Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Formulaliiga (Formula Gulf 1000)

Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000)

Mä en oo metriäkään testannut, enkä välttämät ehdikään mutta mukana olen kun jo kotona olen. Ollaan siellä perällä sitten jämäsijoilla.
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000)

Mä en oo metriäkään testannut, enkä välttämät ehdikään mutta mukana olen kun jo kotona olen. Ollaan siellä perällä sitten jämäsijoilla.

Itsellä kans ohjain mäsänä joten suuria toiveita en herättele. Taitaa mennä aika sunnuntai ajeluksi kans itsellä.
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000)

Nyt jotain säätöä siipiin ja välityksiin. Jotenkin aivan kamala ajaa, kun kaikki vaihteet on liian isoja, mut suoralla menee rajoittimelle ja mutkissa puskee.
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000)

Jaahas. Mun osallistuminen on nyt kuitenkin hieman epävarmaa. Eli jos porukkaa riittää niit antaa mennä kutsut mun ohi vaan. Jos ei oo tarpeeksi sakkia niin tuun ajamaan jos vaan kiireiltäni kerkeän. Vaikka sitten aika ajojen loppuun.

Kerrankin oli kerennyt hieman ajaa edellisenä päivänä.
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000)

Simo veti "sinnepäin" kierroksen 1.11.8 ja mä parhaallani 1.14.6....voi hyvää päivää..
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000)

Sakitto sprintiä voitais ajaa sen 37 kiekkaa. bensa ei riitä maaliin tällä kertaa.

Otetaan ensimmäiset 10 min harjoitukset pois ja tilalle 30 minuutin aika-ajo suoraan

Mun mielestä noin yleisesti ottaen lyhyet aika-ajot on just se juttu. Silloin aika-ajojen merkitys korostuu, kun se kierros on saatava osumaan nappiin 1-3 yrityksellä. 30min aika-ajoilla pystyt tykittää sen 25 kierrosta ni eiköhän siellä joku osu, mut ei se sit kerro mitään aika-ajohermoista ja kyvystä. :)
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000)

Jaahas. Mun osallistuminen on nyt kuitenkin hieman epävarmaa. Eli jos porukkaa riittää niit antaa mennä kutsut mun ohi vaan. Jos ei oo tarpeeksi sakkia niin tuun ajamaan jos vaan kiireiltäni kerkeän. Vaikka sitten aika ajojen loppuun.

Kerrankin oli kerennyt hieman ajaa edellisenä päivänä.

En usko että tulee täyteen joten uskaltaisin sanoo että kaikki mahtuu. Laitan kutsua joka tapauksessa kaikille niin myöhemminkin pystyy sessioon vielä liittyä jos ei tasalta ole paikalla :)


Mun mielestä noin yleisesti ottaen lyhyet aika-ajot on just se juttu. Silloin aika-ajojen merkitys korostuu, kun se kierros on saatava osumaan nappiin 1-3 yrityksellä. 30min aika-ajoilla pystyt tykittää sen 25 kierrosta ni eiköhän siellä joku osu, mut ei se sit kerro mitään aika-ajohermoista ja kyvystä. :)

Totta. Toki jatkossa voidaan mennä suoraan 15 min aika-ajoonkin jos porukka niin haluaa.
 
Olipas se...nätisti sanottuna: aivan perseestä. Hauskuus oli todella kaukana..

Aika-ajoissa sain viel puristettua hienosti neljänneksi ja fiilis oli hyvä. Aika-ajon lopulla alkoi satamaan, nopea saderengas testi ja puolessa kierroksessa kaikki punaiselle. Kauheassa paniikissa rengaspaineita ylös, tietämättä yhtään mihin niitä kuuluu säätää ja paljonko.

Kisassa sit ekat 20 kierrosta renkaat kylminä. Jo lähdössä jäin hännille ja siellä periaatteessa pysyin. Kierrosajat oli todella surkeita, mutta läpi kisan ajoin kalustoon nähden tasaisia kierroksia, en pyörähdellyt jne.. Lopulta sade väheni ja renkaat lämpeni. Olin siinä vaiheessa selkeästi nopeampi, kuin monet edellä ja saavutin, muiden virheiden ansiosta jopa nousin sijoja. Taisin parhaimmillaan lähestyä nelos paikkaa, kunnes polttoaine kävi vähiin. Menin varikolle, kun oli 1,5l polttoainetta. Varikolla laitoin, että tankkaa 20 litraan ja vaihda sadekelin renkaat.

Slicksit meni alle ja polttoainetta 7,9e..ei hyvää päivää. Siellä pyörin kierroksen ja tulin uusiksi ja nyt toimi. Sen jälkeen ajoin kierros tolkulla derekin perässä, joka oli minua kierroksen edellä. Olisin varmaan päässyt jopa ohi, mutta derekillä ei ollut takavalot päällä niin ei nähnyt mitään, enkä viitsinyt edes yrittää ja pilata hänen kisaa.

Lopulta köröteltiin maaliin, joskin pari kierrosta ennen maalia Formulaliiga oli jostain syystä varikolla ja jäi mun taakse.


Vesisade, rankka vesisade, kesken kisan alkava vesisade. Kaikki on ihan ok, jos pitstopit toimii, mut ei niin ei....

Nyt nukkumaan kurkku kipeänä, huomenna joko flunssassa kotona tai ajoissa töihin, mutta se on varmaa et tän päivän v*tutus ei vielä huomenna unohdu :D eikä ole sarjan, omien taitojen, kanssakilpailijoiden eikä auton syy, vaan ton hiton pelin....



