa harmittavan lyhyeen. En huomannut oikealta ohittavaa autoa, osuin kyljelläni siihen menetin auton hallinnan ja tulin vielä sinua päin. Virheistä oppii ja ensi kerralla paremmalla onnella.

Itsellä kusi aika-ajo aivan täysin ja lähtöruutu 7/13, siitä noustiin neljänneksi kun pari kuljettajaa veti pitkäksi yhden mutkan. Seuraavalla kierroksella Derekillä ilmeisesti jarrutus meni pitkäksi ja suoraan mua kylkee, että auto menee nurin, mutta pystyn jatkamaan ja Derekki toteaa että mulla ei ole siipeä. Ajattelin että ajan vielä yhden kierroksen jotta bensa riittäisi yhden pysähdyksen taktiikkaan. No eihän siitä ajamisesta mitään tullut ilman siipeä :DNo varikolle hakemaan tankki täyteen bensaan siinä toivossa ettei tule kisassa sadetta. Sitten meni käämit kun huomasin ettei mun takasiipeä korjattukkaan :mad:Seuraavalla kierroksella sitten vahingossa auto lähti lapasesta juuri antimikaelin eteen (sori :o) Sitten kokeilemaan jospa nyt takasiiven vaihto onnistuis. No onnistui ja takaa-ajoa kesti muutaman kierroksen kunnes alkoikin sataa.

Sadekelin renkaat alle -> sitten iskee joku uusi bugi. Renkaat lämpenevät 160 asteisesti että olivat vaikeammat ajaa kuin slicksit sateella. Menen muutaman kerran vie varikolle vaihtamaan ja rengaspaineet täysille ja ei sama 160 astetta renkaisiin 500 metrin ajamisen jälkeen. Kokeilin vielä vaihtaa täysipaineisiin slickseihin sateelle, mutta lämmöt 170 :D

Toivottavasti se patch 1.40 tulisi piakkoin :rolleyes: Tämän kaiken keskellä unohdin vielä mainita, että kisan alkuun vanha tuttu pitlane crash bugi ilmeni harjoituksissa ja aika-ajoissa.

Täytyy asentaa peli kokonaan uusiksi ja toivoa että ongelmat katoaa.

Pelaajia oli mukavat 13 vaikka moni joutui tämänpäiväisen kisan sivuuttaa. 4 joutui tänään keskeyttämään että melkoista romurallia tällä kertaa.

Voittoon ajoi yllätys yllätys Simo911, Antimikael toisena ja Jatumantunen hienosti kolmas. Onnea kärkikolmikolle!

Onnea voittajille!

Sattuiko kukaan ottamaan sitä tokan kierroksen romutusta talteen? Ite en älynnyt harmituksissani laittaa talteen. Luulin ite olevani ohi koko tilanteesta ja sitten kolahti ja melkein katolleen.

Kuinka moni ajaa ratilla ja ketkä kaikki pädillä?

Joo ekan kiekan kaikki ajo varovasti, ainaki kärjessä, mua tööttäs joku hanuriin vimpas mutkas ja siitä hiekoilla ja penaltyä oikasusta :)
sen jälkeen sainki pian edellä ajavat kiinni ja joo jarrutushan se meni pitkäs, sorry vielä. molemmat ku ois ajanu siitä suoraa varikolle ja vaihtanu sadekelin kumit nii ei ois ollu mitää hätää :P. noh sitte alko sade ja vaihdoin wetit alle, forcet täysillä ku tuun varikolta, kävin valikossa 5 kertaa, ei toiminu.. sit ajoin vahingos nurtsille ja tuun sieltä takas radalle, TADAAA forcet toimii taas :eek:. hyvähyvä. varikolta sain 1 litran liian vähän bensaa ja kävin vielä varikolla. eikä olis sit tarvinnu ees ku jäin voittajalle kierroksella..

sellanen kisa..

Joo ekan kiekan kaikki ajo varovasti, ainaki kärjessä, mua tööttäs joku hanuriin vimpas mutkas ja siitä hiekoilla ja penaltyä oikasusta :)
sen jälkeen sainki pian edellä ajavat kiinni ja joo jarrutushan se meni pitkäs, sorry vielä. molemmat ku ois ajanu siitä suoraa varikolle ja vaihtanu sadekelin kumit nii ei ois ollu mitää hätää :P. noh sitte alko sade ja vaihdoin wetit alle, forcet täysillä ku tuun varikolta, kävin valikossa 5 kertaa, ei toiminu.. sit ajoin vahingos nurtsille ja tuun sieltä takas radalle, TADAAA forcet toimii taas :eek:. hyvähyvä. varikolta sain 1 litran liian vähän bensaa ja kävin vielä varikolla. eikä olis sit tarvinnu ees ku jäin voittajalle kierroksella..

sellanen kisa..

