Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mä oon ainakii tänään mukana, jos ei satu sähkökatkoja olemaan, pari kertaa on tänään katkennu ton tuulen takia. Ja mä tästä eteenpäin osallistun 4g-yhteydellä, jonka pitäis kyl toimii hyvin mut ilmotelkaahan jos auto pomppii miten sattuu tai jotain vastaavaa.
Siinähän se. Aika lyhyt kisa omalta osalta kun tokalla kierroksella hieman epäselvässä tilanteessa ensin tuli kylkeen ja aerot meni ja siitä sitten seinään vasen etupyörä irti. Nooh, better luck next time.
Sattuiko kukaan ottamaan sitä tokan kierroksen romutusta talteen? Ite en älynnyt harmituksissani laittaa talteen. Luulin ite olevani ohi koko tilanteesta ja sitten kolahti ja melkein katolleen.
Eli videon lopussa pätkää kisasta.
Joo ekan kiekan kaikki ajo varovasti, ainaki kärjessä, mua tööttäs joku hanuriin vimpas mutkas ja siitä hiekoilla ja penaltyä oikasusta
sen jälkeen sainki pian edellä ajavat kiinni ja joo jarrutushan se meni pitkäs, sorry vielä. molemmat ku ois ajanu siitä suoraa varikolle ja vaihtanu sadekelin kumit nii ei ois ollu mitää hätää. noh sitte alko sade ja vaihdoin wetit alle, forcet täysillä ku tuun varikolta, kävin valikossa 5 kertaa, ei toiminu.. sit ajoin vahingos nurtsille ja tuun sieltä takas radalle, TADAAA forcet toimii taas
. hyvähyvä. varikolta sain 1 litran liian vähän bensaa ja kävin vielä varikolla. eikä olis sit tarvinnu ees ku jäin voittajalle kierroksella..
sellanen kisa..
Kiva oli ajella formulaa. Olin viilannu vissiin liikaa jäähdytystä ja pamahti kone kuuden kierroksen jälkeen..
Mikäs sun nikkis olikaan? Jäähdytystä ei formula gulfissa voi säätää ja en ole kenelläkään vielä kuullut moottorin menneen näillä ajokeilla. Haistan lievää rage quitin käryä tässä
Pahoittelut jos epäilykseni on väärä.
Koppiautoissa voi ainakin mennä jäähdytin paskaks, että alkaa parin kierroksen päästä savuttaan ja lopulta hajoaa, jos ei käy varikolla.
Kyllähän formula rookieissa jo pystyy säätämään, tosin voi vetää siinä nollille ja kone ei laukea siltin.Mut luulis et gulffeissakin voi säätää.