Edit: toi Simon pyöriminen oli näköjään aikamoista. Ja sen jälkitilanteessa pilas jonkun kisan. Vaadin suoraa hylkyä simolle, seuraavaan kisaan lisäksi ruudun hänniltä lähteminen kuivaan kisaan sadekelin renkailla ja kolme pakollista pysähdystä simolle. :D

Miks muuten iOS sovelluksella Simon tallennetun streamin voi katsoa, mutta mun tai formulaliigan jne vanhoja ei pysty. Kaappaatko Simo jollain muulla systeemillä videon, vai onko sekin joku asetus?
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000)

[video]http://www.twitch.tv/simo911_ps4/v/6430923[/video]

Ihme bugailut alko n. 29 kierroksen jälkeen. Kaks kertaa tuntu että joku olis potkassu takarenkaaseen keskellä suoraa. Kierroksella 31 auto tekee parit voltit keskellä mutkaa ilman mitään syytä.

Pahoittelut hänelle kenen eteen kaasutin. Meinasin lähteä väärään suuntaan.
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000)

Olipas se...nätisti sanottuna: aivan perseestä. Hauskuus oli todella kaukana..

Täyttää paskaa todellakin. Sen verta usein porukalla on ongelmia varikkokäyntien kanssa vielä päivityksen jälkeenkin, että ei ole oikein mitään mieltä ajata kisaa GP tyyliin.

Se taas että on väärät rengaspaineet heti lähdössä taas ei ole pelin vika. Ilman olosuhteiden muutoksia taas Gulfeilla on aika tylsä vetää mitään yli 30 minuutin skabaa. Alan olemaan sillä kannalla että tämän sarjan tilalle tuodaan toinen sarja. Tämäntyyppinen sarja on ihan paikallaan sitten jos pelin lukuiset ongelmat säästä aina varikkokäynteihin korjataan. Vaikka sitten formula C:llä

Nyt olen ideoinut uutta sarjaa, missä vaihdetaan autoa joka kisaan. Laitan myöhemmin ketjua pystyyn ja suunnitellaan porukassa se ns. valmiiksi ennen kauden aloittamista.
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000)

Se taas että on väärät rengaspaineet heti lähdössä taas ei ole pelin vika.

Juu ei missään nimessä, ja se oli ihan hauskaa ajella väärillä paineilla. Tietyt mutkat rajussa luisussa joka kierroksella. Pirun hidasta se oli, mutta tuosta mokasta huolimatta olisin ollut niillä sijoilla, joihin oli mahdollisuus hyvälläkin kisalla. Pelin varikkobugi vain pilas sen.
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000)

Täyttää paskaa todellakin. Sen verta usein porukalla on ongelmia varikkokäyntien kanssa vielä päivityksen jälkeenkin, että ei ole oikein mitään mieltä ajata kisaa GP tyyliin.

Se taas että on väärät rengaspaineet heti lähdössä taas ei ole pelin vika. Ilman olosuhteiden muutoksia taas Gulfeilla on aika tylsä vetää mitään yli 30 minuutin skabaa. Alan olemaan sillä kannalla että tämän sarjan tilalle tuodaan toinen sarja. Tämäntyyppinen sarja on ihan paikallaan sitten jos pelin lukuiset ongelmat säästä aina varikkokäynteihin korjataan. Vaikka sitten formula C:llä

Nyt olen ideoinut uutta sarjaa, missä vaihdetaan autoa joka kisaan. Laitan myöhemmin ketjua pystyyn ja suunnitellaan porukassa se ns. valmiiksi ennen kauden aloittamista.

Ajetaanko tällä viikolla kuitenkin vielä gulfia? Vaikka sitten täysin kuiva kisa ja muutama kierros vähemmän.
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000)

Joku kyseli kisan jälkeen kenellä oli hauskaa tässä kisassa, no mulla ainakii. :D No joo, aika tylsä kisa oli alun häslinkien jälkeen, tuli pari pientä osumaakin siinä, ei kyllä siellä vesisumun keskellä mitään nähny. Ja sori ku mulla ei ollu se takavalo päällä, ei mulla ollu koko ratissa sitä valonappia. Mutta ei mitään ongelmia kisan aikana, renkaat piti hyvin ja varikoltakii sain oikeet renkaat ja bensat, vaikka ne kyllä oli taas muuttunu ihan minne sattuu, pari ylimäärästä sekuntia meni ruudussa ku niitä laitoin kohilleen.

Aika-ajoissa sitten taas ongelmia, olisinko ollu viides ku jääty koko peli, eikun pleikasta virrat pois ja jonon hänniltä kisaan. Eipä tainnu lopputulokseen vaikuttaa, en ois tainnu silti ihan simolle pärjätä, jäin melkein kierroksen vaikka simolla tais yks kierros mennä siinä bugikolarissa.
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000)

Onko huomenna kisa vielä?

Ei ollut tarkoitus, mutta nyt kun kysyit niin pistän kisaa pystyyn, mutta ei gulfeilla.

Touring autoilla (sierra yms.) tullu vedettyä viime päivät hyviä sessioita monien suomalaisten kanssa, niin ajetaan niillä sitten pari noin vartin lähtöä ja ratana vaikka Brand Hatch Indy.

klo 21 voitaisiin alotella, mutta laitan lobbya pystyyn noin tuntia ennen. Toki jos väkeä ei tarpeeks niin ajellaan sitten satunnaisia ajoja toiveiden mukaan.
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000)

En näillä näkymin voi osallistua,mutta JOS olen linjoilla eikä ole tarpeeksi kuskeja voin tulla vara sioilla mukaan.
 
Vastaus: Formulaliiga (Formula Gulf 1000)

Voi olla etten minäkään tänään tule sittenkään. Perhe ollut reissussa perjantaista asti ja tulee illalla kotiin, parempi varmaa vietää aikaa niiden kanssakin.
 
Ylös Bottom