Hävettää myöntää mut se olin minä joka hiukka tööttäsin sua perään. Meni jarrumerkki hiukan perseelleen, pahoittelut siitä.

Eipä oo tullu tehtyä ennen varikkopysähdyksiä ja ekalla kerralla kun kävin niin slickseillä sain jatkaa. Siinä meni ihan kiitettävästi aikaa hukkaan ylimääräiseen stoppiin plus kunnon liukasteluun. Tipahdin siitä sitten viidenneksi ja eteen oli sellainen 14 sekkaa eroa. Aika rauhassa sai ajella maaliin sen jälkeen kun takaata ei ollut enää ketään lähellä.

Kiva oli ajella formulaa. Olin viilannu vissiin liikaa jäähdytystä ja pamahti kone kuuden kierroksen jälkeen..

Kiva oli ajella formulaa. Olin viilannu vissiin liikaa jäähdytystä ja pamahti kone kuuden kierroksen jälkeen..

Mikäs sun nikkis olikaan? Jäähdytystä ei formula gulfissa voi säätää ja en ole kenelläkään vielä kuullut moottorin menneen näillä ajokeilla. Haistan lievää rage quitin käryä tässä :D

Pahoittelut jos epäilykseni on väärä.

Ensi sunnuntain 14.6 kisa ajetaan klo 21 Nürburgring GP -radalla. Kierrosmäärä kerrotaan myöhemmin

1. kutsun saajat:

- Simo911
- antimikael
- jatumatunen
- LeDereque
- Artturi321
- Thuto
- Speitan
- Jallmari
- Omenanraato
- Janileh
- Heksula
- elvilbur

Kertokaa vaan ystävällisesti jos pääsynne kisaan estyy niin voidaan kutsulistaa päivittää. Kutsulistalle pääsee myös ne jotka osoittavat ketjussa kierrosvauhtinsa olevan kohdallaan esim. videon/kuvan kera. Nyt uskaltaisin veikata, että tällä kertaa kaikki eivät ikävä kyllä mahdu mukaan, mutta varmistaaksesi pääsyn 1. kutsun saajien joukkoon sinun tulee osoittaa että vauhtia riittää vähintään noin keskikastiin.

Torstaisin tarjoaisin vähän vähemmän vakavampaa ajoelämystä aivan kaikille http://www.konsolifin.net/bbs/playstation-turnaukset-peliseura/114222-pcars-green-hell-thursday.html

EDIT: Eilistä pätkää http://www.twitch.tv/formulaliiga/b/666840440 Mukana paljon hauskoja bugeja, yhteensattumia ja rageresetointeja. Koitan tehdä vie jonkinlaisen koosteen tuosta sekametelistä youtubeen

Mikäs sun nikkis olikaan? Jäähdytystä ei formula gulfissa voi säätää ja en ole kenelläkään vielä kuullut moottorin menneen näillä ajokeilla. Haistan lievää rage quitin käryä tässä :D

Pahoittelut jos epäilykseni on väärä.

Koppiautoissa voi ainakin mennä jäähdytin paskaks, että alkaa parin kierroksen päästä savuttaan ja lopulta hajoaa, jos ei käy varikolla.

Koppiautoissa voi ainakin mennä jäähdytin paskaks, että alkaa parin kierroksen päästä savuttaan ja lopulta hajoaa, jos ei käy varikolla.

Kyllähän formula rookieissa jo pystyy säätämään, tosin voi vetää siinä nollille ja kone ei laukea siltin. :D Mut luulis et gulffeissakin voi säätää.

Kyllähän formula rookieissa jo pystyy säätämään, tosin voi vetää siinä nollille ja kone ei laukea siltin. :D Mut luulis et gulffeissakin voi säätää.

Ei voi. Vaikuttaako toi radiator muuhun rookiessa kuin koneen posahtamiseen? En muista kyl rookiellakaa tätä itelle tapahtuneen vaikka ois ajanut 0% pitkäänki

Ylös Bottom